Peugeot 205 2.0 Turbo
Napsal: 10 pro 2009, 18:30
Ahoj tak chtěl bych zde ukázat můj vůz a tím tady rozšířit řady vozů Peugeot.
Auto je původně P205 1.4GT a přes motory 1.9gti,1.9gti s úpravamy,2.0 8V turbo (180PS) až k nynějšímu motoru 2.0 16V Turbo který má zatím při tlaku 0.9- 1 bar 236PS a 270Nm.
Motor je litinový s upravenou 16V hlavou,klikou HDI je odlehčená vyvážená a nitridovaná,kované ojnice pro motor Acura K24,písty pro motor 3SGTE,těsnení pod hlavou HDI,sání vlastní výroby,výfukové svody vlastní výroby,kovokeramická lamela
Podvozek Koni
Brzdy Galfer
Čekám ještě na vstřikovače 440cc a pumpu Walbro 5bar,turbo je garrett GT2560R ale bude hybrid GT25/GT2860RS
už mi tu leží věci na stole
Ecu mám dvě zatim jezdim na Bosch MP3.2e a mám tu megasquirt s edis4 ale nějak ještě nebyl čas to tam dát.
Tak to je ve zkratce všechno
Co mě teď čeká je montáž 4x4 ale peugeot nemá nic vhodnýho takže hledám alternativy
Auto je původně P205 1.4GT a přes motory 1.9gti,1.9gti s úpravamy,2.0 8V turbo (180PS) až k nynějšímu motoru 2.0 16V Turbo který má zatím při tlaku 0.9- 1 bar 236PS a 270Nm.
Motor je litinový s upravenou 16V hlavou,klikou HDI je odlehčená vyvážená a nitridovaná,kované ojnice pro motor Acura K24,písty pro motor 3SGTE,těsnení pod hlavou HDI,sání vlastní výroby,výfukové svody vlastní výroby,kovokeramická lamela
Podvozek Koni
Brzdy Galfer
Čekám ještě na vstřikovače 440cc a pumpu Walbro 5bar,turbo je garrett GT2560R ale bude hybrid GT25/GT2860RS
už mi tu leží věci na stole
Ecu mám dvě zatim jezdim na Bosch MP3.2e a mám tu megasquirt s edis4 ale nějak ještě nebyl čas to tam dát.
Tak to je ve zkratce všechno
Co mě teď čeká je montáž 4x4 ale peugeot nemá nic vhodnýho takže hledám alternativy