
VW Polo 2F Coupe G40
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
no to je velkem streka
ale uprav by to urcite chtelo dost. hlavne zadni patky...

VéTéeS Powa
Re: VW Polo 2F Coupe G40
Tak na zadní patky se stejně i u Pola dělali takový domečky z 3mm plechu, ale to bys musel kvůli pevnosti stejně dělat, takže to nevidim jako problém.
Jako řešení vidim, sehnat někoho s 3door 205 z okolí ať nám jí postaví na chvíli na dvůr...
Jako řešení vidim, sehnat někoho s 3door 205 z okolí ať nám jí postaví na chvíli na dvůr...
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko
STO psů

- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
pokráčování ze strany 13:
takže motor by byl v autě a přišlo se na vyřešení vedení oleje,vzduchu, výfuku a eště tam někam umístit chladič a saharu.
první díl výfuku dopadl nějak takto poté se, asi na třetí pokus vychytalo mazání turba pak jsme vymysleli finální verzi chladičů, zatím bez olejového, vodní chladiče jsme zkoušeli od swifta, přez punto, uno turbo, až jsme nakonec skončili u seriového G40tkového, akorát se umístil více na střed než je v serii vyrobili jsme vedení vzduchu od turba do IC, poté bylo nutné vyrobit delši šroub pod olejový filtr na odbočku do olejového chladiče (kterej tam původně být neměl). tady jsme měli krapet problémy s hadicema, dvakrát se musely vyndavat z auta a vezli jsme je na přelisování, páč furt močili... mezitim se dovyrobilo vedení vzduchu z IC do klapky, kam se před klapku vrátilo čidlo teploty vzduchu v sání a přidal se BOV
takhle jsme zkoušeli těsnost vedení vzduchu - 2 bary to drželo, tak jsme si to uznali
pak jsme si zase dělali srandu z Romana
no a pak uz se startovalo - video je tu vyse
takže motor by byl v autě a přišlo se na vyřešení vedení oleje,vzduchu, výfuku a eště tam někam umístit chladič a saharu.
první díl výfuku dopadl nějak takto poté se, asi na třetí pokus vychytalo mazání turba pak jsme vymysleli finální verzi chladičů, zatím bez olejového, vodní chladiče jsme zkoušeli od swifta, přez punto, uno turbo, až jsme nakonec skončili u seriového G40tkového, akorát se umístil více na střed než je v serii vyrobili jsme vedení vzduchu od turba do IC, poté bylo nutné vyrobit delši šroub pod olejový filtr na odbočku do olejového chladiče (kterej tam původně být neměl). tady jsme měli krapet problémy s hadicema, dvakrát se musely vyndavat z auta a vezli jsme je na přelisování, páč furt močili... mezitim se dovyrobilo vedení vzduchu z IC do klapky, kam se před klapku vrátilo čidlo teploty vzduchu v sání a přidal se BOV
takhle jsme zkoušeli těsnost vedení vzduchu - 2 bary to drželo, tak jsme si to uznali


Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
trošku frankenstein, ale zavrčelo to a my věděli, že s tímhle motorem můžeme počítat - sice jsme ho měli otevřenej, ale nikdy jsme ho neslyšeli vrčet, tak nejistota tu byla.
tam se musel nejdřív vyndat původní motor, kterej byl eště kompletně nastrojenej po dojetí sezony 2010 doladili jsme držák altíku a přeházeli řemenice na jednoduchej řemen (gelader je hnanej dvojitym řemenem a dvojnásobně těžkýma řemenicema, tak ty šly ven) a je tam koťátko
držák chladičů
no a potom začala veliká sranda. vyvaření děř v prazích a výroba vlastního rámu, ale to zase příště 
pro velký úspěch dobrý den - motor ven
umístit do kouta, vypraskat "stojan na motor" a začla další kapitola: zástavba do "ostré" kastle a úprava na novou sezonu:
tam se musel nejdřív vyndat původní motor, kterej byl eště kompletně nastrojenej po dojetí sezony 2010 doladili jsme držák altíku a přeházeli řemenice na jednoduchej řemen (gelader je hnanej dvojitym řemenem a dvojnásobně těžkýma řemenicema, tak ty šly ven) a je tam koťátko


Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
jo a za dnešek asi takto
http://www.facebook.com/v/1826285104281
zavrčela, ale vyjet jsme nestihli - venku nám zhasli a eště neni kompletní elektrika (je to trošku vidět na videu) a značky leží v jiným městě, takže v týdnu vyjedem. asi ale bez oken zatim

http://www.facebook.com/v/1826285104281
zavrčela, ale vyjet jsme nestihli - venku nám zhasli a eště neni kompletní elektrika (je to trošku vidět na videu) a značky leží v jiným městě, takže v týdnu vyjedem. asi ale bez oken zatim

Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
za dnešek elektrika kompletní
odpojovač chcípá kompletně celý auto a vybíjí cívku (dle J)
zjistili jsme že nám nesvítí palubka - uvidíme jak moc se nám bude chtít tohle řešit - světla jdou, budíky taky, tak jsme si na otáčkoměr svítili lampou z dílny
- teda proto, že jsme konečně vyjeli z dílny. hned na první nafouknutí ulítla hadice před ICčkem, tak jsme to znova přešly a na druhej pokus už to bylo lepší - jen ty videa vůbec nevyšly... vidět jsou koncový světla a slyšet z toho skoro nic neni...
takže za dnešek najeto asi tak 5km, propáleno tak 7 litrů benzínu (bestie hladová
)
a na sobotu máme naplánováno testování na jednom letišti, tak to konečně pořádně zatížíme - dnes to bylo jen tak 1-2-prásk-3-brzdy-pfutšh!- a otočka a znova zpátky
nějak jsme nestihli nandat okna, dveře, pásy a tak, tak jen lehce
odpojovač chcípá kompletně celý auto a vybíjí cívku (dle J)

zjistili jsme že nám nesvítí palubka - uvidíme jak moc se nám bude chtít tohle řešit - světla jdou, budíky taky, tak jsme si na otáčkoměr svítili lampou z dílny

takže za dnešek najeto asi tak 5km, propáleno tak 7 litrů benzínu (bestie hladová

a na sobotu máme naplánováno testování na jednom letišti, tak to konečně pořádně zatížíme - dnes to bylo jen tak 1-2-prásk-3-brzdy-pfutšh!- a otočka a znova zpátky

nějak jsme nestihli nandat okna, dveře, pásy a tak, tak jen lehce

Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
no pfutšh! to zatim nedělalo, tak veliká radost



Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: VW Polo 2F Coupe G40



- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
hej ! máte chválit auto a ne dílnu
je pravda, že zázemí máme slušný - na naše poměry až nadprůměrný. neni to škoda Motorsport, ale co sem slyšel, tak bordel je všude stejnej a je jedno jestli je to u Franty na vsi (naše dílna
) nebo fabrickej tým
jen ta zdviž nám tam chybí jak sůl... plány jsou, ale to aby sme celou sezonu nezávodili a všechny prachy půjdou do přestavby - máme nízkej strop na zdviž


je pravda, že zázemí máme slušný - na naše poměry až nadprůměrný. neni to škoda Motorsport, ale co sem slyšel, tak bordel je všude stejnej a je jedno jestli je to u Franty na vsi (naše dílna


jen ta zdviž nám tam chybí jak sůl... plány jsou, ale to aby sme celou sezonu nezávodili a všechny prachy půjdou do přestavby - máme nízkej strop na zdviž

Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues