Ahojky jsem tu nový tak bych chtěl prvně všechny pozdravit

V pátek jsem si přivezl tuhle čertovu krabičku z Frýdku Místku, což mám od domova asi tak 400km, tuhle dálku kadett zvládnul s malou újmou na zdraví (na D1 se uklepalo abs, tak jsem ho odpojil vytažením relátka) a s krásnou spotřebou 7,5l/100km. jedná se o 2.0 16V C20XE 110kw r.v.1990 po druhém majiteli, najeto poctivých 152K. Podlaha u řidiče a tlumiče vyvařený. Prahy načatý, ošetřeno gumoasfaltem. Příjezd v 5:27 a vstávání v 6 do práce lahůdka, ale stálo to za to

V pátek odpoledne vyměněny svíčky za bosh platinum a vzduchový filtr. Zhoršil se chod už tak špatného volnoběhu, takže jsem v sobotu mazal pro NGKčka. Chod se zlepšil, ale stále to není ono, zkusím koupit ještě nový kabely a uvidím. Taky jsem sundal přebytečný nálepky a vyměnil děravej střední tlumič za kousek z nexie, kterej jsem dostal od minulýho majitele k autu. Nevím proč, ale stále se mi z katu při určitých otáčkách takové vrčení a meluzína, ale vysypanej není klepal jsem do něj kladívkem a nic. Asi brzo přijde nahradit rezonátorem nebo nechám udělat komplet nerez celý výfukový systém. Auto bude sloužit jako civil/hobby rally car
Auto v současnosti vykazuje tyto závady:
-hrubý chod volnoběhu a jeho občasné zhoupnutí
-ABS (odpojeno - na trvalo)
-svéhlavá převodovka
-silentblok/ky na motoru
Plány:
-lehká kola tvrdá kola (zatím jsou mým favoritem r16 oz racing asphalt)
-servo z astry
-přestavba na e85?
-nerezový vufukový systém
-lyžina pod motor
-rozpěra mezi přední tlumiče
-semišový volant
-lexmaul sání
-hasičák ke spolujezdci
-vícebodové pásy
-originál gsi nárazník
-zamračení kapoty a umístění zámků
-polepy
-přídavný dálky
-shiftlight
