Setrvák

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
chachar.fista
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 155
Registrován: 11 srp 2008, 18:54
Bydliště: HavlíčkoBrodsko
Kontaktovat uživatele:

Setrvák

Příspěvek od chachar.fista » 09 dub 2009, 11:47

Chci se zeptat,jak je to s odlehčováním strvačníku..
Jestli je nějakej vzorec nebo tak něco,ze kterýho se dá spočítat o kolik ho odlehčit..
Plánuji to na XSi ale nered bych něco zk***il..dík všem za rady :dobry
Peugeot 106 XSi- prodáno
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..

www.czmoto.cz

Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw

Uživatelský avatar
YaraV
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 118
Registrován: 22 kvě 2008, 20:43

Re: Setrvák

Příspěvek od YaraV » 09 dub 2009, 13:41

Tak této úpravy se osobně bojím a nepůjdu do ní, jde o to že rozhasíš vyvážení celé klikovky.Jde to udělat když máš motor komplet rozebraný, ale musíš ho vyvažovat i s klikou... dovolil jsem si to udělat na minulém autě (favorit), šel krásně do otáček (bylo to 2,5 kg tuším i s řemenicí).Nevím jak pažout ale japonci jsou na vyvážení hóódně háklivý. dvakrát měř, než se do něčeho takového pustíš...

Uživatelský avatar
chachar.fista
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 155
Registrován: 11 srp 2008, 18:54
Bydliště: HavlíčkoBrodsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od chachar.fista » 09 dub 2009, 15:09

Právě proto se ptám :lol
ptz nemám zájem to zk***it..
Peugeot 106 XSi- prodáno
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..

www.czmoto.cz

Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od fokr_jr » 09 dub 2009, 16:10

origo setrvak je ze slitiny pokud se nepletu a jako takovej bych ho nechal na pokoji. neverim, ze kdyz do nej sahnu soustruhem, ze to pak neco vydrzi... spis bych ho vyrobil, treba z kvalitni oceli, jen jsem jeste neprisel na technologickej postup :lol
a s tim vyvazenim ma Yarav pravdu. jen tak nazdarbuh bez nasledneho vyvazeni do toho stejne nemuzes vrtat...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
chachar.fista
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 155
Registrován: 11 srp 2008, 18:54
Bydliště: HavlíčkoBrodsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od chachar.fista » 09 dub 2009, 16:32

hmm,takže jednoduše řečeno,lépe se na to vys*at,ptz by to mohlo být ještě horší..
tak položím otázku jinak..XSi je do 3000ot/min taková mrtvá..jak jí pomoci aby byla pružnější i do těch 3tisíc?
Peugeot 106 XSi- prodáno
Peugeot 306 XT .. sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw.. R.I.P
a spoousta jiných..

www.czmoto.cz

Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81kw

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od Hasis » 09 dub 2009, 16:51

mam doma setrvak odlehceny od tomagti, ktery mel na zavodnim aute nekolik let a setrvak zije
VéTéeS Powa

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od tsin » 09 dub 2009, 19:44

dej tam turbo ;)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od Hasis » 10 dub 2009, 12:28

tj, ale chachar nema prekonovanou svini, ale obyc 106ku z cca 90konma
VéTéeS Powa

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od tsin » 10 dub 2009, 13:02

tak malou t25 :)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Setrvák

Příspěvek od mihal.1 » 10 dub 2009, 14:29

on chce aby to bylo zive do 3k RPM ale turbo zabere az tak na tomto rozhrani, proto navrhuji tam mrdnout kompresor :lol
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Odpovědět