Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
chachar.fista
- Pokročilý

- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 srp 2008, 18:54
- Bydliště: HavlíčkoBrodsko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chachar.fista » 09 dub 2009, 11:47
Chci se zeptat,jak je to s odlehčováním strvačníku..
Jestli je nějakej vzorec nebo tak něco,ze kterýho se dá spočítat o kolik ho odlehčit..
Plánuji to na XSi ale nered bych něco zk***il..dík všem za rady

Peugeot 106 XSi-
prodáno
Peugeot 306 XT ..
sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw..
R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9
TDi 81kw
-
YaraV
- Pokročilý

- Příspěvky: 118
- Registrován: 22 kvě 2008, 20:43
Příspěvek
od YaraV » 09 dub 2009, 13:41
Tak této úpravy se osobně bojím a nepůjdu do ní, jde o to že rozhasíš vyvážení celé klikovky.Jde to udělat když máš motor komplet rozebraný, ale musíš ho vyvažovat i s klikou... dovolil jsem si to udělat na minulém autě (favorit), šel krásně do otáček (bylo to 2,5 kg tuším i s řemenicí).Nevím jak pažout ale japonci jsou na vyvážení hóódně háklivý. dvakrát měř, než se do něčeho takového pustíš...
-
chachar.fista
- Pokročilý

- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 srp 2008, 18:54
- Bydliště: HavlíčkoBrodsko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chachar.fista » 09 dub 2009, 15:09
Právě proto se ptám
ptz nemám zájem to zk***it..
Peugeot 106 XSi-
prodáno
Peugeot 306 XT ..
sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw..
R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9
TDi 81kw
-
fokr_jr
- donate

- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fokr_jr » 09 dub 2009, 16:10
origo setrvak je ze slitiny pokud se nepletu a jako takovej bych ho nechal na pokoji. neverim, ze kdyz do nej sahnu soustruhem, ze to pak neco vydrzi... spis bych ho vyrobil, treba z kvalitni oceli, jen jsem jeste neprisel na technologickej postup
a s tim vyvazenim ma Yarav pravdu. jen tak nazdarbuh bez nasledneho vyvazeni do toho stejne nemuzes vrtat...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
-
chachar.fista
- Pokročilý

- Příspěvky: 155
- Registrován: 11 srp 2008, 18:54
- Bydliště: HavlíčkoBrodsko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chachar.fista » 09 dub 2009, 16:32
hmm,takže jednoduše řečeno,lépe se na to vys*at,ptz by to mohlo být ještě horší..
tak položím otázku jinak..XSi je do 3000ot/min taková mrtvá..jak jí pomoci aby byla pružnější i do těch 3tisíc?
Peugeot 106 XSi-
prodáno
Peugeot 306 XT ..
sešrotována po dobré službě
Škoda Felicia 1,3i-40kw..
R.I.P
a spoousta jiných..
www.czmoto.cz
Škoda Octavia Combi 1.9
TDi 81kw
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 09 dub 2009, 16:51
mam doma setrvak odlehceny od tomagti, ktery mel na zavodnim aute nekolik let a setrvak zije
VéTéeS Powa
-
tsin
- Zkušený

- Příspěvky: 432
- Registrován: 16 lis 2008, 21:56
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tsin » 09 dub 2009, 19:44
dej tam turbo

jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
Hasis
- Zkušený

- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hasis » 10 dub 2009, 12:28
tj, ale chachar nema prekonovanou svini, ale obyc 106ku z cca 90konma
VéTéeS Powa
-
tsin
- Zkušený

- Příspěvky: 432
- Registrován: 16 lis 2008, 21:56
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tsin » 10 dub 2009, 13:02
tak malou t25

jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
-
mihal.1
- Pokročilý

- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 srp 2008, 23:27
- Bydliště: UL
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mihal.1 » 10 dub 2009, 14:29
on chce aby to bylo zive do 3k RPM ale turbo zabere az tak na tomto rozhrani, proto navrhuji tam mrdnout kompresor

Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro