u pistovych spalovacich motoru jde o to ze smes vstrikovana do valce se vodou ochladi a snizi hustotu smesi=moznost zvyseni davky paliva, zvyseni plniciho tlaku, moznost pouziti agresivnejsiho predstihu..
protoze je v MW50 i alkohol (methanol) je nutne pocitat se zvysenim oktanoveho cisla smesi, z toho duvodu ze methanol jako takovy je mnohem odolnejsi detonacnimu horeni nez bezne palivo..
u preplnovanych motoru navic dochazi k rychlejsimu vyplachu valcu, snizeni NOx (ikdyz to je vetsine z nas uplne jedno

teplota je u upravenych motoru casto limitujicim faktorem at uz nemoznosti vstrikovani vice paliva pri vyssich otackach- se systemem vstrikovani vody muzeme dosahnout mnohem dal, tim ze pri vyssich otackach muzeme upravova smes tak aby i pri techto otackach byla mirne bohatsi a bylo mozne zvysit plnici tlak..
nevyhoda systemu je, ze pri spatnem setupu muze voda v urcitych fazich hasit plamen uvnitr spalovaci komory, to muze vest k cernemu dymu z vyfuku zpusobenym nespalenym palivem..
potrebny material:
vysokotlaka pumpa (pro minimalni staly tlak 3bary)
nadrzka na MW50
vedeni (8mi nebo 10ti mm hadicky)
vstrikovace vody (obrovske mnozstvi druhu)
spojovaci material (Tecka, objimky, rychlospojky)
solenoid (pro ovladani vsttrikoani)

