kamarad tet resil vedeni vzduchu na Polu STDI s FMIC z Avie a normalne sme to nechali svarit v jednom kuse s kolemen na IC a u turba, jinak je to jedna hlinikova trubka... za vareni sme dali asi 300 dohromady, material byl taky ve stovkach...
a jinak se taky pripojuju ke gratulacim, uz se tesim, az to uvidim v pohybu.
precejenom respekt slozit neco takovyho v tejhle malej garazi
dnes sme si jeste vecer udelali vylet k roudnici nad labem abychom obtezovali naseho dodavatele nahradnich dilu a to z duvodu zniceni naby k volantu- protocil se vnitrni tisicihran a nedalo se zatacet, tkz sme s panem horejskem vyobchodovali tyc rizeni (nase je ohla od pasovani downpipe ) a volant za dily ktery my potrebovat nebudeme (nadrz, vejfuk a stahovaky oken)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
tak dnes sme na dilne delali nejaky drobnosti jako navarovani priruby na bov, dodelavali sme nejakou elektriku aby to vypadalo trochu k svetu no a pomalu se pripravujeme na patecni a sobotni ostry testovani na letisti v milovicich, predpokladam ze s sebou do tranzita vememe skoro vsechno naradi, vcetne svarecky, ohejbacky, vsemoznejch sroubku trubek a profilu
fuj to bude sranda..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
tak mensi report z prvnich testu na letisti v milovicich v ramci jakehosi tuningu ( a drag cupu)
na aute sme delali tyden pred odjezdem skoro non stop aby vse bylo pripraveno na vyjeti, bohuzel i v den odjezdu byla pekna honicka, predpokladany odjezd byl nekdy kolem podvecera, avsak se nam nedarilo nastavit plnici tlak ani pridelat drzaky haupny ktere sme po usilovnem hledani nasli zase az v den odjezdu.. plnici tlak se vyresil rozebranim bovu ve kterem byli od vyrobce dve pruziny, vzal sem tedy tu mensi, serizl ji a instaloval, nastesti to tak nejak rozumne odfukovalo a my se zbavili compressor surge, horsi je ze nam wg nedovolil dat plnej knedlik- guma co mame na sani se pri jednom baru nafukovala jak balon a nekolikrat ustrelila.. stastne sme auto nalozili na podval a vyrazili vstric novym dobrodruzstvim.. cestou sme dost bloudili a tak se nas prijezd do milovic trochu zpozdil- dorazili sme ve 4 hodiny rano, pricemz nam u brany rekli ze nas nemuzou pustit dobnitr ze sou jenom securitas a ze vstupny dela nekdo jinej kdo prijde az v pet rano, nastesti nas pustili alespon prespat dovnitr na letiste s tim ze rano tam prijdeme zaplatit.. registrace na sprinty byla od deviti hodin tkz sme si pospali cca 4 hodky a s velkou nechuti znovu vstavali do obrovske zimy.. zaplatili se vsechny poplatky a pustili sme se do sundavani audinky.. odkurtovali smeji, shodili ji z podvalu a pripravili na nastartovani.. naskocila hned.. chvili sme drzeli nizky podtlakovy otacky, pak sme ji trochu pridali, coz melo za nasledek zaujmuti pozornosti nekolika kolem parkujicich a kolemjdoucich "tuneru"
parkrat sme to v poklidu projeli pricemz pak prisel osudovy okamzik.. zkusili sme ostrejsi start kterej auto nezvladlo a bylo vymalovano, pri takovym tlaku auto neni schopny dodat dostatek benzinu aby jelo tak jak ma..
dal uz to slo od desiti k peti.. spatne startovani (mame mechanicke vstrikovani kde je cstrikovani benzinu rizeno nadzvednutim klapky vahy vzduchu, ktera se ale pri startu ani nehne (motor pri otaceni neni schopen vyvinout dostatecnej tlak aby nasal vzduch skrze cele vedeni vzduchu a turba)) az po onu bohatost smesi, kterou se nam nepodarilo za cely den srovnat.. neodjeli sme tedy ani jeden sprint utechou nam mohlo byt leda mnoho udivenych obliceju kolemjdoucich obdivovatelu, nejvic me dostala parta kluku co chvili koukali do motoru apak jeden prohlasil: "oni tam nemaj chladic vody"
..bohuzel na peknej zvuk to nejezdi
tady je video ze zahrivaciho rozjezdu, na delani dalsich videii sme byli az moc znechuceny..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?