Peugeot 205 Gutmann 16v

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 14 pro 2009, 18:29

tak motor rozebran... ted uz jen sehnat druhy a bude se zase skladat
Přílohy
motor.jpg
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od ciky » 14 pro 2009, 20:22

proto se u motorů co maj měkej spodek používá toto...Main Bearing Girdle
Přílohy
049-Main-Bearing-Girdle.jpg
viva´la QUATTRO

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 14 pro 2009, 20:26

whow parada:) tak to si necham vyrobit...moc dik:)
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 14 pro 2009, 20:27

ciky, tys tu vlastne nabizel vypalovani laserem ze:) jaka je maximalni tloustka plechu, co to zvladne vypalit?
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od ciky » 14 pro 2009, 20:38

obrys jako takovej není problém do 12-15mm + nějaký ty větší otvory....problém je pouze v tom že se mi nepodařilo zjistit z jakýho materiálu to dělaj(tvrdost atd) k tomuhle zesílení se ještě musí vyrobit podložky mezi desku a kryt ložiska a to celkem dost presně..to už je práce pro budík...podložky musí být také tvrdé jelikož se ložiska dotahujou přes desku a podložky....dále to chce i delší šrouby
viva´la QUATTRO

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 14 pro 2009, 20:45

ok, zkusim zjistit jeslti se daji zjistit presne rozmery a dam kdyz tak jeste vedet
VéTéeS Powa

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od tsin » 14 pro 2009, 21:07

by me zajimalo co na to olejova mlha
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od ciky » 14 pro 2009, 21:29

ty furt s tou tvojí mlhou...myslím že mlha jako taková ti nezachrání ložiska a spodek motoru
viva´la QUATTRO

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od tsin » 14 pro 2009, 21:45

me se nic zachranovat nemusi, konstrukteri v audi to spocitali dobre ;)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od fokr_jr » 14 pro 2009, 22:28

suzuki ma taky neco takovyho pod sroubama na ulozeni kliky, takovy jakoby zabradli, to bude asi kuli tomu samymu... :mysleni:
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět