Fiat Panda 4x4

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Zderca
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 19 pro 2009, 21:00

Fiat Panda 4x4

Příspěvek od Zderca » 19 pro 2009, 21:10

Zdravím jsem tady nový je mi 16 skoro 17 let.Mám Fiat Pandu 4x4.Chci ji upravit jak pro běžný provoz tak i pro amatérskou rally.Je to obsah 1000cc.Potřeboval bych nějaké rady do začátku.doteď jsem se rýpal zatím jen ve 2-taktních motorech.Zatím mne napadlo že bych si ve škole snížil hlavu,ale nevím o kolik třeba na válcích na skůtry jsem to dělal v desetinách ale někde jsem se dočetl že na žigulovi to jde dokonce o 3mm a to mně dost zarazilo.

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od tsin » 19 pro 2009, 22:40

nesnizuj, kor u tak malyho objemu.. panda se delala 4x4 v serii? kolik to vazi?
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Zderca
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 19 pro 2009, 21:00

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od Zderca » 20 pro 2009, 09:57

Jo je to rok 1993,originál 4x4,váží zhruba 900kg.Tak jinak mám upravit motor aby byl svižnější a měl lepší výkon? Přikládám ideo jedné Pandy 4x4 http://www.youtube.com/watch?v=kYmtZKD6 ... re=channel myslím že to docela stačí

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od tsin » 20 pro 2009, 12:23

ahoj tak ma pohotovostni 800kg, to je pekny, to by se mi libilo pro zastavbu motoru z motorky na vrchy :P kolik si za ni dal? pokud to neni tajne..

k tem upravam, popravde.. jakykoliv motorovy upravy by te prisli draho na to aby si zvedl vykon jenom o nejaky maly procento.. pokud chces jit nenasilnou cestou tak bych se podival na jaky silnejsi koncernovy motory se davala stejna prevodovka a pak tam ten motor bez problemu nahodil.. pokud bys chtel jit nasilnejsi cestou tak si sehnat i treba nejakej "cizi" motor a ten tam zkusit nejak promyslet.. pokud si srdcar a ten motor tam proste musis mit i pres narocnost investic tak se pak muzem bavit dal ;)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Zderca
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 19 pro 2009, 21:00

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od Zderca » 20 pro 2009, 12:33

Stála mne 2000kč,jelikož to auto před rokem táta vyměnil s jedním klukem za motorku a motorku jsem prodal tak ted jsem za tím borcem šel pač mu to rok stálo v dílně co s tím je a za kolik by to prodal.Naléli do motoru naftu,takže to nebude až takový problém opravit.Přemýšlel jsem i o tom že bych tam nějak napasoval motor z 1.2 Una,ty už byly s turbem.Lae zase co by na to řekl ten 4x4 podvozek aby pak nepraskl třeba diferák.A nebo udělat GO tohodle motoru s tím že bych propočítal snížení hlavy,udělal výbrusy na válcích na větší objem,nové písty a spravit klikovku.Pak už bych to jen dal někomu seřídit pač s tím budu mít asi problém.

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od tsin » 20 pro 2009, 17:29

Zderca píše:Stála mne 2000kč,jelikož to auto před rokem táta vyměnil s jedním klukem za motorku a motorku jsem prodal tak ted jsem za tím borcem šel pač mu to rok stálo v dílně co s tím je a za kolik by to prodal.Naléli do motoru naftu,takže to nebude až takový problém opravit.Přemýšlel jsem i o tom že bych tam nějak napasoval motor z 1.2 Una,ty už byly s turbem.Lae zase co by na to řekl ten 4x4 podvozek aby pak nepraskl třeba diferák.A nebo udělat GO tohodle motoru s tím že bych propočítal snížení hlavy,udělal výbrusy na válcích na větší objem,nové písty a spravit klikovku.Pak už bych to jen dal někomu seřídit pač s tím budu mít asi problém.

nene kdyz bys delal vybrus a daval jiny pisty tak proboha nesnizuj hlavu... kompresi preci zmenis tema pistama..
jinak ty vymeny motoru bych se nebal, to 4x4 musi vydrzet nekolika nasobne vic nez kam se muzes dostat s nejakym unem 1,2.. schovej si 40tis za novy pisty, srovnani a vyvazeni kliky a radsi to dej na ten swap motoru, urcite ti i zbyde na jiny veci co bude na vrchy nebo rally potrebovat..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Zderca
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 19 pro 2009, 21:00

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od Zderca » 20 pro 2009, 18:01

Tak poměrně větší část věcí si budu dělat na koleně,počínaje interiérem,rámem,nárazníkama-vším.První co udělám pořádně zkouknu diferáky a vše kolem toho aby to vůbec mělo cenu dávat takovou investici

Piwko
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 24 říj 2009, 18:16

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od Piwko » 20 pro 2009, 22:11

Prodej to , Panda 4x4 ma dost cenu dneska =) a kup treba Uno 1.3 Turbo , nebo tak neco =)

Uživatelský avatar
YaraV
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 118
Registrován: 22 kvě 2008, 20:43

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od YaraV » 21 pro 2009, 20:16

Jak říká piwko swift by ti slušel :-D ... navíc ho nikdy nepojedeš a je to tvoje kategorie

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Panda 4x4

Příspěvek od mihal.1 » 21 pro 2009, 20:21

proc by prodaval jeden srot a kupoval druhej srot, zalezi na tom jak se rozhodne upravit ten motor, priklanim se ke swapu motoru za jinej, ale takove CBR 600 by tomu v zadu sluselo :-D
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

Odpovědět