Peugeot 205 Gutmann 16v

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
ludvik2
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 10 pro 2009, 18:12

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od ludvik2 » 16 pro 2009, 10:59

já mám ale musel by se udělat výbrus ale pokud já vim tak tobě se jeden doma válí ne? třeba v 605 co ty na to :service

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 16 pro 2009, 11:23

buh vi co snim je....ten tam lezi na venku pod kapotou uz nejaky rok :-D
VéTéeS Powa

ludvik2
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 28
Registrován: 10 pro 2009, 18:12

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od ludvik2 » 17 pro 2009, 14:02

to nevadí ne? vyndáš ho,umeješ,udělá se výbrus,ostřik pístů a zase bude litat

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od TomGTI » 19 pro 2009, 20:12

S tím blokem to je zajímavé,taky jsem zatím neregistroval nějáký problém ať už u sebe či ostatních že by se s tím pochlubily,buď to byly nějáké slabší kusy nebo nějáká cizí příčina,havárie,tragický přístup majitele-velké teplotní namáhaní(přehřívání),ono ten blok je dost masivní a i když je to hliník cosi to váží.Poslední dobou jsme na závodech točily 8000tis. a bez problémů.Myslím že kluci v Peugeotu to měli dobře vymyšlené,Motor Mi-16 měl a má obrovský potenciál jako žádný jiný motor ve srovnatelné době.Nejspíš hlavně kvůli hmotnosti používali v STW cestovních vozech hliníkové bloky ale ten motor byl zdaleka nejvýkonější a nikdo z ostaních automobilek na lepší neměl ani pomyšlení.Pro naše použití bych ale šel do motoru s litinovým blokem je přeci jen novější a hlavně lépe sehnatelný v lepším stavu,má už pořádné vačky z kterýma už se dá pro nás amatéry mnohem lépe pracovat a něco z nich vytvořit za rozumný peníz.K tomu zesílení na spodky bloků,podlě mě to má smysl jen u vysoce otáčkových motorech kde se točí 9 a víc tisíc.

kouBaMW
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2008, 19:54
Bydliště: Vsetín

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od kouBaMW » 28 pro 2009, 19:48

no si rikam kde se crcas ze ani na slalom neprijedes
spis mi to prijde jako mala vule mezi klikou a loziskem

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 29 pro 2009, 12:19

no znovu generalkovat ten samy blok uz fakt nebudu;)
VéTéeS Powa

kouBaMW
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2008, 19:54
Bydliště: Vsetín

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od kouBaMW » 30 pro 2009, 12:47

dvakrat mer, jednou rez Obrázek

jagy
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 52
Registrován: 05 říj 2008, 16:49

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od jagy » 01 led 2010, 21:15

.. nebo koupit japonce. :-D

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od Hasis » 01 led 2010, 22:20

jojo evo V, VI by nevadilo:)
VéTéeS Powa

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 Gutmann 16v

Příspěvek od TomGTI » 03 led 2010, 15:52

jagy píše:.. nebo koupit japonce. :-D
Jo ti taky umí pěkně klepat co?Z ničehoš nic. :lol

Odpovědět