Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
czechino
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 77
Registrován: 03 led 2010, 20:46
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od czechino » 06 led 2010, 21:17

Jo premyslel jsem dat tam motor z felićie 1.6 na ten dat 16V hlavu,nebo ten motor z RS,jenze ty buzeranti tam nahore tohle uz davno zakazali,nevim jak dlouho,ale uz dlouho se nesmeji davat jiny motory do auta. Treba budu mit fatouse a nesmim do nej dat ten stejnej,ale jinej motor..proste silene...kam se to az dohrabe :kladivo :kladivo ..


PS: nastesti na vrchy si muzu s autem delat co chci :lol
---Škoda Favorit---

Uživatelský avatar
mihal.1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 139
Registrován: 19 srp 2008, 23:27
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od mihal.1 » 06 led 2010, 21:25

jen takove OT- nevidim duvod proc by mel jit cestou kteroz dela "kde kdo" jako zastavet motor 1,8T do cehokoliv. Motor s dobre vyladenyma karburatorama je uz sam o sobe maly peklo a pak co pak kdyz se nekdo odvazi na ne(pred ne, za ne tj jedno) prsknout turbo a radne to sladit, tomu rikam umeni, ne vzit seriovou 1,8T prdnout to do kastle a hura, pak mozna naky komercni upravy jako vstriky turbo a tim konec, to taky dela kazdej,
jeste sem chtel napsat naky moudro nakonec ale nic me uz nepadlo, takze vam to musi stacit takhle,

ps: proc cekat 5 let na to nez budes moct zacit naky auto upravovat, bejt tebou zacnu uz ted a zarucuju ti ze to mozna ani za tech pet let nestihnes vymazlit si to k obrazu svemu
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od tsin » 06 led 2010, 21:44

presne tak, pokud "zacinas" tak nemas sanci to odladit.. ale kdyz uz turbo a kraburator tak edelbrock ;)
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od Borbet » 06 led 2010, 21:56

neblázni tobě stačí 1400 a dobrá převodovka se špérou

Uživatelský avatar
czechino
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 77
Registrován: 03 led 2010, 20:46
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od czechino » 06 led 2010, 22:08

JA BYCH ZACAL JESTE DNES,ale nemam to kde delat nemam nic...a vite proc???...JE MI 15 :cry: :cry: :oops: :oops: ale kdyby byla garaz..tak zacnu hned...!!!!!!!!!
a dik za povzbuzeni...seriovej motor 1.3 na 90% vyhraje...
ale jakmile bude moznost parkovani..tak kupuji-Facko!
Je to muj sen udelat mozna nejrychlejsiho Favorita v cr,takze mozna i na svete...nekdo si bude myslet malej hloupej kluk..ale je to muj sen...a ten si chci splnit..snad kazdej byl malej a mel sve sny,ne :)
nerikam ze to na 100% udelam..jasny ze se mi nechce moc cpat nakych 400 000,- do auta ktere nikdy nebude jezdit jako moderni auta mel bych za to evo 7 bo 8,ale rikam bude jezdit nejlip ze vsech favoritu a kdyz prijedu na tuning sraz a budu mit favo ktere udela csssss! to bude pocit =) ...a kdyz se nekde pochlubim ze muj favorit se seriovim motorem ma 130Kw...
Proste neco co chci..
a doufam ze to vetsina lidi pochopi... =)

PS: kam se hrabou nove skodovky..to neni skodovka..tam jedine co je ceskeho..tak ten znak,posledni poctiva skodovka byl favorit...POSLEDNI!!!
---Škoda Favorit---

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od Aladin » 06 led 2010, 22:42

jak píšeš, že se ti nechce cpát 400tis...
pokud chceš turbit, tak to do toho padne... aby to něco vydrželo, tak bude potřeba kované vnitřnosti... počítej okolo 60 tisíc, že Tě výjde upravený motor. Bez turba... na to svody, turbo, ECU... všechno to naladit.
Dále to bude potřeba něčím ubrzdit a je blbost to nechat na sérii podvozku... převodovka toho taky moc sériová nevydrží... to máš dalších mnoho a mnoho investic.
Sežeň fáčko pokud možno v co nejlepším stavu a pomalu začni...

Uživatelský avatar
czechino
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 77
Registrován: 03 led 2010, 20:46
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od czechino » 06 led 2010, 22:53

Jj,presne..ale ECU se ladit nebude..budou tam webry..brzdy nejake wilwody..nebo neco podobneho predek min 4-6 pistku zadek 2-4 pistku...podvozek hp...vyvarit skelet ram...6st prevodovka..neviznam se v tech prevodovych pomerech :oops: , ale na takovej vykon by to mohlo udelat aspon 230km/h tovarni favorit udelal pres 240km/h...
rozepsal bych se,ale ja jdu zitra do skoly a musim :-D :prekvapen :prekvapen ...
---Škoda Favorit---

Uživatelský avatar
ladis.biker
donate
donate
Příspěvky: 22
Registrován: 07 led 2009, 14:50
Bydliště: Nový Bydžov
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od ladis.biker » 06 led 2010, 23:03

co se týče použití karburátoru a turba, používají se oba systémy jak s karbcem podtlakovým tak přetlakovým.
u podtlakového jde směs nasátá podtlakem turba zkrze turbo a do motoru. nevýhodou tohodle systému je dlouhé vedení směsi a od toho se odvíjí i problémy s nastartováním motoru a ztrátami směsi na stěnách potrubí . další nevýhodou je, že není možné použít mezichladič, ve kterém by se nasátá směs srážela na stěnách a systém by ztrácel na účinnosti.
u přetlakového systému (Renault 5) je karburátor umístěn za výtlačnou stranou turba, většinou bývá vzduch po cestě ochlazován mezichladičem. U tohoto systému je nutností tlakové palivové čerpadlo které spolu s regulátorem tlaku udržuje tlak paliva v plovákové komoře vyšší o 0,25 bar než je přetlak vzduchu v sání.
Mám s tímto systémem pár zkušeností a můžu říct, že není sranda ho předělat a naladit na jiném autě. Daleko jednodušší je použití programovatelné jednotky, kde vyřešíš další problém a to je zapalování, respektive řízení předstihu v závislosti na zatížení motoru (s vyšším tlakem v sání předstih klesá). Ale to je jiná kapitola.

Když se vrátím k tomu favotitu, zaslechl jsem o pár lidech co ty motory "přifoukly" a odnesla to klika, která je bohužel 3x uložená. Pokud to myslíš s přestavbou vážně poohlédl bych se třeba po tý 1.6 z Felicie, která má 5x uloženou kliku.
Obrázek
http://www.falcon-racing.cz Měření výkonu Vašeho vozu
Ford Sierra 2,0 DOHC 8V Turbo 150kW a 290Nm @ 0,9Bar
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077

Uživatelský avatar
Abarthplasty
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 20
Registrován: 03 led 2010, 11:01
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od Abarthplasty » 06 led 2010, 23:10

AJAJAJAJ,

kazdy mame vlastni sny a snazime se je plnit nebo se jich aspon konecku kridel dotknout, ale prosimte co pises to fakt nema smysl... je to UTOPIE.
Vrat se na zem, a nerikam to nijak zle, asi se na svuj vek v autech orientujes ale vsechno to je o penezich a case. Mozna ze budes mit prachy...budes mit dobrej plat...jenze kdyz to budes mit tak si koupis neco o par trid vejs, kdyz budes mit vatu nebudes mit cas, kdyz budes mit cas tak nebudes pri penezich. Takovahle predelavka facka je minimalne hodne velkej sen...nechci Te zrazovat.
Neco asi znas, koukam wilwoody bys daval...minimalne 6 pistku, hmn...vis kolik Te bude stat osadit cely auto willwoodama? mrkni co to stoji, to abys nekolik let lital po vikendovych brigadach a jeste se obavam ze na to v Tescu za pokladnou nevydelas.

Ja stavim abartha TCr s motorem kawasaki, delam na tom po volnych chvilich 3ti rok, porizovaci cena auta 7oookc, nic nezustalo puvodni,opravdu krome sloupku kolem dveri nic. Mam 6pistky, vzadu 4pistky, samosvornej diferencial od Quaife, sekvencni razeni, karbonovy kapoty,blatnniky siroky, karbonovy dvere a strechu a plno dalsich veci..... uz sem do toho nasypal minimalne 250 tisic a jeste to nejede. Tak asi tak.
Ses mladej, neblazni, pokud to nemas na racing tak si udelej peknyho golfa na srazy...buchty Ti tam budou skakat sibrem, udelas to za prazdniny, financne to zvladnes a hlavne uzivej toho ze ses mladej, mladi mas jen jedno...ve dvaceti budes mit treba uz rodiny a to budes mit jiny starosti nez facko za pul MEGA:-) :rallye

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo na karburátor weber,solex a dellorto...?

Příspěvek od Borbet » 06 led 2010, 23:10

ale 130kw mužeš mít i z 1400:D na elektrice nebo z 1600 na webbrech

Odpovědět