V loni v létě jsme s tátou koupili krásnýho zelenýho favorita za 3500kč s pulkou nádrže, zimáky a s luxisními potahy z minulého století


Za ten rok a půl bylo vyzkoušeno spoustu motorů, převodovek, tlumičů, diferáku, přibylo spoustu pomačkaných plechu, křivých kol, sjetých gum a hlavně bylo spáleno hodně benzíínu !!

Auto bylo stavěno za učelem abych se do začátku něco naučil jak jezdecky tak po technický stránce a postupem času přešel do něčeho většího.
Takže parametry vozu
váha: 690 - 720 kg
výkon: cca 1xxkoní
Vmax: 165km (5 na 7500ot)
motor : 1400
vačka 300/300 (Kvajzar)
plnění: čtyřklapkové vstřikovací těleso (GSXR 1000)
hlava: p.Řezáč (Kořínek) formulový kanály, spasováno se sáním, upravené vodítka a ventily, kulatý sedla
setrvák: 4 kg (stočené i řemenice)
písty. almet (bombírung)
chlazení: vodní chladič octavie wrc + 315mm spal ventilátory, chladič oleje Mocal octavie wrc 8 řadý
výfuk: svod 4-1 (ŠM), 40 m termopásky, 55 nerez trubka, koncák Áčko (hlušička)
Motor je celkově vyvážen - klika, řemenice, setrvák
převodovka: 5q všechno rovný - pohárova by ivan sixta
stálej převod: 4,16
špéra: kitová lamelová oboustraná (Russia)
spojka: sachs + přítlačák 1,6 felda
přední náprava: unibal
ramena felda 1,6 stejně tak nápravnice
řízení se strmým šnekem
zadní náprava vyztužena zesilena, podložky pod náboji +2cm
tlumiče: Protlum race top
uložení: komplet unibal
brzdy: předek 260 kotouč clio, zadek 235 golf gti
brzdiče: předek 4 pístek škoda 130, zadek VW golf gti II
rozvody brzd v pancířy komplet
pumpa 1,6 felda
omezovač brzdnýho tlaku willwood
ručka hydraulika, váleček willwood
interier: jen to nejnutnější...
flockovaná přístrojovka (94+)
teploty vody a tlaku oleje, display s kvaltem
volant (GP Race)
sedačky: řidič ušák, spolujezdec wrc (GP Race)
pásy: 3" 4 bod (Omp)
převařená kulisa - krátké dráhy (Mareš)
za řidičem baterie z toyota aigo (5kg)
za spolujezdcem pumpa octavie wrc 9bar
místo rezervy nádrž ATL (20l)
rám částečná kopie předlohy J.
exterier: odlehčeno
kapota, blatníky, pětky, zadní boční dveře - laminát
okna: macrolon, u řidiče a spolujezdce sklo s bezpečnostní folii
barva: černá mat + bílá (inspirace prototyp fabie s2000)
Takovej rychlejší seriák
