tlaky ve výfuku vs. výkon

Filtry, výfukové systémy, katalyzátory, svody.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

ADix
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 40
Registrován: 02 zář 2010, 18:04

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ADix » 09 zář 2010, 11:02

GO neni treba motor ma nalitano 90 tis z toho 70 stím jezdil 55ti leti týpek a zbytek já...v zime mas přetěsním a udelam rozvody...uvidím mozna nakonec swap...teko rict je tolik moznosti a ja si nikdy nedokazu vybrat :-D

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Borbet » 09 zář 2010, 11:11

no a pánve kroužky atd mají svojí životnost bez ohledu na styl používání, prostě jak nebudeš mít tlak tak ti to nikdy nepojede já měním na závoďáku kroužky častějc než olej cca 4 závody

ADix
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 40
Registrován: 02 zář 2010, 18:04

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ADix » 09 zář 2010, 11:30

OK dík za cenné informace budu na tom pracovat ;-)

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od tsin » 10 zář 2010, 23:19

Borbet píše:no a pánve kroužky atd mají svojí životnost bez ohledu na styl používání, prostě jak nebudeš mít tlak tak ti to nikdy nepojede já měním na závoďáku kroužky častějc než olej cca 4 závody
promin ale co to je za blbost? :D
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Borbet » 11 zář 2010, 08:57

prčo by to měla bejt blbost ? Ty škodovácký motory když točej kolem 8tis tak to odchází rychle takovýhle věci

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od tsin » 11 zář 2010, 09:29

ale on nema skodovku.. a to kazde 4 zavody honujes nebo brousis valce abys ty krouzky zajel?
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ciky » 11 zář 2010, 20:03

hele kuci vedete thread uplně někam jinam, než pro co byl založen...díky Ciky
viva´la QUATTRO

karol
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 12 pro 2010, 15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od karol » 16 led 2011, 17:39

rozmyslam ze dam namiesto katalizatora zuzenie vyfuku. konkretne mam 55mm potrubie a za lambdu dam zuzenie na 45mm a zase spat na 55mm. myslite ze to staci ako nahrada za kat na akotaky protitlak? motor zatial seria alfa 2,0TS
alfa 156 2,4JTD 100kW moja uprava 190ps 410Nm
alfa 145 2,0TS 114kW v priprave

Jirkoj
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 09 led 2011, 21:46

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Jirkoj » 12 bře 2011, 15:10

s4-speed píše:Ono to je jedno co si tam das, proste to bude stat balik penez. Presne jak rika R@zor budes potrebovat plno soucastek a 30 az 50tis bude mozna malo, kdyz si tu pracicku udelas sam, tak se do toho mozna vejdes, protoze jen nejake turbo... jake pak a za kolik? pak Programovou jednotku... jakou??? programova jednotka z libovolnym nastavenim??? jestli nejakou koupis pod 20tis... vyfuk a kompetni, za kolik??? JASNY U KOMPRESORU, nepotrebujes proste ten vyfuk a vice soucastek na spevneni motoru, ja u turba.... jestli chces, aby to auto neco vydrzelo tak to bude stat balik a rovnou si muzes koupit nejaky auto s turbem a nacipovat, dokonce vyjdes levneji...
jak jsem rikal ja jsem mel BMW 328i udelal jsem vsechno mozny co se dalo a vrazil jsem do motoru skoro 100tis
pak jsem ho chtel predelat na turbo a muzu ti rict, ze zadnej Turbo-kit jsem nesehnal pod 190tis!!!!
tak jsem se na to vykaslal a nakonec jsem si koupil Audi S4 bi turbo, kazda uprava na motoru jevnejsi, ale o to nejde kdyz uz chces delat tohle, jde o to ze to je dost efektivnejsi. Tim jsem chtel jen rict, ze se treba fakticky vyplati rovnou tenhle prodat a koupit jiny auticko z turbem :))))))
Podle mě je blbost nejdřív ladit n/a motor a pak ho chtít předělat na turbo. Vždyť to jsou úplně protichůdné varianty.

To samý nechápu jaký je rozdíl, když do motoru bude foukat turbo 0,5 baru, nebo kompresor 0,5 baru?

Můžete mi někdo ten rozdíl kompresor nebo turbo vysvětlit?

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 12 bře 2011, 17:40

[/quote]

Podle mě je blbost nejdřív ladit n/a motor a pak ho chtít předělat na turbo. Vždyť to jsou úplně protichůdné varianty.

To samý nechápu jaký je rozdíl, když do motoru bude foukat turbo 0,5 baru, nebo kompresor 0,5 baru?

Můžete mi někdo ten rozdíl kompresor nebo turbo vysvětlit?[/quote]


proto jsem psal, ze jsem se na to vysral! navic by ten motor slapal ohodne lip a levneji nez z turbem!
dnes bych tam uz nic jinyho nechtel na takovej motor(bmw) nez kompressor!
Turbo jsem na zacatku nechtel, ale potom jsem chtel vice vykonu, tak me to turbo hold lakalo!
Zalezi o jakym motoru se bavis jestli turbo nebo kompressor s 0,5 bary???? Ono je tech moznosti.......
Jaky turbo a jakej kompressor?????

http://www.youtube.com/watch?v=YU6qkufg6Lo
to byl muj bramboracek
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

Odpovědět