tlaky ve výfuku vs. výkon
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
tlaky ve výfuku vs. výkon
chci na MX5 1.6 (atmosféra) měnit komplet výfukový systém od svodů až po koncovku...někde sem ale četl, že když vyměním původní díly za díly, které sou více průchodné ak mi to zkazí výkon v nižších otáčkách ale naopak ve vyšších to je k dobru...jaký je váš názor popř. co udělat abych snížení výkonu zabránil.
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
To je daň za vyšší výkon ...Seriový výfuky jsou udělaný jako kompromis mezi výkonem a koruťákem v nížších otáčkách
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
takže jestli sem správně pochopil, ta kv nižších otáčkách to nebude co to bývalo, ale ve vyšších si budu užívat orgasmu jo ?
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
slovo orgasmus bych u tak malyho atmo moturku nepouzival, ale jo.. podivej se na JDM forum..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
u tak lehkyho auticka kdyz vytahnu vykon aspon na 130-140 koniku tak se slovo orgasmus dá použít:-)tsin píše:slovo orgasmus bych u tak malyho atmo moturku nepouzival, ale jo.. podivej se na JDM forum..
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
Ale aby jsi tam dostal do tak malinkyho objemu tich 130-140 koni tak to nebude jen o vyfuku.
Renault 5 GTE in da progress
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
Jako to je jasny...vyfuk je jedna z mála věcí...jen prostě potřebuju vědět co udelaji ty tlaky s ridici jednotkou a jak to popř vychytat
- s4-speed
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24 srp 2010, 00:24
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
Ahoj, co se tyce vyfuku mzes udelat hodne spatne.
Zelzi na typu motoru a tak. Jestli chces vytahnou vykon vyfukem, tak prosimte neznic katalizator!
Nejlepsi je kdyz si koupis poradnej vyfuk od nejake solidni firmy a ne zadny tlumice z tuningshopu a tak ty jsou uplne na hovno!
Proste dobrej ocelak. Jaky pak tlaky, zadnej vliv to nema na ridici jednotku? Ridici jednotka bude potrebovat preprogramovat, jestli sundas katalizator. jetli to udelas. Tak ztratis zpetnej tlak a teplotu kterej tvuj motor potrebuje navic ti bude zrat o dost vice benzinu a ani to neucejtis. kdyz tam das jen dobrej ladak, nepoznas nic u 1,6l jen hezci zvuk
Kolik chces vytahnou?
Tady mas neco co bych ti poradil, sam jsem to udelal na mojem BMW 328i e36 a stalo to dost prachu... Ale vyplatilo se to, nikdo pak neveril, ze to je jen 328i
1. Zmenit sani na motoru!
2. ostre vacky
3. ladenej vyfuk, nejlepe k tomu ladene svody a dvou stovkovej katalizator jen ocelovej-kat.
4. nakonec, naladit ridici jednotku! Kdyz mas ostre vacky a jine sani tak, az na konec!!! Jinak nevytahnes co je treba
Ted jen otazka, vyplati se ti to vubec??? Levny to neni!
Me se to vyplatilo, ja mel 2,8l ty mas 1,6l tak nevim nevim....
Kdyz tohle udelas na aute, muzes mluvit o orgasmu i u 1,6l proti normalu...
Ale mas pravdu, vyfuk je hodne dulezitej
Zelzi na typu motoru a tak. Jestli chces vytahnou vykon vyfukem, tak prosimte neznic katalizator!
Nejlepsi je kdyz si koupis poradnej vyfuk od nejake solidni firmy a ne zadny tlumice z tuningshopu a tak ty jsou uplne na hovno!
Proste dobrej ocelak. Jaky pak tlaky, zadnej vliv to nema na ridici jednotku? Ridici jednotka bude potrebovat preprogramovat, jestli sundas katalizator. jetli to udelas. Tak ztratis zpetnej tlak a teplotu kterej tvuj motor potrebuje navic ti bude zrat o dost vice benzinu a ani to neucejtis. kdyz tam das jen dobrej ladak, nepoznas nic u 1,6l jen hezci zvuk
Kolik chces vytahnou?
Tady mas neco co bych ti poradil, sam jsem to udelal na mojem BMW 328i e36 a stalo to dost prachu... Ale vyplatilo se to, nikdo pak neveril, ze to je jen 328i
1. Zmenit sani na motoru!
2. ostre vacky
3. ladenej vyfuk, nejlepe k tomu ladene svody a dvou stovkovej katalizator jen ocelovej-kat.
4. nakonec, naladit ridici jednotku! Kdyz mas ostre vacky a jine sani tak, az na konec!!! Jinak nevytahnes co je treba
Ted jen otazka, vyplati se ti to vubec??? Levny to neni!
Me se to vyplatilo, ja mel 2,8l ty mas 1,6l tak nevim nevim....
Kdyz tohle udelas na aute, muzes mluvit o orgasmu i u 1,6l proti normalu...
Ale mas pravdu, vyfuk je hodne dulezitej
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**
- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
pokud chceš, dám Ti konakt na člověka, který výfuky dělá... a opravdu umí!
vše má spočítané 8)
vše má spočítané 8)
Re: tlaky ve výfuku vs. výkon
Nakonec sem se rozhodl jinak...implantovat turbíčko a nový výfuk (catback) az potom