tlaky ve výfuku vs. výkon

Filtry, výfukové systémy, katalyzátory, svody.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 07 zář 2010, 14:20

Hodne stesti az ti odejdou valce, pisty a ventyly a podobne :)
nezapomen na maximalni tlak a to je 0,3baru, pak to snad bude fungovat....
kdyz chces vic, potrebujes chladic(intercooler) a hlavne jine tesneni nejlepe nejake ze zeleza a tak, proste toho je hodne a je to drahy uz jenom ty svody na turbo a ten vyfuk pro turbo......

kdyz chces tvuj motor naladovat tak ber kompressor, nejlevnejsi kompressor na svete je z mercedes 1,8 jmenuje se Eaton. je tak levnej, protoze dö nej musis dolejvat olej, nema napöjeni oleje na motor a instalace je jednoducha a ten muzes natocit dokonce i na 0,5baru tak se mrkni na google tam je najdes, nejlevnejsi jdou na ebay.de nebo srotïste.
Reknu ti jedno, tyhle motory nejdou staveny na turbo.

Hod si tam kompressor a mas klid a dokonce nezabijes motor. tyhle prestavby uz mam za sebou. mzu rict, kdyz to chces udelat zpravne, tak potrebujes peknej balik!!!! :)))
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

ADix
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 40
Registrován: 02 zář 2010, 18:04

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ADix » 07 zář 2010, 14:25

Tak to nevím konzultoval sem to se známým co dělá v mazdě a dokonce má taky oturbenou jedna-šestku...ale to uz od výroby...řekl mi prímo to že se to od mojeho motoru liší pouze tím že to má nizkokompresní písty a implantovane turbo + ECU samozřejmě...ale určitě na ten kompresor kouknu...

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 07 zář 2010, 14:51

To nebudou jenom nizkokompresni pisty, ale i nizkokompresni valce a tak...
ja vim ono se to spatne vysvetluje, ale ja mel tenkrat taky kamose primo u bmw a to mechanik. taky neveril, ze jsem vythl z mojeho motoru co jsem vytahl..... proste oni vedej jak opravit, ale Tuning je jina partije :)
na tom turbu si zabrecis po case, to je vedro co dostane tvuj motor.. podivej se jenom tak kolik stojej svody na turbo. pak se podivej jaky turbo???? jakej adapter na turbo a to je moc veci, protoze tyhle veci nemuzes koupit nekde v nahradnich dilech a kdyz se ti neco posere tak hledej, kde je chyba hahahah.
proste kompressor na tvoje auto je nelepsi, si myslim. kdyz se neco posere tak jenom hadice nabo kompressor a nepotrebujes zadnej vyfuk a jiny hovadiny.
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od tsin » 07 zář 2010, 15:54

me by za prve zajimalo jak vypadaj nizkokompresni valce pane a za druhe jestli tak dobre znas miatu, ze nebude problem s umistenim kompresoru, prevodem remenic dostatecnyho spoolu.. ty finance nejsou o nic nizsi nez u turba
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

ADix
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 40
Registrován: 02 zář 2010, 18:04

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ADix » 07 zář 2010, 20:20

No nevim jak stim kompresorem...delaji se primo kompresory od jackson racing na mx5 i na Miatu ale to je scenou uplně někde jinde než koupit mazdacky set k turbu naky bouracky popr i cely motor origo oturbeny z US... jinak co sme videl ten kopmpresor o kterem pises...ten seasi nevleze jedine ze bych vytahl kola ven...ale to uz je investice zas o dost dal...

Uživatelský avatar
R@ZOR
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 32
Registrován: 15 led 2009, 18:40

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od R@ZOR » 07 zář 2010, 22:13

Nejhorsi je pak doladit bohatost smesi, at uz u kompresoru, nebo turba. Jinak neni to nemozna vec. Kazdopadne to chce pisty s nizsim kompresnim pomerem, pripadne jiny tesneni pod hlavu. Vymyslet privod a odvod oleje z turba. Sehnat programovatelnou jednotku, turbo, ic, vetsi vstriky, nejaky cidla a ventil na regulaci tlaku turba. A pak nekoho kdo to naladi. Bude te to stat cca 30-50tkc.

ADix
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 40
Registrován: 02 zář 2010, 18:04

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ADix » 08 zář 2010, 06:04

S toudle cenou počítám...asi nakonec příjde swap na již oturbený motor cca 150PS základu...ale to az potom co uvidim jak vypada...

Uživatelský avatar
s4-speed
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 30
Registrován: 24 srp 2010, 00:24
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od s4-speed » 08 zář 2010, 08:47

Ono to je jedno co si tam das, proste to bude stat balik penez. Presne jak rika R@zor budes potrebovat plno soucastek a 30 az 50tis bude mozna malo, kdyz si tu pracicku udelas sam, tak se do toho mozna vejdes, protoze jen nejake turbo... jake pak a za kolik? pak Programovou jednotku... jakou??? programova jednotka z libovolnym nastavenim??? jestli nejakou koupis pod 20tis... vyfuk a kompetni, za kolik??? JASNY U KOMPRESORU, nepotrebujes proste ten vyfuk a vice soucastek na spevneni motoru, ja u turba.... jestli chces, aby to auto neco vydrzelo tak to bude stat balik a rovnou si muzes koupit nejaky auto s turbem a nacipovat, dokonce vyjdes levneji...
jak jsem rikal ja jsem mel BMW 328i udelal jsem vsechno mozny co se dalo a vrazil jsem do motoru skoro 100tis
pak jsem ho chtel predelat na turbo a muzu ti rict, ze zadnej Turbo-kit jsem nesehnal pod 190tis!!!!
tak jsem se na to vykaslal a nakonec jsem si koupil Audi S4 bi turbo, kazda uprava na motoru jevnejsi, ale o to nejde kdyz uz chces delat tohle, jde o to ze to je dost efektivnejsi. Tim jsem chtel jen rict, ze se treba fakticky vyplati rovnou tenhle prodat a koupit jiny auticko z turbem :))))))



Re: Tsin

stou cenovou relaci turbo vs kompresor co je levnejsi? to je zalezitost pohledu...
nevim jak se to v cestine rekne tady je link, tim jsem myslel ty nizkokompresni valce:http://kolben-ustinl.kspg-ag.com/index. ... 072&lang=2 jen priklad...
Nejspis to jsou ty pisty hahah
zil jsem dlouho v cizine, tak se omlouvam za moji cestinu hahahaha.
Audi S4 2,7 Bi-Turbo -Stage 3 **430PS**

ADix
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 40
Registrován: 02 zář 2010, 18:04

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od ADix » 08 zář 2010, 09:21

Ale ja tu celou dobu pisu ze tam hodím bud stejny mazdacky motor již s turbem anebo turbo z toho mazdackyho motoru...je to uplně stejný motor jen proste s jinymi pisty a turbem + samozrejme ECU ktera by se dalo na chvíli obejit regulátorem tlaku turba a ak svody trubky IC a podobne...
Ted sem si psal

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: tlaky ve výfuku vs. výkon

Příspěvek od Borbet » 09 zář 2010, 10:30

jak se říká motorář - topenář. hele udělej go motoru a uvidíš jak to pojede najednou....

Odpovědět