dotaz - výměna karburátoru

Filtry, výfukové systémy, katalyzátory, svody.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
Klakson
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 63
Registrován: 20 kvě 2008, 18:31
Bydliště: Trutnov

dotaz - výměna karburátoru

Příspěvek od Klakson » 04 bře 2009, 12:23

zdravím, mám jeden velikej dotaz, protože s karbcema nemám veliký zkušenosti, potřeboval bych poradit, na motoru byl původně karburátor s vývodem podtlaku do rozdělovače, chci měnit za dvojté solex, ale nevím jestli jde potom nějak oblbnout ten rozdělovač, i když těžko za draho se dá sehnat rozdělovač pro daný motor který podtlak nepotřebuje, ale chtěl bych to poladit s tímto rozdělovačem, prosím o každou informaci či pomoc, díky
jedná se o motor M10 pro BMW 1502 rv. 1974 =)

Uživatelský avatar
YaraV
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 118
Registrován: 22 kvě 2008, 20:43

Re: dotaz - výměna karburátoru

Příspěvek od YaraV » 04 bře 2009, 22:15

Jednoduchá rada je, že si vezmeš podtlak sám ze sání (navrtáš sání, ideálně co nejblíž klapky) , nebo se na něj vykašleš a nastavíš předstih větší a odstředivá regulace udělá svoje - chce to odzkoušet..

Uživatelský avatar
Klakson
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 63
Registrován: 20 kvě 2008, 18:31
Bydliště: Trutnov

Re: dotaz - výměna karburátoru

Příspěvek od Klakson » 04 bře 2009, 22:39

YaraV píše:Jednoduchá rada je, že si vezmeš podtlak sám ze sání (navrtáš sání, ideálně co nejblíž klapky) , nebo se na něj vykašleš a nastavíš předstih větší a odstředivá regulace udělá svoje - chce to odzkoušet..
děkuji za typ, je fakt že odstředivá regulace by to zvládla, ale to navrtání sání bude asi lepší, přesto nejdřív zkusím seřídit ten předstih na odst. regulaci
;)

Odpovědět