BioPaliv0 E85

Vše co se nevešlo do předešlých kategorií

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
ratnowracingcz
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 02 lis 2009, 09:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

BioPaliv0 E85

Příspěvek od ratnowracingcz » 19 lis 2009, 11:24

Nekdo jindy uziva taky E85?


tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od tsin » 19 lis 2009, 16:03

tomu bych teda zrovna moc neveril a rozhodne bych to netankoval ve velkym :) proc se nevydat osvedcenou cestou c16 kterou pouziva vetsina zavodnich tymu u nas i ve svete? neni to zadna veda a odolnost proti detonacim bude jista (muzeme jenom spekulovat o kvalite benzinu co na te renomovane cerpaci stanici prodavaj) a muzes ji prizpusobit svym potrebam, tedy predstihu a boostu.. potom sem nejak nepochopil ty prostredky k moznosti pouziti e85- walbro a vetsi vstriky.. vuci odolnosti proti detonacim by se melo spis uvadet ze tam mas kovany pisty s ojnicema a pevnou kliku podle me..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

jagy
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 52
Registrován: 05 říj 2008, 16:49

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od jagy » 19 lis 2009, 16:21

Proc neverit? E85 se pouziva v USA a funguje to super... kde v CR natankujes c16 a za kolik?

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od draaczech » 19 lis 2009, 16:36

Místní menší čerpací stanice tohle palivo taky nabízí, ale eště sem to nezkoušel. Hlavně bez zásahu do nastavení těžko něco poznám, takže zůstanu u Vervy.
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od tsin » 19 lis 2009, 17:08

jagy píše:Proc neverit? E85 se pouziva v USA a funguje to super... kde v CR natankujes c16 a za kolik?
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od Hasis » 19 lis 2009, 17:24

kdyz uz sme u toho benzinu, jaky je nejlepsi benzin pristupny na benzinkach(shell, omv, benzina)? kazdy rika neco jineho, tak bych byl rad, kdybyste vedeli o nejakem testu
VéTéeS Powa

ratnowracingcz
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 02 lis 2009, 09:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od ratnowracingcz » 19 lis 2009, 18:23

Zavodil jsem s tim E85 celou leto, fungoval to perfekni. Nemam kovany pisty, mam uplne seriove motor na ten subaru ... na E85, ma skoro 400 PS a nemam vubec detonance (delam tuning na jednotce sam) a mam jeste konservativni tune (moc bohaty smes). Turbo Tlak je 1.58 bar. Ted jsem zpet na 100 Oct., protoze je tezky zapalit auto rano, kdyz je zima venku (ze ma TGV deletes nepomaha).

1 litre E85 (109 Oktan) = 25kc
1 litre c16 (119 Oktan) = 100kc?
1 litre 100 Oct. = 29-32kc

BioPalivo rulez :-)
tsin píše:tomu bych teda zrovna moc neveril a rozhodne bych to netankoval ve velkym :) proc se nevydat osvedcenou cestou c16 kterou pouziva vetsina zavodnich tymu u nas i ve svete? neni to zadna veda a odolnost proti detonacim bude jista (muzeme jenom spekulovat o kvalite benzinu co na te renomovane cerpaci stanici prodavaj) a muzes ji prizpusobit svym potrebam, tedy predstihu a boostu.. potom sem nejak nepochopil ty prostredky k moznosti pouziti e85- walbro a vetsi vstriky.. vuci odolnosti proti detonacim by se melo spis uvadet ze tam mas kovany pisty s ojnicema a pevnou kliku podle me..

ratnowracingcz
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 02 lis 2009, 09:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od ratnowracingcz » 19 lis 2009, 18:26

Ja radsi V-Power Racing z Shellu, ale kamarady rika OMV je nejlepsi ...

Proc me, mam trochu vic detonace s OMVem ... ale oboje jsou skoro podobne.
Hasis píše:kdyz uz sme u toho benzinu, jaky je nejlepsi benzin pristupny na benzinkach(shell, omv, benzina)? kazdy rika neco jineho, tak bych byl rad, kdybyste vedeli o nejakem testu

ratnowracingcz
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 02 lis 2009, 09:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od ratnowracingcz » 19 lis 2009, 18:28

Uzival jsem E85 nejenom pro zavodi ... ale je tezky uzivat denni kdyz neni dostupny v praze ... ;-)
tsin píše:
jagy píše:Proc neverit? E85 se pouziva v USA a funguje to super... kde v CR natankujes c16 a za kolik?
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..

Uživatelský avatar
Aladin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 197
Registrován: 31 srp 2009, 15:46
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: BioPaliv0 E85

Příspěvek od Aladin » 19 lis 2009, 21:02

koukám že se v tom docela vyznáte... co mám tankovat do Swifta 1,3 GTi??? Je to auto takřka bez úprav. Jen svody a čip v tom je. Sport filtr a zvětšená váha vzduchu...
Dík :)

Odpovědět