Stránka 1 z 9

BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 11:24
od ratnowracingcz
Nekdo jindy uziva taky E85?


Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 16:03
od tsin
tomu bych teda zrovna moc neveril a rozhodne bych to netankoval ve velkym :) proc se nevydat osvedcenou cestou c16 kterou pouziva vetsina zavodnich tymu u nas i ve svete? neni to zadna veda a odolnost proti detonacim bude jista (muzeme jenom spekulovat o kvalite benzinu co na te renomovane cerpaci stanici prodavaj) a muzes ji prizpusobit svym potrebam, tedy predstihu a boostu.. potom sem nejak nepochopil ty prostredky k moznosti pouziti e85- walbro a vetsi vstriky.. vuci odolnosti proti detonacim by se melo spis uvadet ze tam mas kovany pisty s ojnicema a pevnou kliku podle me..

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 16:21
od jagy
Proc neverit? E85 se pouziva v USA a funguje to super... kde v CR natankujes c16 a za kolik?

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 16:36
od draaczech
Místní menší čerpací stanice tohle palivo taky nabízí, ale eště sem to nezkoušel. Hlavně bez zásahu do nastavení těžko něco poznám, takže zůstanu u Vervy.

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 17:08
od tsin
jagy píše:Proc neverit? E85 se pouziva v USA a funguje to super... kde v CR natankujes c16 a za kolik?
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 17:24
od Hasis
kdyz uz sme u toho benzinu, jaky je nejlepsi benzin pristupny na benzinkach(shell, omv, benzina)? kazdy rika neco jineho, tak bych byl rad, kdybyste vedeli o nejakem testu

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 18:23
od ratnowracingcz
Zavodil jsem s tim E85 celou leto, fungoval to perfekni. Nemam kovany pisty, mam uplne seriove motor na ten subaru ... na E85, ma skoro 400 PS a nemam vubec detonance (delam tuning na jednotce sam) a mam jeste konservativni tune (moc bohaty smes). Turbo Tlak je 1.58 bar. Ted jsem zpet na 100 Oct., protoze je tezky zapalit auto rano, kdyz je zima venku (ze ma TGV deletes nepomaha).

1 litre E85 (109 Oktan) = 25kc
1 litre c16 (119 Oktan) = 100kc?
1 litre 100 Oct. = 29-32kc

BioPalivo rulez :-)
tsin píše:tomu bych teda zrovna moc neveril a rozhodne bych to netankoval ve velkym :) proc se nevydat osvedcenou cestou c16 kterou pouziva vetsina zavodnich tymu u nas i ve svete? neni to zadna veda a odolnost proti detonacim bude jista (muzeme jenom spekulovat o kvalite benzinu co na te renomovane cerpaci stanici prodavaj) a muzes ji prizpusobit svym potrebam, tedy predstihu a boostu.. potom sem nejak nepochopil ty prostredky k moznosti pouziti e85- walbro a vetsi vstriky.. vuci odolnosti proti detonacim by se melo spis uvadet ze tam mas kovany pisty s ojnicema a pevnou kliku podle me..

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 18:26
od ratnowracingcz
Ja radsi V-Power Racing z Shellu, ale kamarady rika OMV je nejlepsi ...

Proc me, mam trochu vic detonace s OMVem ... ale oboje jsou skoro podobne.
Hasis píše:kdyz uz sme u toho benzinu, jaky je nejlepsi benzin pristupny na benzinkach(shell, omv, benzina)? kazdy rika neco jineho, tak bych byl rad, kdybyste vedeli o nejakem testu

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 18:28
od ratnowracingcz
Uzival jsem E85 nejenom pro zavodi ... ale je tezky uzivat denni kdyz neni dostupny v praze ... ;-)
tsin píše:
jagy píše:Proc neverit? E85 se pouziva v USA a funguje to super... kde v CR natankujes c16 a za kolik?
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..

Re: BioPaliv0 E85

Napsal: 19 lis 2009, 21:02
od Aladin
koukám že se v tom docela vyznáte... co mám tankovat do Swifta 1,3 GTi??? Je to auto takřka bez úprav. Jen svody a čip v tom je. Sport filtr a zvětšená váha vzduchu...
Dík :)