Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Brzdy mam sice tvrdsi smes ale brzdi porad celkem dobre i za studena... a s tema pneu to bude chtit opatrne nez se to trosku zahreje.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 říj 2008, 11:23
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
by me zajimalo jako je to s tou vydrzi, nevi nekdo? kdyby mely vydrzet 5tkm tak bych se na to asi rovnou vys. zas tak me to nelaka ... kazdopadne jako druhy kola slicky chci, ono prehozeni kol je otazka 15minut, tak by nebyl problem je tam hodit vzdycky jenom kdyz vim ze mam volny odpoledne ktery budu travit jezdenim
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra
biturbo.safrane.org
biturbo.safrane.org
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
S vydrzi bohuzel nedokazu posoudit. Pockame na slovo nejakeho znalce v tehle problematice...hm
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
tohle můžu pouze potvrdit, jezdím na Matadorech D15, který jsou hodně tvrdý a fakt kloužou jak svině než se trochu zahřejou,fokr_jr píše:zni to zajimave, ne ze ne, ale v beznem provozu na zavodnich slickach narazis (podobne jako u brzd) na ten problem, ze dokud jsou studeny, tak neposlouchaj... pul okruhu na Masarykove okruhu agresivni jizdou a teprve mi slick zacal fungovat jak mel... pak uz to byla parada, ale v beznem provozu si nedokazu rpedstavit, ze slick udrzim v provozni teplote... je-li podchlazeny tak klouze hur nez seriove pneu... u brzd je to to same. Brembo DS 3000 (myslim) za studena NEBRZDI!!!... zahrate uz ano, ale pokud na nich pojedu rano do prace, tak se brzd dotknu jedine pokud mi padne cervena na svetlech a do te doby nebrzdim, takze nerealna vec....Speedy píše:SIce to asi neni nejlepsi reseni ale uvazuji stejne... slicky pro beznej provoz
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
jinak si myslím že měký kopcový gumy moc dlouho nevydržej, tvrdou gumu musíš zahřát s tím asi moc lidí zkušenosti mít nebude protože slicky využívají pouze k motorsport účelům, možná i proto že rychle mizej s nima na silnici nikdo nejezdí
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Kloužou hodně i slicky pro běžný provoz s nejměkčí směsí než se zahřejí?
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
No klasickej slick je asi hovadina na bezne jezdeni.... na to by se rekneme dala pouzit to co prodavaj "jakoze sportovni pneu se smesi zavodni pneu" ale uz je to zase nejakej kompromis za dvojnasobnou cenu.
Proste pro provoz - nevymejslet <|>
Proste pro provoz - nevymejslet <|>
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
tohle je uplne zbytečné !na normalni jizdu staci prece dobre pneu.muj nazor je ze tu resite kravinu.
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Sem přemyšlel že budu na vrchy používat Toyo R888, bez nahřívání. Jenže když to klouže víc než obyč. pneu tak nevím, nevím .
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
vak to muzes,pred startem ji poradne progumujes a po prvni zatacce je mas v provozni teplote je to poloslick a pro tento ucel je to v poho.