Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
JJ 2 sady budou - jedna na normal jezdeni a druha ciste na zavod/okruh - prehodit pred zavodem 4 kola je to nejmensi.Problem je v tom ze pravidla povoluji pouze pneu s E - takze zadny slick.Proto to resim v tomhle topicu.Co se tyka odlehcovani auta pred zavodem atd tak to nemusim - jezdim s nim tak jak je v normal provozu,takze jedine co pred zavodem musim udelat je prehodit kola.Ale to uz je OT
Takze jak uz nekdo psal - slicky pro bezny provoz sou blbost. Na vikendove blbnuti treba na okruhu a amaterske zavody na asfaltu kde se pozaduje E je nejlepsi Silverstone FTZ type RR - bohuzel cena tomu odpovida.
Takze jak uz nekdo psal - slicky pro bezny provoz sou blbost. Na vikendove blbnuti treba na okruhu a amaterske zavody na asfaltu kde se pozaduje E je nejlepsi Silverstone FTZ type RR - bohuzel cena tomu odpovida.
SS GTI
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Mate niekdo priame skusenosti s Toyo R888 chcel by som ich na auto ktore pouzivam na vikendove blbnutie na cestach inak stoji cely tyzden v garazi
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met
- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
mám... super gumy, ale rychle mizí
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
jak rika aladin:D
ale kdyz nejsi pako, co na kazde krizovatce hrabe, tak cosi vydrzi.
ale kdyz nejsi pako, co na kazde krizovatce hrabe, tak cosi vydrzi.
VéTéeS Powa
- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
jo a na mokru nedoporučuji
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
to je jastne ze za mokra to radsej nepouzivat a niesom z tych co by potrebovali aby horeli kolesa na kazdej krizovatke hlavne aby to drzalo v zakrutach a pod.
Ferrari 575Maranello F1 Rosso Corsa
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Rosso Proteo Met.
Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V Grigio Chiaro Met
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Grigio Chiaro Met
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
jo R888 už jsem si taky objednal, moc bych nečekal aby ještě byly, ti co je prodávají je nakupují právě teď a pak z těchto zásob žijou celej rok
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Ja jezdil minulou sezonu yokohamy Advan AD48 coz si myslim ze by melo byt neco podobneho jako ty Toya a i na mokru se s nima dalo zajet slusnej cas - tzn v normal provozu naprosto bezproblemu. I kdyz otazka jak moc jsou si ty gumy podobne - a samozrejme jak ma clovek v hlave nasrano a leti za deste na tomhle typu gum
SS GTI
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
ptze nemam penize, tak mam jen tyto gumy, jel jsem snima zavod na mokru a drzely pekne. kdyz prsi tak se snimi da po ceste jezid, ale kdyz jezdis na silnici ve vyjetych kolejich, kde se drzi voda, tak jedes takovych +-70.
VéTéeS Powa
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Ja letos jezdil Federal 595. je to civilni guma do beznyho provozu, takze na vode fungujou krasne a na suchu jsem s nima taky nemel nejmensi problem, treba ze bych je precenil... je fakt, ze jsem zvyklej jezdit na seriovkach, ale tohle bylo este nekde jinde. vim i jak se chova asfaltovej slick na okruhu, ale to je neco jineho a hlavni argument u Federalu je cena
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues