Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Rovněž se přikláním k pneu KUMHO, které máme v nabídce. Silverstone je také skvělá a léty prověřená značka. Jako i ostatní špičkové pneu Michelin (BF Goodrich), Pirelli atd. Je jen na zvážení každého a jeho finančních možnostech. Pneu markgum jsou pouze protektory a tudíž opravdovým závodním gumám mohou výkonností jen velmi těžko konkurovat.
Pro zájemce o vyzkoušení tu máme sponzorský program, ve kterém můžeme nabídnout pneu závodní KUMHO velmi zajímavé ceny i při minimálních odběrech. Rally asfalt, šotolina, rallycross, autocross, okruhy a vrchy + samozřejmě již zmíněné pneu s homologací E pro běžný provoz.
Pro více informací nás můžete kontaktovat na proracing@proracing.cz nebo na 774 189 730.
Motorsportu zdar PRORACING.CZ
Pro zájemce o vyzkoušení tu máme sponzorský program, ve kterém můžeme nabídnout pneu závodní KUMHO velmi zajímavé ceny i při minimálních odběrech. Rally asfalt, šotolina, rallycross, autocross, okruhy a vrchy + samozřejmě již zmíněné pneu s homologací E pro běžný provoz.
Pro více informací nás můžete kontaktovat na proracing@proracing.cz nebo na 774 189 730.
Motorsportu zdar PRORACING.CZ
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Které pneu by byly lepší na závody do vrchu v seriové třídě kde musí mít pneu na boku označení E? Rozhoduji se mezi markgum n-rally a toyo r888. Pneu by byly jen na ty závody do vrchu ne pro běžný provoz.
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
urcite bych volil toya, nejmekci moznou smes... s markgumem mam spatny zkusenosti ohledne kvality...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
markgumem ma velmi dobrou smes od firmy AVON,ale celkove je smes nalepena na obycejne pneu.coz znamena ze bocnice jsou mekke!!!kdyby se tato smes davala na pouzite slicky,tak myslim ,ze na amaterske jezdeni v dobre cene by to slo.jinak nebrat!!!
- viashino
- Moderátor
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20 kvě 2008, 08:45
- Bydliště: Velké Karlovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
cube píše:Které pneu by byly lepší na závody do vrchu v seriové třídě kde musí mít pneu na boku označení E? Rozhoduji se mezi markgum n-rally a toyo r888. Pneu by byly jen na ty závody do vrchu ne pro běžný provoz.
Kup si Silverstone FTZ RR... je to nejlepsi mozna volba. Jinymi slovy, plnohodnotna zavodni pneumatika, ktera ma E. Nemluve o tom ze vsechny zavodni pneu Silverstone maji E
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
tak nejak sem to myslel... vezmes rejd a ona se zuje... a pak uz jen pana - orel...olda77 píše:markgumem ma velmi dobrou smes od firmy AVON,ale celkove je smes nalepena na obycejne pneu.coz znamena ze bocnice jsou mekke!!!kdyby se tato smes davala na pouzite slicky,tak myslim ,ze na amaterske jezdeni v dobre cene by to slo.jinak nebrat!!!
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
Formulová technologie výroby, kvalita, to je KUMHO V70A. Ideální pro sériové vozy s nutností homologace E.
http://www.rallye-racing.cz/index.php?site=v70a
http://www.rallye-racing.cz/index.php?site=v70a
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12 říj 2008, 11:23
- Bydliště: kutna hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
hele kolik by se teoreticky dalo najezdit normalni jiznou v beznem provozu treba na tech S585 se smesi T7? je mi jasny ze cim vic praseni tim min... a vubec kolik toho ktera smes tak vydrzi? a nebyl by nejakej odkaz i na dalsi slicky, klidne i bez E? jak jsou na tom vyhlaseny znacky jako michelin pirelli BFgoodrich atd cenove a kvalitativne? nejspis si poridim na pristi rok sadu kol se slickama, ale jeste vubec nevim co budu vybirat:) abych pravdu rekl se tak predstava jizdnich vlastnosti slicku v beznym provozu je celkem dost lakava
Renault Safrane BiTurbo Baccara Quadra
biturbo.safrane.org
biturbo.safrane.org
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
SIce to asi neni nejlepsi reseni ale uvazuji stejne... slicky pro beznej provoz
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slicky pro běžný provoz - výhody/nevýhody
zni to zajimave, ne ze ne, ale v beznem provozu na zavodnich slickach narazis (podobne jako u brzd) na ten problem, ze dokud jsou studeny, tak neposlouchaj... pul okruhu na Masarykove okruhu agresivni jizdou a teprve mi slick zacal fungovat jak mel... pak uz to byla parada, ale v beznem provozu si nedokazu rpedstavit, ze slick udrzim v provozni teplote... je-li podchlazeny tak klouze hur nez seriove pneu... u brzd je to to same. Brembo DS 3000 (myslim) za studena NEBRZDI!!!... zahrate uz ano, ale pokud na nich pojedu rano do prace, tak se brzd dotknu jedine pokud mi padne cervena na svetlech a do te doby nebrzdim, takze nerealna vec....Speedy píše:SIce to asi neni nejlepsi reseni ale uvazuji stejne... slicky pro beznej provoz
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues