KW-Berg trophy 2008

Amatérské nebo profi informace ze závodů do vrchu

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4, Benda

Odpovědět
Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

KW-Berg trophy 2008

Příspěvek od Benda » 11 čer 2008, 14:34

Tiskové zprávy a novinky týkající se KW-Berg trophy International a Regional 2008
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

KW-Berg trophy International - Parádsasvár 7. - 8. 6. 2008

Příspěvek od Benda » 11 čer 2008, 14:39

i.autosportmedia.eu.jpg
i.autosportmedia.eu.jpg (16.45 KiB) Zobrazeno 9626 x
Na úpatí pohoří Mátra se sjelo 60 jezdců z Maďarska, České republiky, Slovenska a Polska, aby bojovali o další důležité body nejenom do mezinárodní části seriálu, ale i do KW Berg-Trophy Regional East. Suverénem celého víkendu byl Miloš Zmeškal s Dallarou F3, který se dvěmi vítězstvími dostal znovu do vedení celkového pořadí. V sobotu druhý byl Michal Novický s Fasterem Ninja, který byl se svým umístěním velmi spokojený: „Závody jsou velmi pěkné, až na organizaci. Kdyby byl lepší povrch silnice, tak je to skvělá trať. Skončit za Milošem Zmeškalem je výsledek, co více si přát. Diváci byli skvělí, formule funguje, mechanici špičkoví“. Třetí byl Martin Šípek (BMW M3 VPT), před závodem v Maďarsku vedoucí jezdec seriálu. Nedělní umístění si oba jezdci vyměnili a nepustili mezi sebe další jezdce. V sobotu nepříjemně atakoval tyto dva jezdce zejména Antonín Daniel (BMW M3) a domácí János Farkas (Subaru Impreza WRX), v neděli zase Karel Moural (Ralt F3) a Tomáš Bek (Renault Clio). V jednotlivých třídách na sebe upoutal souboj Michala Kretze (Honda Civic) s maďarskou invazí vozů Lada v E1-1600. První den udolal nejrychlejšího z nich Pétera Kriszána o 0,572 sekundy, ale v neděli svoji pozici neudržel a skončil druhý o 1,5 sekundy: „Trať byla pěkná a technická. Souboj s maďarskými jezdci je zajímavý a takové souboje mě velmi baví. Organizace tady vázla, ale jinak jsme velmi spokojeni“. V sobotu bylo horko nejenom na závodišti, ale i ve třídě E1+2000. Po první jízdě vedl János Farkas před Martinem Šípkem o 0,058 sekundy, další dvě sekundy byl za nimi Antonín Daniel. Maďarský jezdec, hodně namotivovaný domácími fanoušky, tlak nevydržel, udělal jezdeckou chybu a propadl se i za Daniela. V neděli si Šípek svoji první pozici již hlídal, ale Farkaš vrátil sobotní prohru Danielovi a skončil druhý. Velmi překvapivý byl boj ve třídě S-2000, kde zkušený Tomáš Bek odolával mladému Stanislavovi Firtlovi jr. (oba Renault Clio). V sobotu se mu to ještě povedlo, ale v neděli již prohrál a skončil druhý za stále se lepšícím juniorem. Závodní víkend probíhal ve velmi přátelské atmosféře, při zájmu velkých davů diváků v krásném prostředí pohoří Mátra, ale nevyhnul se mnoha zmatkům domácích pořadatelů, způsobených zejména jazykovou bariérou. Celý kolotoč KW Berg-Trophy se přesouvá na Slovensko, kde již tento víkend budou jezdci bojovat v Breznu na kopci Čierny Balog.

Převzato z oficiálního serveru seriálu: http://www.slovackykopec.cz kde naleznete také tiskové zprávy závodních teamů a kompletní výsledky a fotografie.
Naposledy upravil(a) Benda dne 25 čer 2008, 21:29, celkem upraveno 1 x.
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

KW-Berg trophy International - Čierný Balog 14. - 15. 6. 200

Příspěvek od Benda » 25 čer 2008, 21:27

aktuality_tiskova_balog2.jpg
aktuality_tiskova_balog2.jpg (27.87 KiB) Zobrazeno 9602 x
Čierny Balog a jeho nádherná 6500 metrů dlouhá trať přivítala přes šedesát jezdců ze čtyř zemí při dalším díle mezinárodního seriálu KW Berg-Trophy 2008. Sobota byla ve znamení slunečného počasí a velkých bojů zejména o absolutní pořadí. Neuvěřitelné vyústění měl souboj Miloše Zmeškala (Dallara F3) a Martina Šípka (BMW M3 VPT) o celkové prvenství v závodu. Druhý jmenovaný měl po první jízdě sekundový náskok, ale Zmeškal ve druhé jízdě tento náskok smazal a vyhrál o 0,004 sekundy. Velký boj byl i o třetí místo, které pro sebe utrhl Karel Moural (Ralt F3) před zkušeným "nováčkem" v seriálu Pavlem Ulmanem a jeho krásným BMW M3: "Chtěl bych tento vůz přiblížit, který jsem chystal tři roky, k BMW Martina Šípka. Přemýšlím o startu ve Vsetíně a dalších startech v KW Berg-Trophy. Závody jsou dobře organizovány, i když jsem v minulých letech nestartoval, tak jsem je několikrát i navštívil". Nedělní souboje byly poznamenány deštivou loterií. Obě závodní jízdy se jely za jiných podmínek a hlavně ta druhá byla, pro zejména vozy skupin E1 a E2, "bazénovou lázní". Takže nakonec nejvyšší příčky v absolutním pořadí opanovali jezdci skupiny S a to po celý víkend výborně jezdící slovák Martin Rondík (Mitsubishi Lancer Evo VIII), který o 2,5 sekundy porazil Norberta Pőtheho (Subaru Impreza WRX). Třetí skončil Rostislav Dobeš s nádherným vozem Ford Escort Cosworth. V jednotlivých třídách hrály prim souboje v E1+2000, kde v sobotu kraloval s velkým náskokem M. Šípek. Druhý skončil P. Ulman, který nechal za sebou Antonína Daniela (BMW M3). Zato v neděli při proměnlivých podmínkách sice zvítězil znovu M. Šípek, ale o pouhé 0,084 sekundy před Zbyňkem Klestilem (Subaru Impreza WRX). Ten nechal na opět třetím místě A.Daniela o 0,565 sekundy: "Čierny Balog je nejkrásnější a nejúžasnější trať, na kterou se hodí můj závodní vůz. I na mokru to šlo, takže bych se chtěl ve třídě udržet v TOP 3 i po celou sezónu. Ale bude to těžké, zejména Pavel Ulman představil úžasné BMW, takže to bude soupeř i pro Martina Šípka. Trošku mně mrzí natažený denní program, který mohl být při menším počtu jezdců mnohem kratší". Další nejobsazenější třídou a velmi rychlou byla S+2000, kde v sobotu nenechal nikoho na pochybách Norbert Kováčik (BMW M3). Nechal za sebou M. Rondíka i Petera Vahančíka (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Druhého a třetí dělilo od sebe 0,59 sekundy. Neděli již vyhrál M. Rondík, který porazil druhého N. Pőtheho a třetího R. Dobeše. Zároveň to bylo i pořadí v absolutním hodnocení nedělního závodu. Zajímavostí víkendu byla dohoda jezdců Michala Kretze, Jaroslava Fikoty jr. a Petra Krejzy ve třídě E1-1600. Celý víkend startovali na slickách a bez nahříváků. Hlavně při nedělních deštivých jízdách to bylo vskutku hodně odvážné. Právě i počasí způsobilo několik havárií, které se obešly bez velkých škod. Kolotoč seriálu se tento víkend přesune do Pelhřimova, kde se uskuteční závod v regionální části pod názvem Pelhřimovský kopec 2008.
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

KW-Berg trophy Regional West - Pelhřimov 21. - 22. 6. 2008

Příspěvek od Benda » 25 čer 2008, 21:36

aktuality_tiskova_pelhrimov2.jpg
aktuality_tiskova_pelhrimov2.jpg (16.01 KiB) Zobrazeno 9593 x
Rallye Klub Pelhřimov v AČR připravil pro jezdce KW Berg-Trophy Regional West 2008 skvělé závody a Ti, co nedorazili, můžou určitě litovat. V obnovené vrchařské tradici ve městě Pelhřimov byla pro necelou čtyřicítku jezdců dokonale zabezpečena 2700 metrů dlouhá trať, připraveno výborné depo, ozvučení a technické zajištění závodu. Téměř dva tisíce diváků sledovalo hlavně boje o absolutní pořadí v obou závodních dnech. V obou dnech zvítězil Radek Kolbábek se speciálem Ford Sierra 4000. Zároveň stanovil úvodní rekord tratě na 1:22,872: "Trať je i přes nerovnosti ve střední části velmi dobře připravena a moc se mně v Pelhřimově líbí. Je to pro mě první dokončený závod s nově postaveným vozem. Vůz má velký potenciál, je moc silný a zatím se ho musím učit řídit". Po celý víkend mu zatápěl vždy druhý Rostislav Dobeš (Ford Escort Cosworth), ale i postupné zrychlení na Kolbábka nestačilo. Třetí místa po oba dny držel Jaroslav Fikota jr. (Honda CRX), ale v sobotu musel odrážet tvrdý nápor Martina Čábely se stále se zrychlujícím vozem Honda Integra Type R. Fikota udržel třetí místo s pouhým náskokem 0,2 sekundy. Zajímavostí víkendu byl rodinný souboj otce a syna Osladilů. V sobotu zvítězil ve třídě E2/C-1400 syn Jan jr. (Formule Konig), ale v neděli mu to jeho otec Jan (Formule Delta II) vrátil o 0,067 sekundy! Závody sledoval i senátor Kraje Vysočina a místostarosta Města Pelhřimov, kteří slíbili veškerou pomoc místním pořadatelům v čele s Richardem Gnojkem tak, aby se jezdci ve větším počtu mohli na Vysočinu vrátit a bojovat o body v KW Berg-Trophy International 2009: "Naším cílem je znovu pokračovat i v příští sezóně. Snažili jsem se při premiéře vše dokonale zabezpečit a zajistit ke spokojenosti všech jezdců a diváků". I přes malou účast jezdců byly závody velmi zdařilé a jezdci odjížděli po závodech nadmíru spokojeni.
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
Benda
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 253
Registrován: 21 kvě 2008, 16:03
Kontaktovat uživatele:

KW-Berg - Trophy International a Regional West - Vsetín

Příspěvek od Benda » 30 čer 2008, 21:18

Vsetín - Malá Bystřice 28. - 29. 6. 2008
aktuality_tiskova_vsetin2.jpg
aktuality_tiskova_vsetin2.jpg (18.12 KiB) Zobrazeno 9574 x
Jednostojedenáct jezdců, to je počet jezdců, který bojoval v Malé Bystřici u Vsetína na trati Valašský kopec v rámci KW Berg-Trophy International a Regional West 2008. Velmi teplé počasí, nádherná příroda, místy uskákaná trať, množství oleje na trati a velká bitva o absolutní TOP 10. To jsou hlavní znaky tohoto vydařeného víkendu. Vítězství v obou dnech si odvezl Miloš Zmeškal (Dallara F3). V sobotu si držel první místo před Michalem Novickým (Faster Ninja) s pětisekundovým náskokem a v neděli zase před Martinem Šípkem (BMW M3 VPT) s více jak šestisekundovým. Martin Šípek byl v sobotu třetí, když s velkým úsilím za sebou nechal Tomáše Beka (Renault Clio). V neděli si tento boj zopakoval o druhé místo a to před stále se lepšícím Pavlem Ulmanem (BMW M3). Rozdíl byl pouhé 0,059 sekundy! A nebyl to boj pouze o tři nejvyšší místa, ale i o umístění na dalších místech v absolutním pořadí. Špičkově připravené vozy a jezdci jsou doménou závodů v mezinárodní části seriálu a bylo tomu tak i ve Vsetíně. V loňském závodě stačil na 10.místo v absolutním pořadí součtový čas na hranici 3:46 sekundy. Letos za tenhle čas brala Jarka Molnárová (Škoda Felicia) "až" 28.místo! Ve třídách se bitva odehrála již tradičně ve třídě S+2000. V sobotu o dvě sekundy zvítězil Norbert Kováčik (BMW M3) před Norbertem Pothem (Subaru Impreza). V neděli si oba jezdci pořadí vyměnili a zvítězil Pothe s náskokem 1,3 sekundy. Sobotní třetí místo držel velmi dobře jezdící Rostislav Dobeš (Ford Escort Cosworth), před nováčkem seriálu Martinem Hudcem (Mitsubishi Lancer Evo VIII). V neděli již Dobeš své místo neudržel a přepustil ho Hudcovi. Ve třídě E1-1600 se sešlo netradičně až 13 jezdců, kterým po oba dny vévodil Josef Dohnálek jr. (Citroen Saxo VTS). V sobotu zvítězil o pouhé 0,035 sekundy před Jaroslavem Fikotou jr. (Honda CRX). V neděli již jeho náskok narostl na 3,8 sekundy. Třetí místo v sobotu získal Petr Krejza (Honda Civic), ale v neděli toto místo přepustil matadorovi Vojtěchu Mackovi (Škoda 1500 R). Ve skupině historických automobilů bylo na startu několik legendárních jezdců let minulých a bojovali jako za mlada. Oba dny si první místo držel Josef Srnský (Škoda 110 R) a druhé Pavol Gallo (Fiat 128 SC): "Smekám, fantastické závody a seriál. Jsem velmi rád, že se můžu po letech opět věnovat tomuto sportu a že jsme zde". V sobotu byl třetí vrbenský Leopold Pleva (Škoda 1000 MB) a v neděli Miroslav Nižnanský (Fiat Bertone). I když tyto vozy nedosahují časů těch nejrychlejších vozů, je radost se dívat na překrásně připravené historické "kousky". Celý víkend byl provázen velmi příjemnou atmosférou, kterou vylepšilo i sobotní večerní vystoupení rockové kapely. Kaňkou bylo hlavně sobotní neustálé uklízení tratě po oleji, které celý program řádně natáhlo. Celý kolotoč KW Berg-Trophy International se přesune již tento víkend do jihomoravské obce Diváky, kde se uskuteční III. Seat Divácká 13. Veškeré informace o závodu, ale i o celém seriálu, naleznete na http://www.berg-trophy.cz.
Van Diemen RF98
Suzuki Swift B-03
Soul of Japan

Uživatelský avatar
Hasis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 669
Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
Bydliště: Sedlnice
Kontaktovat uživatele:

Re: KW-Berg trophy 2008

Příspěvek od Hasis » 17 srp 2008, 13:32

jedete nekdo 6-7.9 ve vsetine?
VéTéeS Powa

Odpovědět