Silentbloky Powerflex

Tlumiče, pružiny, vzpěry, uložení, silentbloky, stabilizátory a veškeré příslušenství ovlivňující podvozkové komponenty

Moderátoři: ciky, lukas757, SpeedyS4, viashino

Odpovědět
Uživatelský avatar
Speedy
RF level 5
RF level 5
Příspěvky: 1239
Registrován: 15 kvě 2008 20:30
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Speedy » 20 kvě 2008 22:43

Rád bych se zeptal Vás, co je máte, jak jste s nimy spokojeni? Původně jsem je také chtěl, ale jsme v ČR a nikdo nebyl schopen sdělit, zda budou pasovat přesně na S4ku nebo ne, tak jsem od toho upustil.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS

historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06

Uživatelský avatar
Dejf
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 20 kvě 2008 09:01
Bydliště: taková malá prdel kousek od Berouna

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Dejf » 21 kvě 2008 07:20

Speedy píše:Rád bych se zeptal Vás, co je máte, jak jste s nimy spokojeni? Původně jsem je také chtěl, ale jsme v ČR a nikdo nebyl schopen sdělit, zda budou pasovat přesně na S4ku nebo ne, tak jsem od toho upustil.
nikoho neznam, ale pár lidí objednalo u konkurence http://www.energysuspension.com

taky je mám v plánu, ale teď nejsou finance
Honda Integra Type R --- 1797 cm3 --- atmo. 190PS --- 8800RPM --- 1130kg --- difr. LSD

Uživatelský avatar
DeeCee
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 4
Registrován: 20 kvě 2008 07:49
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od DeeCee » 21 kvě 2008 09:38

mám je na přední nápravě u šestky a úplně to vyřešilo problémy, které byly s klasickými silentbloky, které nebyly dostatečně dimenzované a často se trhaly
FRS, 635CSi, 320i Turbo

mira
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 7
Registrován: 20 kvě 2008 18:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od mira » 21 kvě 2008 09:58

Já jsem ještě narazil na http://www.superflex.co.uk , když jsem hledal něco na svoje auto, konkurence vůbec nic pro mě nevyrábí, oni ano. Ale reference žádný nemám, možná v budoucnu.
Mitsubishi 3000GT VR4 in progress

Uživatelský avatar
tom
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 72
Registrován: 20 kvě 2008 13:29
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od tom » 21 kvě 2008 10:02

taky o nich premyslim , chci se zeptat jak to je s zivotnosti , a s cenovym rozdilem mezi powerflex vs www.energysuspension a jak se tak divam,tak energysuspension nevyrabi na audi :( :shock:
Audi coupé quattro 2.3 20V - seríově 170ps + pár úprav - zatím nezměřeno

Uživatelský avatar
viashino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 41
Registrován: 20 kvě 2008 08:45
Bydliště: Velké Karlovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od viashino » 21 kvě 2008 10:29

Speedy, a proc ses neptal mě ? Vždyť ty powerflexy dovažíme ? A nebo jsme to řešili a ja zapomněl ?
Každopadně na S4 jsou normalně v ceníku...

Jinak co se týče samotných silentbloků, tak Powerflex je o 30% tvrdší než gumové silentbloky... Z vlastní zkušenosti (mám je na Subaru) můžu říct, že auto je o 1000% přesnější. Chování v zatáčkach se oproti gumám nedá srovnávat. Chvili jsem si i myslel jestli není u mé nápravy něco špatně, pač se to auto chovalo uplně jinak. Na gumách je to takové vláčné, ale na powerflexu jsou prujezdy o dost přesnější. Zásadní rozdíl je ale v životnosti... gumové silentbloky přestanou mít časem svoji tvrdost a jsou takové vyviklané, kdežto polyuretanové silentbloky si drží pořád svůj tvar i pevnost... A cose týče životnosti, tak pokud je to pro auto na běžné účely, tak to tam snad vydrží věčně...
MK-RACING - Dovozce dílů pro motorsport
web: www.mk-racing.cz
mail: morava@mk-racing.cz & praha@mk-racing.cz

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od fokr_jr » 21 kvě 2008 10:59

ja jsem je taky zvazoval powerflexy letos kdys sem dodelaval auto na sezonu, ale nikdo nebyl schopnej mi je sehnat na Swifta GTi rok 90, as sem se dostal k silentbloky.cz kde mi vysvetlili nevyhody PU a nechal sem si u nich udelat nejtvrdsi moznost gumy na predek i na zadek a musim rict ze maximalni spokojenost... oproti serii nesrovnatelny... mam obednany komplet unibaly ale chvili potrva nez mi je vyrobi, takze do ty doby budu jezdit na tomhle, pak si to hodim na nakou seriovku 8-)
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
luke.bean
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 19
Registrován: 20 kvě 2008 08:38
Bydliště: Praha - Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od luke.bean » 02 čer 2008 15:35

powerflex mě trošku zklamalo.. předtím jsem vždycky nechável dělat silentbloky u JK Revys - silentbloky.cz a to jsou do závodního užití ideální.. na jednom autě je mám přes 3 roky a žádný problém nenastal.. jednou jsem se nechal zlákat na powerflex,ale bohužel přišlo zklamání.. já tomu říkám příjemná série,je to samozřejmě lepší na přesnost řízení,ale tady spíš do normál provozu a zůstává zachován i komfort jízdy,prostě žádná divočina o není.. jen pro info,jezdil jsem i na unibalech ve svým autě

speedy: nemá S4 tvrdší silentbloky od série? jako má třeba S3 nebo TT a snad i nějaká Cupra? aby pak powerflex nebyl měkčí než již tvrdší gumy ze série..

ViktorW.
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 35
Registrován: 23 kvě 2008 09:15
Bydliště: TEPLICE/ŘEHLOVICE
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od ViktorW. » 02 čer 2008 15:57

Já jsem si je pořídil už před dvouma rokama na Seata a pořad si to nemužu vynachvalit byl to o dost rapidní posun v ovladatelnosti vozu(přesné řízení,žadné korekce při brždění) co se týka komfortu tak je to malinko do mínusu ale to je jedinej a tak poloviční po delší době zanedbatelný zatímco plusu je podstatně víc.

Mám to komplet na celém autě a v občasné kombinaci se slickama je to uplně jiné auto

Čejda
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 16
Registrován: 02 čer 2008 16:25

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Čejda » 02 čer 2008 16:35

Mám je na Hondě Civic a je to super. čekal jsem znatené snížení jízdního komfortu, ale to se nekonalo, perfektně mi to vyhovuje. Auto je ted na tlumičích Bilstein a pružinách HR a chová se to daleko lépe než na standartním podvozku. Bez silentbloků to pořád bylo takové měkké a bylo opravdu hodně pohybu na obou nápravách, to ted úplně zmizelo a veškeré nerovnosti filtrují pouze tlumiče s pružinama. Chováni je znatelně lepší, hlavně při brždění na nerovnostech.

Odpovědět