Silentbloky Powerflex

Tlumiče, pružiny, vzpěry, uložení, silentbloky, stabilizátory a veškeré příslušenství ovlivňující podvozkové komponenty

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
shark power
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 10
Registrován: 09 led 2011, 13:32

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od shark power » 02 úno 2011, 20:56

Tak už vím,jak na ty zadní do ramene,byly o 1mm větší na pruměru než je otvor v rameni,tak jsem polyuretanovou vložku o cca 0,5mm osoustružil a šly do ramene vložit rukou a váleček jsem lépe nalisoval přes šroubovici.Vše šlo krásně na těsno a už to vubec nevylezlo
Přílohy
P2020402.JPG

shark power
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 10
Registrován: 09 led 2011, 13:32

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od shark power » 17 úno 2011, 21:14

Tak zadní naprava je na těch Strongflexách,kromě silentbloku nápravnice,kde jsou origo tvrdší silentbloky a musím zatím říct,že zadek se opět přitvrdil oproti tomu,jak to bylo před tím.Tlumiče mám stejné,mám tam Bilstein B6 sport.Ted ještě přední naprava,pak motor a bude zkušební jízda :radost

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Borbet » 18 úno 2011, 10:48

já mám pouze negativní zkušenosti se zadní napravou do tvrda

shark power
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 10
Registrován: 09 led 2011, 13:32

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od shark power » 18 úno 2011, 12:23

A jaké jsou ty negativní zkušenosti?Na jakem autě je to myšleno?Jsem zvědavý

Jirkoj
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 23
Registrován: 09 led 2011, 21:46

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Jirkoj » 18 úno 2011, 12:33

I mě by to zajímalo

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Borbet » 18 úno 2011, 13:54

ta zadní naprava uplně změnila svoje chování, zadek se začal klouzat.

shark power
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 10
Registrován: 09 led 2011, 13:32

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od shark power » 18 úno 2011, 16:32

Jo takhle a mužeš přesněji popsat,jake jsi měl silentbloky,tlumiče,pneumatiky,třeba i šířku rafku a zda náhon na zadek nebo předokolka?Já tedy před tím měl ten zadek bez těch strongflexu,jen ty tlumiče od Bilsteinu a snížení 40mm,na pneumatikach 225/40 R16 (9J ráfek) a když jsem jel nějake kopcovité zatáčky,tak to drželo pěkně,pak jsem tam dal 215/40 a tam šlo uplně mírně cítít,že má snahu ustřelit.Ted tam mám na ramenech,diffu-90Sh a na stabíku+nové futra v tlumičích-80Sh.Já zas než jsem dal tyhle nové silentbloky,tak mě ten zadek při vyšší rychlosti plaval,byly tam nějaké naškuble silentbloky gumové,proto jsem namontoval Strongflexi.Jak budu pojizdný,tak napíšu
Přílohy
dsc0076z.jpg

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Borbet » 19 úno 2011, 10:12

normálně silon jsme tam měl vzádu, na favoritu. A měl jsme tam mějaký měkkčí matadory slicky, tlumiče koni/hp, pružina bugyna ?, celý na unibalech.
Dal jsme zpět seriovou gumu a funguje to zase skvěle

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od Borbet » 22 úno 2011, 00:07

ted vyhodím i unibaly od tlumičů a zalou zadní napravu nechám na seriových gumách at to pěkně pracuje jak má

shark power
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 10
Registrován: 09 led 2011, 13:32

Re: Silentbloky Powerflex

Příspěvek od shark power » 23 čer 2012, 20:58

Tak už nějakou dobu s tím jezdim,tak píšu až ted.Moje Bmw využívám převážně jen o víkendu na projíždky.No ta tvrdost 90Sha v těch zadních ramen a na diferáku (nápravnice na origo tvrdších gumách od Bmw-nedaly se sehnat Strongflexi) je hodně znát.Je to dost tvrdé,stabilizátor mám na 80sha polyuretanech a v zadních tlumičích mám gumu 80Sha.Na předku mám na každé straně jen jeden polyuretan v rameni 80Sha,ten je celkem v poho.Jedná se o to,že jsem měl asi nechat všechny o tvrdosti 80sha a duvod je ten,že po naších cestách se s tím nedá pořadně jet.Tam kde jsou nerovnosti,ale velké,tak při plné akceleraci(1080kg na 200-210koní)to má snahu poskakovat nepříjemně,ale naopak,když je krásně rovná cesta spojena s několika zatáčkami,tak je to lahoda,takže to chci vyzkoušet na Brněnském okruhu.Možná,jak jsem se zminoval,bych to řešil jinak,pokud by se to nepoužívalo pouze na drifty(na to ta tvrdost 90Sha je určena).Ale ted je auto přesnější a lépe ovladatelnější

Odpovědět