vysokotlaké palivové čerpadlo

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, SpeedyS4, viashino

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr73
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 154
Registrován: 03 čer 2010 09:05

vysokotlaké palivové čerpadlo

Příspěvek od Petr73 » 21 úno 2013 10:08

Zdravím,
Mám prosbu - dokázal by někdo poradit kde seženu případně odkaz nebo alespon auto ze kterého by se dalo vzít , Palivové čerpadlo vysokotlaké alespoň 3,5 Baru ale ted to nejduležitější musí bejt externí a musí umět sát, čili ne že je pod autem a benzin do něj jde vývodem ze spodku nádrže samospádem. Potřebuju ho mít nad nádrží tudíž aby umělo sát do výšky a dávalo ty 3,5 bary. Zatim jsem našel jenom čerpadla buď bez popisu nebo do nádrže a nebo ty co musí býtpod nádrží a jde to do nich samospádem. díky za pomoc
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ

miras3000
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 14
Registrován: 21 čer 2011 12:48
Bydliště: Most

Re: vysokotlaké palivové čerpadlo

Příspěvek od miras3000 » 22 úno 2013 06:55

použil bych čerpadlo např. z calibry 2.0i ,nebo kadetta 2.0 GSi .mají čerpadlo mimo nádrž ,saje hodně dobře,třeba na calibře je tohle čerpadlo pod nádrží,ale je připojený ze shora na víku nádrže.mám tohle čerpadlo odzkoušený i v motorovým prostoru ,odkud dokázalo i tak nasát z nádrže, dají se sehnat za dobrý peníze a ten tlak v klidu zmáknou ;)
ex Calibra C30SE
je Astra F C20XE
staví se Astra F 4x4 C20LET

Uživatelský avatar
Petr73
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 154
Registrován: 03 čer 2010 09:05

Re: vysokotlaké palivové čerpadlo

Příspěvek od Petr73 » 25 úno 2013 17:54

tak snad vyřešeno mám kousek ze siery 2,9 zatim to běhá tak snad s tim nebudou problemy.
Kadett x14xe > závoďák
Škoda 110R > mazel
Corsa B x14xe > civil - NA PRODEJ

mbetter95
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 26 říj 2013 05:30

Re: vysokotlaké palivové čerpadlo

Příspěvek od mbetter95 » 26 říj 2013 06:14

zadní nápravu už mám vyřešenou pro diferák, mohl bych tam dát pohon 4x4 taky z calibry turbo,zástavbu jsem viděl, ale jak se znám tak u sériovýho výkonu (200PS) nezůstanu, proto se docela bojím o výdrž tohodle calibráckýho pohonu, kterému bych věřil tak do 300PS,...
díval jsem se na nějaký Haldex pohony,čož je na mě docela složitý a pro moje potřeby(sprint,...)

keyvi
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 2
Registrován: 01 bře 2015 13:59

Re: vysokotlaké palivové čerpadlo

Příspěvek od keyvi » 20 zář 2015 22:07

Zeptám se,ty Opely mají jen to externí čerpadlo nebo je ještě podávací v nádrži??? =)

Nicoll11-
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 21 črc 2020 12:50

Re: vysokotlaké palivové čerpadlo

Příspěvek od Nicoll11- » 21 črc 2020 12:54

I would use a pump eg from caliber 2.0i or cadetta 2.0 GSi. they have a pump outside the tank, it sucks very well, for example on caliber this pump is under the tank, but it is connected from above on the tank lid. I have this pump tested in the engine compartment , from where she was able to suck out of the tank anyway, they can be obtained for good money and the pressure will calm down in peace ;)
Information for international Travelers to avail Sri Lanka Visa on Arrival.

Odpovědět