Bezpečnostní Rámy

Veškeré funkční, racingové nebo optické úpravy interiéru

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Saibot
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 1
Registrován: 01 zář 2008, 15:46

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od Saibot » 01 zář 2008, 16:04

zdravim,
ja by som potreboval tiez trocha pomoc k tejto teme .. problem spociva v uchyteni, k ramu som obdrzal 4 "medzikusy" ktore treba privarit ku karoserii, na kazdej nohe(ram) su predvrtane 3diery(12celkom) ale dostal som len 8ks srobov, ktore neviem ako pouzit, resp. ako pripevnit pomocou tych srobou ram k tym medzikusom .. ake su moznosti? nerad by som to privaril na pevno, ked sa to da prisrobovat.. prosim prepacte za linky, ale nevedel som ako sem dat tie obrazky :oops:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od ciky » 01 zář 2008, 18:42

Můj názor....vyfocené šrouby nejsou rozhodně šrouby uchycení rámu do patek které by měli být přivařeny ke karoserii....mají krátký závit...dle mě jsou to šrouby možná náhradní ke spojení oblouků rámů....

má rada....heftnout patky ke kastli s rámem svrtat...poté vyndat...heftnout na patku matky z druhé strany a navařit na kastli poté rám přišroubovat pevnostními šrouby ..použít zajištovač šroubů

Dle obrázku ti kotevní šrouby chybí
viva´la QUATTRO

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od draaczech » 02 zář 2008, 06:29

Tohle je popsaný v řádech který jsou tady ke stažení. Osobně bych se jima řídil i v případě šroubovanýho rámu a "civilního" auta. Když vidim ten plech(nebo spíš plíšek) k uchycení, tak je mi jasný, že je to nedomyšlený. Mrkni na fotku a porovnej s pevností tvého řešení :idea:
Přílohy
Seat_Ibiza_4.jpg
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
Roman1
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 19
Registrován: 25 srp 2008, 16:05

Re: Ram

Příspěvek od Roman1 » 02 zář 2008, 10:27

vlk1 píše:
materiál je bezešvá uhlíkatá trubka pruměru 50x2 nebo 40x2,5 na hlavní oblouky,na vzpěry tušim 40x2,5,z ničeho jinýho nemá smysl to dělat
nene 42x2.5
Autokrosový speciál Delta 1.6 turbo

Uživatelský avatar
Vrtas
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 45
Registrován: 24 čer 2008, 16:40
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od Vrtas » 20 lis 2008, 20:48

Ahoj.
Mám dotaz ohledně stavby rámu.
Svářet mi ho bude muj známej šikovnej svářeč. Ve svárech problém nevidí.
Jak by měl podle vás ten rám + sváry vypadat?
Je to auto na drifty. Chci hlavně kříže do dveří a pod střechu. Jelikož tam mám šíbr.
Akorát já budu muset odbodovat tyto původní spěry
Obrázek
Aby z toho vzniklo toto kvůli kozičkám na rám. Jak byste je tam udělali?Navařit tam jen 3mm plech a vytvarovat nebo na to nastavit kozičku?
Obrázek

Toto mi přijde jako dobrá varianta rámu. Něco takového si představuju. Ale bude jednodušší.
Obrázek
Obrázek

Chci to prostě jednodušší a účiné.
Tak jak myslíte že by měl rám do mého auta vypadat? :service
Předem díky

Adam

L.A.M.A.
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 167
Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od L.A.M.A. » 30 dub 2009, 00:25

Lidi potrebuju vyramovat Brbitko... mate nejakej kontakt? Nejlepe zapadni cechy.... za rozumno.
Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak :)
Ford ... kdo si to ma pamatovat?

Jirka.Kolouch
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 34
Registrován: 16 črc 2009, 21:45

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od Jirka.Kolouch » 24 črc 2009, 22:31

Jsem tu nový, stavím si auto na rally - Mazdu 323 BG. Auto chci po vyvaření ( nějaké dírky se asi najdou) zpevnit, tedy místy navařit plechové výztuhy + pozpevňovat díly jako jsou ramena atd., ale můj hlavní dotaz:
Do auta chci i bezpečnostní rám - nebude to prodávaný, bude dělaný ( nechám to jako jednu z mála věcí na karosářovi) , čili bez atestů a homologací, zapsaný bude v TP, ale nevím jestli dát šroubovatelný ( moc ho tam nechci kvůli pevnosti), chci tam normálně přivařený ke karoserii, ale mám strach z toho ( kromě zastavení od Policie) , že i když to bude v TP zapsané, tak že mě třeba nebudou chtít pustit na STK nebo budou při případném prodeji na evidenčce problémy atd. Mám strach z toho, že i když to zapsané bude, tak že mi řeknou, že chtějí vidět nějaký atest... Jak to máte vy a jaké s tím máte zkušenosti, co mám udělat abych měl co nejméně problémů? Jaké problémy mě mohou čekat? Díky za rady a názory :flag

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od tsin » 25 črc 2009, 10:16

ahoj, ses si jistej ze to dokazes nechat zapasat do TP, prave nez ti to zapisou do tp tak si overujou tyhle atesty a homologace..
vetsina lidi, kdyz si dava ram do auta tak to neni auto na denni jezdeni a proto tyhle veci s stk atd neresej..
jestli chces auto na rally tak nema smysl delat nejake vyztuhy v karoserii, vetsinou se spis odrezava a tam kde muzes tak plech nahradis nakym syntetickym kompozitem aby si co nejvice usetril na vaze..
jinak k tomu ramu: o sroubovatelnym ani nepremyslej, ten te pred stromem nezachrani.. nech si svarit (nejlepe z CrMo bezesvejch trubek) ram podle prilohy J.. tady se muzes docist vice ;)

http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyf ... aj/253.pdf
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od ciky » 25 črc 2009, 13:57

jak říká Tsin...pokud je rám udělanej z předepsaného materiálu a konstrukčně dle přílohy J je to napsrosto "dostačující". Bez Atestů a homologací nemáš nárok u nás rám zapsat do TP. i když bude sebe líp udělanej. Šroubovanej rám je tak možná dobrej tak na tuning srazy na nic jiného. Takže pořádnej vařenej rám a mužeš být relativně klidnej i přivětší ráně :-D
viva´la QUATTRO

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Bezpečnostní Rámy

Příspěvek od Patejl » 26 črc 2009, 21:24

Vse se da kdyz ma clovek spravne znamosti a kontakty - i ten ram do TP.A STK ? On dneska nekdo s trosku vice upravenym autem jeste jezdi fyzicky na STK ? :mysleni: :cajt
SS GTI

Odpovědět