Stránka 3 z 7

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 01 zář 2008, 16:04
od Saibot
zdravim,
ja by som potreboval tiez trocha pomoc k tejto teme .. problem spociva v uchyteni, k ramu som obdrzal 4 "medzikusy" ktore treba privarit ku karoserii, na kazdej nohe(ram) su predvrtane 3diery(12celkom) ale dostal som len 8ks srobov, ktore neviem ako pouzit, resp. ako pripevnit pomocou tych srobou ram k tym medzikusom .. ake su moznosti? nerad by som to privaril na pevno, ked sa to da prisrobovat.. prosim prepacte za linky, ale nevedel som ako sem dat tie obrazky :oops:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 01 zář 2008, 18:42
od ciky
Můj názor....vyfocené šrouby nejsou rozhodně šrouby uchycení rámu do patek které by měli být přivařeny ke karoserii....mají krátký závit...dle mě jsou to šrouby možná náhradní ke spojení oblouků rámů....

má rada....heftnout patky ke kastli s rámem svrtat...poté vyndat...heftnout na patku matky z druhé strany a navařit na kastli poté rám přišroubovat pevnostními šrouby ..použít zajištovač šroubů

Dle obrázku ti kotevní šrouby chybí

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 02 zář 2008, 06:29
od draaczech
Tohle je popsaný v řádech který jsou tady ke stažení. Osobně bych se jima řídil i v případě šroubovanýho rámu a "civilního" auta. Když vidim ten plech(nebo spíš plíšek) k uchycení, tak je mi jasný, že je to nedomyšlený. Mrkni na fotku a porovnej s pevností tvého řešení :idea:

Re: Ram

Napsal: 02 zář 2008, 10:27
od Roman1
vlk1 píše:
materiál je bezešvá uhlíkatá trubka pruměru 50x2 nebo 40x2,5 na hlavní oblouky,na vzpěry tušim 40x2,5,z ničeho jinýho nemá smysl to dělat
nene 42x2.5

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 20 lis 2008, 20:48
od Vrtas
Ahoj.
Mám dotaz ohledně stavby rámu.
Svářet mi ho bude muj známej šikovnej svářeč. Ve svárech problém nevidí.
Jak by měl podle vás ten rám + sváry vypadat?
Je to auto na drifty. Chci hlavně kříže do dveří a pod střechu. Jelikož tam mám šíbr.
Akorát já budu muset odbodovat tyto původní spěry
Obrázek
Aby z toho vzniklo toto kvůli kozičkám na rám. Jak byste je tam udělali?Navařit tam jen 3mm plech a vytvarovat nebo na to nastavit kozičku?
Obrázek

Toto mi přijde jako dobrá varianta rámu. Něco takového si představuju. Ale bude jednodušší.
Obrázek
Obrázek

Chci to prostě jednodušší a účiné.
Tak jak myslíte že by měl rám do mého auta vypadat? :service
Předem díky

Adam

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 30 dub 2009, 00:25
od L.A.M.A.
Lidi potrebuju vyramovat Brbitko... mate nejakej kontakt? Nejlepe zapadni cechy.... za rozumno.

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 24 črc 2009, 22:31
od Jirka.Kolouch
Jsem tu nový, stavím si auto na rally - Mazdu 323 BG. Auto chci po vyvaření ( nějaké dírky se asi najdou) zpevnit, tedy místy navařit plechové výztuhy + pozpevňovat díly jako jsou ramena atd., ale můj hlavní dotaz:
Do auta chci i bezpečnostní rám - nebude to prodávaný, bude dělaný ( nechám to jako jednu z mála věcí na karosářovi) , čili bez atestů a homologací, zapsaný bude v TP, ale nevím jestli dát šroubovatelný ( moc ho tam nechci kvůli pevnosti), chci tam normálně přivařený ke karoserii, ale mám strach z toho ( kromě zastavení od Policie) , že i když to bude v TP zapsané, tak že mě třeba nebudou chtít pustit na STK nebo budou při případném prodeji na evidenčce problémy atd. Mám strach z toho, že i když to zapsané bude, tak že mi řeknou, že chtějí vidět nějaký atest... Jak to máte vy a jaké s tím máte zkušenosti, co mám udělat abych měl co nejméně problémů? Jaké problémy mě mohou čekat? Díky za rady a názory :flag

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 25 črc 2009, 10:16
od tsin
ahoj, ses si jistej ze to dokazes nechat zapasat do TP, prave nez ti to zapisou do tp tak si overujou tyhle atesty a homologace..
vetsina lidi, kdyz si dava ram do auta tak to neni auto na denni jezdeni a proto tyhle veci s stk atd neresej..
jestli chces auto na rally tak nema smysl delat nejake vyztuhy v karoserii, vetsinou se spis odrezava a tam kde muzes tak plech nahradis nakym syntetickym kompozitem aby si co nejvice usetril na vaze..
jinak k tomu ramu: o sroubovatelnym ani nepremyslej, ten te pred stromem nezachrani.. nech si svarit (nejlepe z CrMo bezesvejch trubek) ram podle prilohy J.. tady se muzes docist vice ;)

http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyf ... aj/253.pdf

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 25 črc 2009, 13:57
od ciky
jak říká Tsin...pokud je rám udělanej z předepsaného materiálu a konstrukčně dle přílohy J je to napsrosto "dostačující". Bez Atestů a homologací nemáš nárok u nás rám zapsat do TP. i když bude sebe líp udělanej. Šroubovanej rám je tak možná dobrej tak na tuning srazy na nic jiného. Takže pořádnej vařenej rám a mužeš být relativně klidnej i přivětší ráně :-D

Re: Bezpečnostní Rámy

Napsal: 26 črc 2009, 21:24
od Patejl
Vse se da kdyz ma clovek spravne znamosti a kontakty - i ten ram do TP.A STK ? On dneska nekdo s trosku vice upravenym autem jeste jezdi fyzicky na STK ? :mysleni: :cajt