Uchycení 3-bodů...
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- mihal.1
- Pokročilý
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 srp 2008, 23:27
- Bydliště: UL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení 3-bodů...
co chces sehnat? jak je ta tyc uchycena??
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro
- Skury
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 73
- Registrován: 22 kvě 2009, 09:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení 3-bodů...
Ta tyč je kotvena do B-sloupku... V mém případě by byla do rámu.
Jsme vydedukovali, že to jsou 4-body, přičemž zadní 2 pásy jsou obtočené kolem tyče a utažené. Jednoduché jako facka. Tak do toho půjdu.
Díky, je vyřešeno.
Jsme vydedukovali, že to jsou 4-body, přičemž zadní 2 pásy jsou obtočené kolem tyče a utažené. Jednoduché jako facka. Tak do toho půjdu.
Díky, je vyřešeno.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 kvě 2008, 17:45
- Bydliště: ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uchycení 3-bodů...
Já to řešil podobně. V coupé jelikož nejsou vzadu dveře tak je to velký problém pokud bych někoho vezl- mám za sloupky pevné kotvy kterí mají 28mm silné trny a na ně se nasune ocelová trubka-v případě že bych někoho vzadu vezl tak jen trubku vysadím a hodím do kufru a pásám se sériovými pásy. Nikdy nekotvit směrem dolů pokud to nepůjde ten pás přes pevnou kotvu v úrovni ramen.Čím kratší pás za rameny a čím širší tím je bezpečnější a při případném nárazu že se tolik neprotáhne a o to jde.Nikdy nekutit nějaký nesmysl šikmo dolů někde až za zadní sedačky to raději nechat sériové.
Naposledy upravil(a) tom406 dne 27 bře 2010, 08:20, celkem upraveno 2 x.
Re: Uchycení 3-bodů...
V pripade Skuryho chapu, ale proc v coupe vymyslet nejakou tyc, kdyz trebas Schroty jsou vzadu rozepinatelny? Pokud nekoho povezu, tak je jen odcvaknu, pripoutam se klasikou a vystarano
Re: Uchycení 3-bodů...
Zdravim vsechny, asi to sem uplne nepatri, ale nechtel jsem kvuli tomu zakladat nove tema. Mam schroth autocontrol, s namontovanim do auta neni problem, resim ale airbagy. Pokud vim, tak jednotka pred vystrelenim kontroluje jestli je pas zapnuty a tim, ze nebude zapnuty origo pas tak airbagy nevysreli. A ted resim jak to udelat aby airbagy zustaly, takze me napadlo ze sezenu jeste jedny original "zacvakavace" a dam je tam jen tak, tim by se to vse melo vyresit ... co myslite? Je to blbost?
Re: Uchycení 3-bodů...
Neni to blbost A nebo v pripade takoveho vozu bych radeji koupil od Schrotu ten jejich novej system. Vyuziva napravo a vzadu original uchytu primo na dany vuz = odpada tim mraky problemu..
Re: Uchycení 3-bodů...
Pozde ... asi jsem to videl myslim na jejich webu, kazdopadne mi ten autocontrol vyhovuje protoze se da jednoduse odepnout v pripade potreby a umoznuje na krizovatce se nahnout kdyz nevidis. Jinak diky.
Re: Uchycení 3-bodů...
Tak ona jde koupit i verze s ele navijakem Ale to chtelo resit naopak Nejprve rozmyslet a pak koupit