Amatérské závody - prosím pomoct
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4, Benda
Amatérské závody - prosím pomoct
Ahoj,
chci začít jezdit amatéry, můžete mi prosím pomoci, jak je to s emisema, stk...
Jelikož jde o amatéry, nemusím mít průkaz sportovního vozidla ( teda myslím ) , ale na silnici s rámem... taky nemůžu. Musím vůbec na emise a stk jezdit, nebo mě pořadatel amatérů s prošlu vyloučí ? Kdyby jo, tak kam a jak ?
Děkuji, Aleš
chci začít jezdit amatéry, můžete mi prosím pomoci, jak je to s emisema, stk...
Jelikož jde o amatéry, nemusím mít průkaz sportovního vozidla ( teda myslím ) , ale na silnici s rámem... taky nemůžu. Musím vůbec na emise a stk jezdit, nebo mě pořadatel amatérů s prošlu vyloučí ? Kdyby jo, tak kam a jak ?
Děkuji, Aleš
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
Vetsinou je dobre si precist primo podminky daneho zavodu.
Vetsinou jsou kategorie seriovek i specialu (např u vrchů,...) S rámem jsi většinou v kategorii speciálů.
STK si myslím že záleží na pořadateli
a sportovní průkaz na amatérech vyžadován snad ani neni nutný.
co chceš jezdit?
Vetsinou jsou kategorie seriovek i specialu (např u vrchů,...) S rámem jsi většinou v kategorii speciálů.
STK si myslím že záleží na pořadateli
a sportovní průkaz na amatérech vyžadován snad ani neni nutný.
co chceš jezdit?
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
Díky za odpověd.
Chci jezdit klasickou amaterskou rally. Nevíš prosimtě ještě, jestli musím mít sedačky... homologované FIA ?
Díky
Chci jezdit klasickou amaterskou rally. Nevíš prosimtě ještě, jestli musím mít sedačky... homologované FIA ?
Díky
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
pokud maj kategorii seriovek tak fiu urcite nepotrebujes...... ale fakt je to o tom kouknout co chces jezdit, napr carbonia cup, amater cup, mrknout na podminky.
CO planujes jezdit?:)
CO planujes jezdit?:)
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
Amater cup, Českomoravský pohár rallye...
Díky
Díky
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
Pokud chceš jezdit ČMPR, tak pravidla jsou tady: http://www.cmpr.cz/dokumenty/technicke2014.pdf
Vše důležité najdeš v odkazu.
Základní věci:
Auto s STK, Emise, Ručení, nebo sportovní průkaz.
Rám dle J, asi může být i šroubovaný (vyndavací)
Závodní sedačky, pásy - i sprošlou homolgací
A pak spoustu dalších věcí: lyžinu, odpojovač, bezp. fólie na skla, atd....
Vše důležité najdeš v odkazu.
Základní věci:
Auto s STK, Emise, Ručení, nebo sportovní průkaz.
Rám dle J, asi může být i šroubovaný (vyndavací)
Závodní sedačky, pásy - i sprošlou homolgací
A pak spoustu dalších věcí: lyžinu, odpojovač, bezp. fólie na skla, atd....
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
Díky A ABS... tam může zůstat, nebo to musí ven ?
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
zdar
pokud potřebuješ poradit tak není problém
pár závodních aut sem už postavil
jen dodatek ke skrblovy i šrobovaný rám je dle J a tudíž vyhovující v podstatě pro cokoliv
nejlepe napiš odkud jsi kdyby jsi to neměl ke mě daleko tak je idealní se stavit a já ti lecos vysvětlím
pokud potřebuješ poradit tak není problém
pár závodních aut sem už postavil
jen dodatek ke skrblovy i šrobovaný rám je dle J a tudíž vyhovující v podstatě pro cokoliv
nejlepe napiš odkud jsi kdyby jsi to neměl ke mě daleko tak je idealní se stavit a já ti lecos vysvětlím
Re: Amatérské závody - prosím pomoct
Jinak ještě mezi Amater cupem a ČMPR je celkem velkej rozdíl. Na AC můžeš v podstatě se sériovkou, jezdí se na okruzích jako je Mejto, Písek, Sosnová atd.Alda7 píše:Amater cup, Českomoravský pohár rallye...
Díky
ČMPR je už trochu jiná liga, tam tě přestavba sériovýho auta s těma nejnutnějšíma věcma (výbava, bezpečnost, atd.) vyjde tak na 80-100 tis. když neřešíš úpravy techniky (podvozek, motor, brzdy atd.).
V jaký fázi se zrovna nacházíš, už něco přestavuješ??