Stránka 2 z 2

Re: poskakovani v motokare

Napsal: 21 kvě 2008, 17:29
od ciky
STOP!!!!!

Bude nejlepší když si zaplatíš 150kč a pujdeš si to vyzkoušet..a uvidíš sám...
odlehčíš...motokáře tím pádem se při rozjezdu dostane motor rychleji do otáček..protože kolikrát se rozjíždíš z minima... takže vyrazíš hups motoru odlehčíš...zpátky zatížíš jenže motor už za tu krátkou dobu zvýšil otáčky+ točivý moment..sice o minimum ale zvýšil rychleji než bys seděl stále na pr...Dopadáš do větší kroutáku a otáček a HUPS a Hups a HUps.....a když už jsi rozhopsanej zjístíš že Gumy jsou zatraceně blízko a práááásk :lol:

Re: poskakovani v motokare

Napsal: 21 kvě 2008, 18:48
od Hasis
ale kdyz to sem prece opreny o sedacku, tudiz si nicim nepomuzu :lol: :mrgreen:

Re: poskakovani v motokare

Napsal: 22 kvě 2008, 04:54
od jendan
ja jsem si to vyzkousel a funguje to jenom me zajima proc.

Re: poskakovani v motokare

Napsal: 22 kvě 2008, 06:15
od hondzik
Tak zkus vzít slabý auto, třeba favo, nalož do něj 3 pořízky, myslím fakt velký lidi, rozjeď se proti dlouhýmu kopci, drž plnej a oni ať se rozkývou... Budeš se sakra divit co to auto dělá 8-)

Re: poskakovani v motokare

Napsal: 27 lis 2008, 23:27
od pavelini
ciky píše:STOP!!!!!

Bude nejlepší když si zaplatíš 150kč a pujdeš si to vyzkoušet..a uvidíš sám...
odlehčíš...motokáře tím pádem se při rozjezdu dostane motor rychleji do otáček..protože kolikrát se rozjíždíš z minima... takže vyrazíš hups motoru odlehčíš...zpátky zatížíš jenže motor už za tu krátkou dobu zvýšil otáčky+ točivý moment..sice o minimum ale zvýšil rychleji než bys seděl stále na pr...Dopadáš do větší kroutáku a otáček a HUPS a Hups a HUps.....a když už jsi rozhopsanej zjístíš že Gumy jsou zatraceně blízko a práááásk :lol:
Uplne do detailu a presne rozepsane, jen na to prask, to jak kdy, jinak jak pise Ciky, to je ten duvod.....

Re: Poskakování v motokáře

Napsal: 07 úno 2009, 21:00
od Bedřich
Nechci být nijak chytrý když je to můj první přizpěvek.
Ale jak už tady bylo napsáno s poskočením se zvýší otáčky a u dvoutaktních motorů jsou právě otáčky důležité.Protože max. výkon je třeba ve 12.tis.Proto ti co na výjezdu sedí v káře, motor se nepozbírá tak rychle výkon spolu s otáčkama stoupá pomalu a proto vyjíždí pomaleji.Ale jakmile začnou poskakovat, otáčky při odlehčení začnou rychle stoupat a proto mají dříve k dispozici max. výkon nebo alespoň vyšší .Vše je, ale taky potom závislé na převodu.
Rozdíl je u motokáry (4.t) z půjčovny a u motokáry závodní(2.t.), ale v podstatě je to to samé.

Re: Poskakování v motokáře

Napsal: 08 úno 2009, 10:34
od hno3
v podstatě poskakování na motokáře má podobnej efekt,jako občasný štouchnutí do spojky u normálního auta,který nemá mocsilroztočit danej kvalt,ale podřazení by už kvůli relativně vysoký rychlosti nepřicházelo v úvahu... třeba při jízdě dokopce

Re: Poskakování v motokáře

Napsal: 08 úno 2009, 20:52
od fokr_jr
hno3 píše:v podstatě poskakování na motokáře má podobnej efekt,jako občasný štouchnutí do spojky u normálního auta,který nemá mocsilroztočit danej kvalt,ale podřazení by už kvůli relativně vysoký rychlosti nepřicházelo v úvahu... třeba při jízdě dokopce
nevim jakej na to mate nazor ostatni, ale pro me je proslapovani spojky v aute, ktery se nechce zvedat naprosty zverstvo a neskutecnej zahul na spojku... u GTicka je vseobecne hodne problem s kratkou jednickou / dlouhou dvojkou, stane se, ze proste motor nechce jit nahoru a nechce, ale spojky se proste nedotknu, to radsi tu desetinu ztratim nez vyndavat spojku...

Re: Poskakování v motokáře

Napsal: 09 úno 2009, 11:30
od Mr.Hyde
Spojka je spotřební zboží ;)