VW Polo 2F Coupe G40

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 24 lis 2010, 15:59

Z vlastní zkušenosti ti doporučím, aby sis vyhlídnul něco jinýho než Gčko. Jedno jestli 40 nebo 60.
Pro budoucí ladění se to prostě nevyplatí a mnohem lepší jsou buď origo turbomotory nebo to brát jako základ a stavět. Já stavim :service
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 24 lis 2010, 17:18

takhle tu volnou G40tku neprodas a zustane ti lezet v garazi :lol
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
LoggerR5
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 110
Registrován: 25 kvě 2010, 17:53

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od LoggerR5 » 24 lis 2010, 22:36

Teď mám v autě motor 1721ccm 8v atmo, a do Volva 480 se montoval úplně ten samý motor z Renaultu ale byl se šnekem- v základu má ten motor 120kobyl při tlaku 0,3 bar což je na ten tlak docela dobrý výkon (tento motor se upravuje dost často s kovanejma vnitřnostma, velkým turbem se dá dostat v extrému ke 300koním a na sériovém vnitřku sem viděl upravenou přímo R5 s T25 která měla 190koní a kolem 300Nm). Do budoucna o něm budu hodně přemýšlet protože turbo je prostě turbo :).
Renault 5 GTE in da progress

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 17 pro 2010, 22:13

chyba v Matrixu - včera už byl "novej" motor v autě a až když už bylo téměř vše zapojené, tak jsme s ním chtěli zatočit a změřit komprese a bukovsko... takže si dáme cvičně motor z Pola Coupe eště jednou ven a zpět :flag teď je rekonvalescence - jak fyzická, tak psychická, páč tohle nenasere, tohle zamrzí :x
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 19 pro 2010, 21:23

tak motor je v aute

a problem byl na remenici co honi klinak - dali jsme uzsi z bezkompresorove verze a nechali jsme dlouhe srouby :kladivo :kladivo :kladivo :kladivo
Přílohy
Image0345.jpg
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 21 pro 2010, 23:32

Hlásím další postupný krok ve vývoji. Tadá! Poprvé vyjelo z dílny hnáno vlastními koňmi :radost
Sice jenom 20 metrů na zpátečku, ale už sem to stihnul poslat do thují co rostou na dvoře :-D
Dokumentace by Fokr se tu objeví brzy...
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
Patejl
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2008, 23:12
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od Patejl » 22 pro 2010, 09:15

:rallye :-D
SS GTI

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 02 led 2011, 23:10

ne ze bysme se nudili, ale cekame na jaro, az budem moct testovat v terenu, v tomhle pocasi s tim nevyjedem ani ze dvora.

takze se dela nezbytna udrzba a s prechodem do skupiny zavodnich vozu mame volnejsi ruce v upravach a odlehceni, takze se vyjadrujeme :service :service :service - mohli jsme zustat v seriovych autech i po te prestavbe na turbo, ale jelikoz nam predepsali velkej ram i v nasi tride, tak uz nas nic nedrzi od prechodu mezi "zavodni" auta, kde nas nebude nikdo "buzerovat" za chybejici tapec na zadnich vratech :kladivo
Přílohy
IMG_0556[1].JPG
Image0388.jpg
Image0384.jpg
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 03 led 2011, 21:05

takže: turbo projekt pěkně od začátku

začalo to loni v dubnu, když jsem přez depo na mosteckym okruhu utíkal s fungl novym turbem Garet TB 0259. rozměrama idealní pro naší aplikaci - 1272 ccm, max motoru bez větších úprav vnitřku 1,1Bar, cca 7.000RPM vyzkoušeno mnohými jinými

a zatim to vypada, že to na tom samym závodě o rok později budeme poprvé "ostře" testovat :driver :driver

začli sme shánět všechny možný i nemožný díly, který by se nám mohli hodit - udělal jsem si doma celkem slušnou zásobu kompaktních ICček - nakonec se pro nás nejvhodnější ukázalo IC z mondea MK3 TDDi
IMG_0445.JPG
použili jsme náhradní kastli na coupé (která si vysloužila přezdívku tlačitelnej stojan na motor), abysme mohli vše pořádně rozvrhnout, umístit, vymyslet a posléze pouze přešroubovat do "ostré" černé závodní kastle (v té době jsme eště netušili, že nám změní pravidla a i tu budem muset na další sezónu kompletně přestavět :kladivo)

motor jsme kompletně zkontrolovali, zda někde něco nechybí, nebo někde není nežádoucí vůle,
poté přetěsnili - až na simerinky kliky, který se vyměnily až po vyndání ven z kastle kvůli přistupu,
koupila se jiná hlava - ta z tohohle motoru byla prasklá mezi ventilama snad na všech válcích,
zabrousily se ventily do "nové" hlavy,
daly nový simerinky ventilů,
dalo se plechový těsnění pod hlavu, sehnal jsem sadu těsnění přímo na tohle turbo, takže se nemusely vyrábět :dobry :dobry
/dokonce jsem byl ve VW pro !!jeden!! ze tří šroubů šroubů co drží víko ventilů a udělalo se mi špatně když sem tam nechal 600,- Kč/
umyli :lol
a když jsem chtěl tu rezaitnu nějak barevně ošetřit, tak mě Draaczech hnal pryč, takže zůstal rezavej :kladivo :kladivo ale je to čistá rez, eště nebyla na zemi :lol
Obraz0237.jpg
IMG_0446.JPG
stará hlava se jen tak se starym těsněním šroubla na motor co byl v autě a začly se vymejšlet svody a umístění turba - vyhrála varianta nahoru, kvůli prostoru a následnýmu vedení výfuku... a že to dalo práce na to přijít pivo pivo pivo
IMG_0490.JPG
výstupní přiruba se našla v bedně s dílama na výfuky, vstupní jsme si vyrobili a přirubu na kanály na hlavu Draaczech našel někde na půdě či co :lol
IMG_0289.JPG
IMG_0290.JPG
no a dopadlo to asi nějak takhle:
IMG_0328.JPG
IMG_0332.JPG
IMG_0326.JPG
IMG_0327.JPG
//počkejte si až budu zase mít čas něco sepsat ;)
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 05 led 2011, 11:57

Prej na půdě :kladivo zakázková výroba laserem to byla :idea:
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Odpovědět