Mazda 323
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 črc 2009, 21:45
Mazda 323
Chtěl bych Vám představit můj projekt - Mazdu 323 BG. Auto stavím na závody rally + sem tam slalomy. Motorizace 1.6 16V. Byla ještě možnost stavit GT příp. GTR, ale volba na 1.6 16V padla kvůli tomu, že to bude můj první postavený závoďák, takže by na začátek byla turbína možná moc rychlá, šla by do kategorie s auty, která už jsou trochu jinde ( Imprezy, Lancer,...) a taky by byla stavba o dost dražší.
Auto jsem koupil 30.6.2009 a od té doby se na něm pracuje. Karoserie prochází vyvařením, zesilováním a přibudou výztuhy. Později bude do auta instalován bezpečnostní rám a snad příští rok se bude stavit nový motor, podle financí převodovka a jiná evoluce podvozku.
Auto chci mít složeno na letošní zimu a v zimních dlouhých večerech chci poskládat kotoučovou zadní nápravu místo trapných zadních bubnů + posílit předek.
Původně jsem chtěl stavit Felicii (body Kitcar), ale před rokem, 2 lety, co jsem hledal byly Felicie ještě za dost peněz a levnější v zuboženém stavu. Při jednom prolézání internetu jsem narazil na tuto 323. Zavolal jsem večer, na druhý den dopoledne se jelo auto obhlédnout a v další večer už stálo v garáži. Ze začátku stavba auta neměla být v takové míře jako je to teď, ale znáte to - zvrhlo se to
U původního majitele ( pěkného kvítka mimochodem )
Večer po koupi
A na druhý den opláchnuto + nechaly se udělat nové klíče...
Větračka k váze
A hurá na evidenčku
V hlavě bylo i vymýšlení různých bodykitů
Máme 3 sady koles ( všechno 15", ale na slalomy ještě dokoupím 14"), tady jedna z nich
Víko před
A po
Svařeno znova
Další
Lentilkování
Novota na zadek - staré to měly za sebou
Ramínka + nápravnice
Starý práh
Pomocnice
A i kolečka máme
S tetiným prdítkem
Opraveno? I s novým lemem
Doufám, že se Vám stavba bude aspoň trochu líbit a sem tam mi pomůžete radou
Další fotky a info budu vkládat
Auto jsem koupil 30.6.2009 a od té doby se na něm pracuje. Karoserie prochází vyvařením, zesilováním a přibudou výztuhy. Později bude do auta instalován bezpečnostní rám a snad příští rok se bude stavit nový motor, podle financí převodovka a jiná evoluce podvozku.
Auto chci mít složeno na letošní zimu a v zimních dlouhých večerech chci poskládat kotoučovou zadní nápravu místo trapných zadních bubnů + posílit předek.
Původně jsem chtěl stavit Felicii (body Kitcar), ale před rokem, 2 lety, co jsem hledal byly Felicie ještě za dost peněz a levnější v zuboženém stavu. Při jednom prolézání internetu jsem narazil na tuto 323. Zavolal jsem večer, na druhý den dopoledne se jelo auto obhlédnout a v další večer už stálo v garáži. Ze začátku stavba auta neměla být v takové míře jako je to teď, ale znáte to - zvrhlo se to
U původního majitele ( pěkného kvítka mimochodem )
Večer po koupi
A na druhý den opláchnuto + nechaly se udělat nové klíče...
Větračka k váze
A hurá na evidenčku
V hlavě bylo i vymýšlení různých bodykitů
Máme 3 sady koles ( všechno 15", ale na slalomy ještě dokoupím 14"), tady jedna z nich
Víko před
A po
Svařeno znova
Další
Lentilkování
Novota na zadek - staré to měly za sebou
Ramínka + nápravnice
Starý práh
Pomocnice
A i kolečka máme
S tetiným prdítkem
Opraveno? I s novým lemem
Doufám, že se Vám stavba bude aspoň trochu líbit a sem tam mi pomůžete radou
Další fotky a info budu vkládat
Naposledy upravil(a) Jirka.Kolouch dne 07 říj 2010, 18:48, celkem upraveno 2 x.
Re: Mazda 323
krásná práce chlape a vítám tě tu mezi námi, jinak stavbu budu aktuálně sledovat projekt se mi moc líbí
Renault 5 GTE in da progress
Re: Mazda 323
Taky na tohle koukám na tf moc pěkný závidím ti ty prostory
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 črc 2009, 21:45
Re: Mazda 323
Díky moc Prostory jsou ten největší sponzorský dar, který jsem mohl dostat. Místo toho, aby měli v garáži naši zaparkované své auto, tak už tam rok stojí holá kastle. Mají se mnou trpělivost a hlavně - za garáž naši nic nechtějí Aspoň částečně to nahrazuju údržbou jejich vozítka
Plné dvouměsíční nasazení se snad vyplatilo. Máme vyvařeno a předposlední vrstvou natřenóóó :w00t:
Vrstev by tam měl být dostatek ( s ohledem životnost vs. hmotnost) a myslím, že to vypadá hezky.
Konečně je po tom roku něco pořádně vidět a už to konečně začíná nějak vypadat
Natírání se stihlo za několik hodin. Něco už jsem měl natřené finální vrstvou, něco první vrstvou Bodyčka, něco v základu a něco ještě neobroušeno. Včera se mi zhruba ve 4 stavila pomocnice a v 9 jsme to měli naplácená už i vrchní barvou. Po jejím proschnutí ale přijde ještě jedna vrtsva.
A omlouvám se, v zápalu radosti jsme to zapomněli vyfotit normálně, takže jsou fotky jen s xichty
Pomocnička
A se sousedem - taková psychická podpora
Plné dvouměsíční nasazení se snad vyplatilo. Máme vyvařeno a předposlední vrstvou natřenóóó :w00t:
Vrstev by tam měl být dostatek ( s ohledem životnost vs. hmotnost) a myslím, že to vypadá hezky.
Konečně je po tom roku něco pořádně vidět a už to konečně začíná nějak vypadat
Natírání se stihlo za několik hodin. Něco už jsem měl natřené finální vrstvou, něco první vrstvou Bodyčka, něco v základu a něco ještě neobroušeno. Včera se mi zhruba ve 4 stavila pomocnice a v 9 jsme to měli naplácená už i vrchní barvou. Po jejím proschnutí ale přijde ještě jedna vrtsva.
A omlouvám se, v zápalu radosti jsme to zapomněli vyfotit normálně, takže jsou fotky jen s xichty
Pomocnička
A se sousedem - taková psychická podpora
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 črc 2009, 21:45
Re: Mazda 323
Díky moc
Původně jsem chtěl stavit Felicii, ale pak jsem narazil při hledání Feldy na 323 ( to auto se mi strašně líbilo, když jsem byl malý), takže to bylo jasné.
GT jsem nechtěl, protože při závodě by to šlo už do vyšší třídy s auty, kterým by to asi nemohlo konkurovat a GTR by už bylo moc drahé a taky by to možná bylo i moc rychlé - vzhledem k tomu, že to bude první závodní autíčko
Ale nevylučuju, že časem třeba nekoupím GTR a nepřeházím to do této budky
Vlastně i tak to bude nejsilnější auto u nás Naši mají Punto a u toho člověk chvílema tlačí i očima
Původně jsem chtěl stavit Felicii, ale pak jsem narazil při hledání Feldy na 323 ( to auto se mi strašně líbilo, když jsem byl malý), takže to bylo jasné.
GT jsem nechtěl, protože při závodě by to šlo už do vyšší třídy s auty, kterým by to asi nemohlo konkurovat a GTR by už bylo moc drahé a taky by to možná bylo i moc rychlé - vzhledem k tomu, že to bude první závodní autíčko
Ale nevylučuju, že časem třeba nekoupím GTR a nepřeházím to do této budky
Vlastně i tak to bude nejsilnější auto u nás Naši mají Punto a u toho člověk chvílema tlačí i očima
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 323
casem urcite budes chtit neco silnejsiho. na vsechno si jednou zvyknes a omrzi:)
VéTéeS Powa
Re: Mazda 323
To nemusi byt pravda. Ja treba mam felu na rally a vykouzli mi daleko vetsi usmev nez evo V co stoji vedle.
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com
www.michalpavlik.com