BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
Takže bych taky rád představil svoje druhé já...
Po předchozím BMW 318iS coupe ( taky E36 r.96 ), celkem ne uplně špatně opravené bouračce na předek se čtyřválcovou "osmnáctistovkou" s výkonem 140koní jsem se rozhodl přejít konečně na kultivovaný šestiválec pro delší cestování...
Po prodeji 318iS následovalo několika měsíční shánění. Kde jinde než v Německu, českých vyhrkotanců jsem se dost bál, lidi tady tý údržbě moc nedají
Moje vize byla 100% v motoru M52, tedy modernějšího s hliníkovým blokem a Vanosem ( Variabliní časování vačkového hřídele ) a to buď 323i ( 2500ccm ), nebo 328i ( 2800ccm ). U 328i mě trochu strašila spotřeba a výše povinného ručení ale tu beru jako ten poslední výdaj za auto co by mě mohl zajímat.
Mělo se jednat o rok 97+, tedy po facelift s pozinkovanou kastlí a zesílenými "A" sloupky kvuli bezpečnosti.
a hlavně NEBOURANÉ auto....
Dále auto v M-packetu a barva ideálně AVUS BLAU. Zároveň tato barva se dělala jen na M-packetová auta které měli vždy M-technik podvozek, tedy snížené pružiny cca o 25mm a Bilstein tlumiče už od výroby
Po 3 měsících hledání se podařilo zamluvit jedno auto v Essenu. Po prohlídce se zdálo všechno ok a jelo se domů.
Konečně jsem si domů vezl svého vysněného mazla a rovnou po 800km zpáteční cestě a ne zrovna pomalé a v dešti se přesvědčil o úspornosti motoru. 8,5l/100km mi přišla velmi přijatelná... ale o tom samo auto není.
Takže jedná se o BMW 328i coupe v M-packetu. r.v. 11/97 a teď má najetých cca 170.000km, což je pro ten motor uplný prd
co mi dělá ještě velkou radost je právě stav nebouraného auta. Veškeré úchytky kabeláže, všechno, ve stavu jako u nového... vše funguje jak má.
řadový šestiválec 2793ccm uložený vpředu podélně
výkon 142kW / 193HP při 5300rpm
Nm: 280 / 3950 rpm
0-100kmh: 7,3s
max. rychlost: 240km/h
váha: 1495kg
pr.spotřeba: 8,5l/100km
barva: AvusBlau metalic
kola: BMW MOTORSPORT 7,5j x 17
plánované úpravy:
- přímé sání s pořádným odstíněním
- sací most z M50 325i s větším průměrem / připraveno k montáži
- kryt pod motor
- plné brembo + desky textar - již brzy
- Mková zrcátka ( možná že ani ne )
- podvozek Billstein B6 / připraveno k montáži
- pneu Continental SportContact 2 / připraveno k montáži
- možná někdy decentní folie na okna ( žádna mafie )
provedený tuning:
- leštěná ALU
- loketní opěrka z ///M3
- velké BC ( BoardComputer )
- Radio BMW BUSINESS CD
- konusový vzduchový filtr bez odstínění - nárust -10 až + 3 koně
- nový palivový filtr
- nové svíčky, klasika NGK
- nové silentbloky motoru a převodovky
- vyčištění volnoběžného ventilu
- chromové koncovky výfuku
- samosvorný diferenciál s originálním poměrem 2,93
- X-Brace
To auto mi dělá neskutečnou radost. Ve všech směrech... jízdní vlastnosti, dílčí zpracování, můžu v něm stát v zácpě a stejně se z něj raduju...
Po předchozím BMW 318iS coupe ( taky E36 r.96 ), celkem ne uplně špatně opravené bouračce na předek se čtyřválcovou "osmnáctistovkou" s výkonem 140koní jsem se rozhodl přejít konečně na kultivovaný šestiválec pro delší cestování...
Po prodeji 318iS následovalo několika měsíční shánění. Kde jinde než v Německu, českých vyhrkotanců jsem se dost bál, lidi tady tý údržbě moc nedají
Moje vize byla 100% v motoru M52, tedy modernějšího s hliníkovým blokem a Vanosem ( Variabliní časování vačkového hřídele ) a to buď 323i ( 2500ccm ), nebo 328i ( 2800ccm ). U 328i mě trochu strašila spotřeba a výše povinného ručení ale tu beru jako ten poslední výdaj za auto co by mě mohl zajímat.
Mělo se jednat o rok 97+, tedy po facelift s pozinkovanou kastlí a zesílenými "A" sloupky kvuli bezpečnosti.
a hlavně NEBOURANÉ auto....
Dále auto v M-packetu a barva ideálně AVUS BLAU. Zároveň tato barva se dělala jen na M-packetová auta které měli vždy M-technik podvozek, tedy snížené pružiny cca o 25mm a Bilstein tlumiče už od výroby
Po 3 měsících hledání se podařilo zamluvit jedno auto v Essenu. Po prohlídce se zdálo všechno ok a jelo se domů.
Konečně jsem si domů vezl svého vysněného mazla a rovnou po 800km zpáteční cestě a ne zrovna pomalé a v dešti se přesvědčil o úspornosti motoru. 8,5l/100km mi přišla velmi přijatelná... ale o tom samo auto není.
Takže jedná se o BMW 328i coupe v M-packetu. r.v. 11/97 a teď má najetých cca 170.000km, což je pro ten motor uplný prd
co mi dělá ještě velkou radost je právě stav nebouraného auta. Veškeré úchytky kabeláže, všechno, ve stavu jako u nového... vše funguje jak má.
řadový šestiválec 2793ccm uložený vpředu podélně
výkon 142kW / 193HP při 5300rpm
Nm: 280 / 3950 rpm
0-100kmh: 7,3s
max. rychlost: 240km/h
váha: 1495kg
pr.spotřeba: 8,5l/100km
barva: AvusBlau metalic
kola: BMW MOTORSPORT 7,5j x 17
plánované úpravy:
- přímé sání s pořádným odstíněním
- sací most z M50 325i s větším průměrem / připraveno k montáži
- kryt pod motor
- plné brembo + desky textar - již brzy
- Mková zrcátka ( možná že ani ne )
- podvozek Billstein B6 / připraveno k montáži
- pneu Continental SportContact 2 / připraveno k montáži
- možná někdy decentní folie na okna ( žádna mafie )
provedený tuning:
- leštěná ALU
- loketní opěrka z ///M3
- velké BC ( BoardComputer )
- Radio BMW BUSINESS CD
- konusový vzduchový filtr bez odstínění - nárust -10 až + 3 koně
- nový palivový filtr
- nové svíčky, klasika NGK
- nové silentbloky motoru a převodovky
- vyčištění volnoběžného ventilu
- chromové koncovky výfuku
- samosvorný diferenciál s originálním poměrem 2,93
- X-Brace
To auto mi dělá neskutečnou radost. Ve všech směrech... jízdní vlastnosti, dílčí zpracování, můžu v něm stát v zácpě a stejně se z něj raduju...
Naposledy upravil(a) castro dne 11 čer 2008, 10:58, celkem upraveno 1 x.
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
Krásnej bawor, a ještě krásnější fotky a prostředí kde to bylo foceno
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- Hasis
- Zkušený
- Příspěvky: 669
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:14
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
fakt pekne a to pozadi na spoledni fotce je paradni
VéTéeS Powa
- Richie
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 17
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:09
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
podle rozestavenych domu a bileho kameni zrejme chorvatsko...
Rudá Alfa Romeo 33 1.5 4x4 (bude 77kw+2xDel´Orto!)
Rudá Alfa Romeo 156 2.4 JTD poničená Emmou
(EX-Rudá Lancia Dedra 1.6 ie)
www.cuoresportivo.net
Rudá Alfa Romeo 156 2.4 JTD poničená Emmou
(EX-Rudá Lancia Dedra 1.6 ie)
www.cuoresportivo.net
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
Richie píše:podle rozestavenych domu a bileho kameni zrejme chorvatsko...
tak tak... byla to první delší testovací jízda
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
Ahoj máš to moc pěkný ten mpaket tomu sluší i ty kolečka 2.8vanos jede hezky. A co chystáš časem ňáky to ///M i pod kapotu ?
- Aladin
- Pokročilý
- Příspěvky: 197
- Registrován: 31 srp 2009, 15:46
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
bože to je libovka...
něco takového je můj sen... v černé nebo této barvě... 2,8 jede velice dobře...
něco takového je můj sen... v černé nebo této barvě... 2,8 jede velice dobře...
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
chtel bych se zeptat nejaka stranka na nemecke auta diy moc
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
nevim jestli teda je vhodny psat dotaz kde sehnat auta z nemecka nekomu do tematu, to uz je sakra velky OT:)
zkus mobile.de
zkus mobile.de
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: BMW E36 328i coupe, M-packet Avus series
Hammink Performance just ordered a couple 818S, there is still room for more in the container!