"EX" Speedy's Audi S4 2.7bT quattro - STAGE 2+
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
"EX" Speedy's Audi S4 2.7bT quattro - STAGE 2+
Audi S4
Jednoho dne kdy se nashromáždily nějaké korunky jsem se konečne rozhodl jaké vozidlo pořídím! Požadavky byly jasné, nesměl to být kombajn, automat a TDi (Tím bych zde nechtěl zakládat žádný flamewar)
No a tak se začala shánět S4, v ČR to byl téměř nesehnatelný kus, tak jsme vyrazili na inzerát z mobile.de k Francouzským hranicím. Kromě prvního šoku, že bazar pařil Turkům, bylo vše v pořádku, auto jsme projeli, celkem důkladně (tím lituji chudáka z bazaru co jel s námi a nevěděl co zrovna budu provádět, německy jsme totiž nikdo neuměli) A přes dalších pár starostí s dorozumívánim bylo vše ok.
nějaké ty numera:
Automobil: Audi S4
Obsah motoru: 2.7 biturbo
Výkon motoru: 265PS v serii
Rok výroby: 1999
Barva: Nogaro blue
Maximální rychlost: dle GPS - 250 (el.omezeno)
Spotřeba na 100km: 18l/100
Zrychlení 0-100km/h: 5,6s
Provedené úpravy: 2x Blow of Bidrin MKII
Vrtané kotouče + desky textar
Filtr K&N
Samozřejmě zabezpečení
Plánované úpravy: Nic extrémního, ale těch 315PS to mít bude
Pár fotek vozidla je zde:
http://www.teplice-tuning.cz/menu.php?menu=clen&id=1
Jednoho dne kdy se nashromáždily nějaké korunky jsem se konečne rozhodl jaké vozidlo pořídím! Požadavky byly jasné, nesměl to být kombajn, automat a TDi (Tím bych zde nechtěl zakládat žádný flamewar)
No a tak se začala shánět S4, v ČR to byl téměř nesehnatelný kus, tak jsme vyrazili na inzerát z mobile.de k Francouzským hranicím. Kromě prvního šoku, že bazar pařil Turkům, bylo vše v pořádku, auto jsme projeli, celkem důkladně (tím lituji chudáka z bazaru co jel s námi a nevěděl co zrovna budu provádět, německy jsme totiž nikdo neuměli) A přes dalších pár starostí s dorozumívánim bylo vše ok.
nějaké ty numera:
Automobil: Audi S4
Obsah motoru: 2.7 biturbo
Výkon motoru: 265PS v serii
Rok výroby: 1999
Barva: Nogaro blue
Maximální rychlost: dle GPS - 250 (el.omezeno)
Spotřeba na 100km: 18l/100
Zrychlení 0-100km/h: 5,6s
Provedené úpravy: 2x Blow of Bidrin MKII
Vrtané kotouče + desky textar
Filtr K&N
Samozřejmě zabezpečení
Plánované úpravy: Nic extrémního, ale těch 315PS to mít bude
Pár fotek vozidla je zde:
http://www.teplice-tuning.cz/menu.php?menu=clen&id=1
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- Richie
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 17
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:09
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nějak tedy začnu - My Audi Quattro S4
tak v tehle kare bych se taky rad svezl...stovka pod 6 to uz je ficak...kolik teda vazi?
Rudá Alfa Romeo 33 1.5 4x4 (bude 77kw+2xDel´Orto!)
Rudá Alfa Romeo 156 2.4 JTD poničená Emmou
(EX-Rudá Lancia Dedra 1.6 ie)
www.cuoresportivo.net
Rudá Alfa Romeo 156 2.4 JTD poničená Emmou
(EX-Rudá Lancia Dedra 1.6 ie)
www.cuoresportivo.net
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nějak tedy začnu - My Audi Quattro S4
1,585kg - ale s tím nic nenadělám
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 72
- Registrován: 20 kvě 2008, 13:29
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
speedy , kolik ti je? na techfotkach vypadas na cerstvych 18 , mozna bych rekl jeste min
Audi coupé quattro 2.3 20V - seríově 170ps + pár úprav - zatím nezměřeno
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
jak jsem psal primo u odkazu k fotkam - tak na tech fotkach to nejsem ja... a mas pravdu, tomu co na tech fotkach je je cerstvych 18
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
Moc pěkná kárka Ja sem na vetší S8
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
Pro mě je teda velikostně S4 strop... tohle je takovej kompromis mezi pohodlím a zábavou.... S8 už je potom parník jen na dálnice a pohodlné rychlé cestování.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- Richie
- Lehce pokročilý
- Příspěvky: 17
- Registrován: 20 kvě 2008, 09:09
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
tak o takovehle brutalni reklame jsem jeste neuvazoval
Rudá Alfa Romeo 33 1.5 4x4 (bude 77kw+2xDel´Orto!)
Rudá Alfa Romeo 156 2.4 JTD poničená Emmou
(EX-Rudá Lancia Dedra 1.6 ie)
www.cuoresportivo.net
Rudá Alfa Romeo 156 2.4 JTD poničená Emmou
(EX-Rudá Lancia Dedra 1.6 ie)
www.cuoresportivo.net
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
ja sice také ne, ale musím Vám ukázat, že to myslim vážně
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 72
- Registrován: 20 kvě 2008, 13:29
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi Quattro S4 B5 - 2.7T
zbytecne moc velka
Audi coupé quattro 2.3 20V - seríově 170ps + pár úprav - zatím nezměřeno