Škoda Favorit 136L/A
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Škoda Favorit 136L/A
Rád bych vám představil moje auto.
Parametry:
Karoserie: Zpevněna doplňkovými sváry, Ochranný rám podle přílohy "J" kopie ze Škody Felicia Kit Car + trubka proti borcení tunelu, Navařené jeklové uchycení sedadel podle přílohy "J", boční okna posádky podlepena bezpečnostní folií 3M.
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Výfuk: 4-1 svod, Průchozí středový díl, Tlumič sk. A.
Převodovka: Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub)
5 stupňová (rovný zub)
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Tlumiče: HP sporting Tréninkové dvoupružinové.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm Ferodo, destičky Textar - Bubny obložení Ferodo. Hydraulická ruční brzda Speedpro.
Kola a Pneumatiky: 13" a 14", Maxsport, Yokohama
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Volant Rally červený semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, podložka pro nohy spolujezdce, Interkom Terratrip Professional.
Parametry:
Karoserie: Zpevněna doplňkovými sváry, Ochranný rám podle přílohy "J" kopie ze Škody Felicia Kit Car + trubka proti borcení tunelu, Navařené jeklové uchycení sedadel podle přílohy "J", boční okna posádky podlepena bezpečnostní folií 3M.
Motor: 1289ccm, základ z motoru 136L, rovné písty, vačka 280/280 skp. A, karburátor skp. A, odlehčená řemenice, zvětšené kanály, slícované s sacím potrubím, palivové čerpadlo Facet Red 170l/h.
Výfuk: 4-1 svod, Průchozí středový díl, Tlumič sk. A.
Převodovka: Obal Felicia 1,6.
Stálý převod 4,18 (rovný zub)
5 stupňová (rovný zub)
Lamelový samosvorný diferenciál
Maximální rychlost 130 - 150km/h podle kol.
Stavba P.Bartášek
Náplň: Castrol Syntrax 75w140
Tlumiče: HP sporting Tréninkové dvoupružinové.
Brzdy: Děrované kotouče 236mm Ferodo, destičky Textar - Bubny obložení Ferodo. Hydraulická ruční brzda Speedpro.
Kola a Pneumatiky: 13" a 14", Maxsport, Yokohama
Vybavení interiéru: Sedačky Sparco Sprint V, pásy Schroth 6 bodové, Volant Rally červený semiš, hasící přístroj Speedpro 2kg náplň, 6ti polový odpojovač elektrického systému, podložka pro nohy spolujezdce, Interkom Terratrip Professional.
Naposledy upravil(a) Fabi dne 06 bře 2014, 16:10, celkem upraveno 2 x.
Re: Škoda Favorit 136L/A
Nejaky fotos, zavody atp?
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com
www.michalpavlik.com
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Favorit 136L/A
spíš takový Nko než Ačko
Re: Škoda Favorit 136L/A
Zdravím Michale něco sem musím nacházet no Pozdravuj ségru
Patriku možná... nějak se začínat musí
Patriku možná... nějak se začínat musí
Svezli jsme se na domácím závodu Rally Legend Liberec, bohužel jsme nemohli nikomu moc konkurovat. Jeli jsme bez intercomu a hlavně jsme zavařili brzdy hned na první RZtě....
upload pictures
photo sharing
upload pictures
photo sharing
Re: Škoda Favorit 136L/A
To je ta podcenena priprava
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com
www.michalpavlik.com
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Favorit 136L/A
jde o směs co tam byla napečená atd
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Favorit 136L/A
mám to tady na prodej vojto