Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
Taky dávám do svého Sti 5W50 od Mobil a žádný problém nemám, je fakt, že to, ale nedrtím na okruzích:-).
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
Myslim že i okruh by tenhle olej snesl v pohodě, ale na okruhu se svezu max jednou do roka, takze je to zanedbatelne....
po vymene oleje motor pekne utichnul, po uprave vejfuku decentně vyniknul zvuk boxera..... downpipe i katalyzátory jsem ale nechal sériové, potrubí 65mm, konec rozšíření na 80mm
po vymene oleje motor pekne utichnul, po uprave vejfuku decentně vyniknul zvuk boxera..... downpipe i katalyzátory jsem ale nechal sériové, potrubí 65mm, konec rozšíření na 80mm
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
Nadhera, litaj z toho mrchy?:D
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
jen z vejfuku vykukujou.... takove male lisky
Aktualne je vozidlo v servisu
-těsnění hlav cossworth + rovnání
-silnější olejové čerpadlo cossworth (preventivní opatření)
-silnější palivové čerpadlo Walbro255 (preventivní opatření)
-rozvody contitech
-výměna hadice k turbu
-všechny ostatní těsnění
-výměna olejů v diffu a převodovce
Aktualne je vozidlo v servisu
-těsnění hlav cossworth + rovnání
-silnější olejové čerpadlo cossworth (preventivní opatření)
-silnější palivové čerpadlo Walbro255 (preventivní opatření)
-rozvody contitech
-výměna hadice k turbu
-všechny ostatní těsnění
-výměna olejů v diffu a převodovce
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
foto
-kované písty wossner jsou opravdu namontované, takže se jde na věc a doladí se vše ostatní.
foto z průběhu prací
-kované písty wossner jsou opravdu namontované, takže se jde na věc a doladí se vše ostatní.
foto z průběhu prací
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
druhá část fotek
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD - evoluce 3
Tak auto je momentalne u profíků, výměna všech těsnění, broušení a tlakování hlav, šrouby a těsnění dám cossworth, ventily zabrousit, a snad se bude jezdit bez dalších starostí
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD
kompletace....
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD
připraveno, složeno.
Lukáš a spol z BoxerAuto předvedli výbornou práci
Lukáš a spol z BoxerAuto předvedli výbornou práci
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Subaru Impreza WRX STI 06 DCCD
Tak po složení motoru najeto nějakých 1000km a vypadá to že vše funguje jak má.....
měl bych pár dotazů jak se posunout s výkonem rozumě dále...... max 350-380PS, víc asi nikdy nebude, a bylo by to i trochu zbytečný.... v rámci údržby a servisu s tím spojeného,...
1. Turbo - jaké použít , sériové je tuším IHI VF43, nahradit twinscroolem ze SpecC? + Downpipe
2. Výfuk - jaký průměr 60-76mm?
3. Kde naladit.... jestli Praha - Boxer auto kde mi dělali motor, komvet, M.Bím, Ladis (Ostrava)
měl bych pár dotazů jak se posunout s výkonem rozumě dále...... max 350-380PS, víc asi nikdy nebude, a bylo by to i trochu zbytečný.... v rámci údržby a servisu s tím spojeného,...
1. Turbo - jaké použít , sériové je tuším IHI VF43, nahradit twinscroolem ze SpecC? + Downpipe
2. Výfuk - jaký průměr 60-76mm?
3. Kde naladit.... jestli Praha - Boxer auto kde mi dělali motor, komvet, M.Bím, Ladis (Ostrava)
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06