VW Polo 2F Coupe G40

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 25 kvě 2011, 11:46

postoupili jsme na dalsi uroven - ulitavaj nam hadice na turbu, to sme dotedka nemeli :lol

trosku tapeme nad zapojenim MBC - klasicky steloveci dil s dvouma vstupama a pak takovy Tcko, ktery pousti jen neco nekam, ale nemuzu nikde najit popis, jak to zapojit - jsou na tom nejaky sipky ( smer WG ovladac) ale bud tlacime to co nam pusti WG bez regulace, nebo nesmysly a pak nam litaj hadice :lol

nekdo modrejsi poradi? ;-)
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Uživatelský avatar
R@ZOR
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 32
Registrován: 15 led 2009, 18:40

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od R@ZOR » 25 kvě 2011, 14:08

Mel jsem ten samej a pokud si dobre pamatuju, tak to Tecko se dava misto elektromagnetickyho solenoidu (ventil N75) a sipka smeruje do wg, ten vyvod naproti vraci zbylej tlak z5 do sani a ten horni vyvod je privod tlaku. Pred to se da ten stelovaci regulator a je to. Cim vic ho utahnes, tim min otvira wg (turbo tlaci vic) a naopak, kdyz ho povolis uplne, tak to tlaci jako serie.

Ja to mel pak poreseny jinac. Pridal jsem si jeste jednu pruzinu na wg aby drzela vetsi tlak a fungovalo to jeste lip. ;-)

Uživatelský avatar
R@ZOR
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 32
Registrován: 15 led 2009, 18:40

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od R@ZOR » 25 kvě 2011, 14:14

Pruzina na wg :-)
Přílohy
DSCF1422.jpg
DSCF1421.jpg

Uživatelský avatar
R@ZOR
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 32
Registrován: 15 led 2009, 18:40

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od R@ZOR » 25 kvě 2011, 14:27

Ale po chipu jsem dal MBC i pruzinku z wg pryc. ;-)

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 26 kvě 2011, 10:11

Pružinka je poměrně jednoduchý, ale podle mýho krajní řešení.
Máme doma ještě 3 další ovladače WG, takže nejdřív zkusíme přesvědčit některý z nich ke spolupráci a pak třeba pružina.
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 06 zář 2011, 00:30

Nejak to tu zanedbavam,ale bylo to kvuli Audi.Ta je hotova,tak jdu zpatky na Polo.k
Dneska jsem vyndal prevodovku,protoze pri poslednim testu zacala klouzat spojka.
Zitra privezou tvrdou lamelu s keramikou a jeste pred navratem skrine zpatky vymenim dif za Quaife :)
Přílohy
IMG125.jpg
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od Borbet » 06 zář 2011, 08:44

pompézní čpéra :D

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od draaczech » 11 zář 2011, 18:31

To byl zase víkend, jeden z těch který bych si už znova nedal :kladivo

Převodovka hotova v pátek v 16:00, následně vyzvednuta, převezena do dílny a v 21:00 vyjíždíme z dílny na jízdní test.
IMG136.jpg
Poté co si sedla spojka začal diff hezky fungovat. Bez tahání za volant, perfektně se auto nechalo vodit zatáčkou :driver
naložili jsme a já vyrazil rovnou do Chuchle na závody. Dorazil jsem na místo cca v 01:00 a jel si rovnou projet trať kde jsem do té doby nikdy nejel. Na trať byl zákaz vjezdu s výjimkou pouze pro závodníky. Což policejní hlídka v cíli doufám jasně poznala, když jsem měl závoďák na zádech :-D Dal sem 2 rundy a šel spát.
Ráno jsem rozbalil depo (mokrá sada, proutěný košík s nářadím, krabice s olejema a židle)
Přendal jsem zadek na mokro, abych neměl stejnej problém jako v Berouně (viz. hodiny v první zatáčce) a jel na trénink. Počasí v normě, trénink tak proběhl v pohodě i se dokonce povedl první ostrý start s keramikou a špérou :driver

Všechno vypadalo na pěknej sobotní den, tak jsem jen po jízdě zkontroloval olej, tlak v pneu a vyrazil na první závodní jízdu. Při zahřívání pneu sem nic zvláštního nepozoroval a proto jsem se postavil na čáru, zařadil 1 ....otáčky....spojka a NIC.
Chruplo to a já věděl hned, že to vzdala poloosa. Kus z ní mi podal startmaršál do auta a já jen sklouzal mimo start a šel se dívat jak to ostatním hezky startuje :'-(
IMG137.jpg
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od tsin » 11 zář 2011, 21:24

jee to nasere :(
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 2F Coupe G40

Příspěvek od fokr_jr » 12 zář 2011, 18:44

to rikam furt ze sme tam nahnali moc koni :-D:-D
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět