VW Polo 2F Coupe G40
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
postoupili jsme na dalsi uroven - ulitavaj nam hadice na turbu, to sme dotedka nemeli
trosku tapeme nad zapojenim MBC - klasicky steloveci dil s dvouma vstupama a pak takovy Tcko, ktery pousti jen neco nekam, ale nemuzu nikde najit popis, jak to zapojit - jsou na tom nejaky sipky ( smer WG ovladac) ale bud tlacime to co nam pusti WG bez regulace, nebo nesmysly a pak nam litaj hadice
nekdo modrejsi poradi?
trosku tapeme nad zapojenim MBC - klasicky steloveci dil s dvouma vstupama a pak takovy Tcko, ktery pousti jen neco nekam, ale nemuzu nikde najit popis, jak to zapojit - jsou na tom nejaky sipky ( smer WG ovladac) ale bud tlacime to co nam pusti WG bez regulace, nebo nesmysly a pak nam litaj hadice
nekdo modrejsi poradi?
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues
Re: VW Polo 2F Coupe G40
Mel jsem ten samej a pokud si dobre pamatuju, tak to Tecko se dava misto elektromagnetickyho solenoidu (ventil N75) a sipka smeruje do wg, ten vyvod naproti vraci zbylej tlak z5 do sani a ten horni vyvod je privod tlaku. Pred to se da ten stelovaci regulator a je to. Cim vic ho utahnes, tim min otvira wg (turbo tlaci vic) a naopak, kdyz ho povolis uplne, tak to tlaci jako serie.
Ja to mel pak poreseny jinac. Pridal jsem si jeste jednu pruzinu na wg aby drzela vetsi tlak a fungovalo to jeste lip.
Ja to mel pak poreseny jinac. Pridal jsem si jeste jednu pruzinu na wg aby drzela vetsi tlak a fungovalo to jeste lip.
Re: VW Polo 2F Coupe G40
Ale po chipu jsem dal MBC i pruzinku z wg pryc.
Re: VW Polo 2F Coupe G40
Pružinka je poměrně jednoduchý, ale podle mýho krajní řešení.
Máme doma ještě 3 další ovladače WG, takže nejdřív zkusíme přesvědčit některý z nich ke spolupráci a pak třeba pružina.
Máme doma ještě 3 další ovladače WG, takže nejdřív zkusíme přesvědčit některý z nich ke spolupráci a pak třeba pružina.
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů
Re: VW Polo 2F Coupe G40
Nejak to tu zanedbavam,ale bylo to kvuli Audi.Ta je hotova,tak jdu zpatky na Polo.k
Dneska jsem vyndal prevodovku,protoze pri poslednim testu zacala klouzat spojka.
Zitra privezou tvrdou lamelu s keramikou a jeste pred navratem skrine zpatky vymenim dif za Quaife
Dneska jsem vyndal prevodovku,protoze pri poslednim testu zacala klouzat spojka.
Zitra privezou tvrdou lamelu s keramikou a jeste pred navratem skrine zpatky vymenim dif za Quaife
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 332
- Registrován: 23 čer 2008, 13:14
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
pompézní čpéra
Re: VW Polo 2F Coupe G40
To byl zase víkend, jeden z těch který bych si už znova nedal
Převodovka hotova v pátek v 16:00, následně vyzvednuta, převezena do dílny a v 21:00 vyjíždíme z dílny na jízdní test. Poté co si sedla spojka začal diff hezky fungovat. Bez tahání za volant, perfektně se auto nechalo vodit zatáčkou
naložili jsme a já vyrazil rovnou do Chuchle na závody. Dorazil jsem na místo cca v 01:00 a jel si rovnou projet trať kde jsem do té doby nikdy nejel. Na trať byl zákaz vjezdu s výjimkou pouze pro závodníky. Což policejní hlídka v cíli doufám jasně poznala, když jsem měl závoďák na zádech Dal sem 2 rundy a šel spát.
Ráno jsem rozbalil depo (mokrá sada, proutěný košík s nářadím, krabice s olejema a židle)
Přendal jsem zadek na mokro, abych neměl stejnej problém jako v Berouně (viz. hodiny v první zatáčce) a jel na trénink. Počasí v normě, trénink tak proběhl v pohodě i se dokonce povedl první ostrý start s keramikou a špérou
Všechno vypadalo na pěknej sobotní den, tak jsem jen po jízdě zkontroloval olej, tlak v pneu a vyrazil na první závodní jízdu. Při zahřívání pneu sem nic zvláštního nepozoroval a proto jsem se postavil na čáru, zařadil 1 ....otáčky....spojka a NIC.
Chruplo to a já věděl hned, že to vzdala poloosa. Kus z ní mi podal startmaršál do auta a já jen sklouzal mimo start a šel se dívat jak to ostatním hezky startuje
Převodovka hotova v pátek v 16:00, následně vyzvednuta, převezena do dílny a v 21:00 vyjíždíme z dílny na jízdní test. Poté co si sedla spojka začal diff hezky fungovat. Bez tahání za volant, perfektně se auto nechalo vodit zatáčkou
naložili jsme a já vyrazil rovnou do Chuchle na závody. Dorazil jsem na místo cca v 01:00 a jel si rovnou projet trať kde jsem do té doby nikdy nejel. Na trať byl zákaz vjezdu s výjimkou pouze pro závodníky. Což policejní hlídka v cíli doufám jasně poznala, když jsem měl závoďák na zádech Dal sem 2 rundy a šel spát.
Ráno jsem rozbalil depo (mokrá sada, proutěný košík s nářadím, krabice s olejema a židle)
Přendal jsem zadek na mokro, abych neměl stejnej problém jako v Berouně (viz. hodiny v první zatáčce) a jel na trénink. Počasí v normě, trénink tak proběhl v pohodě i se dokonce povedl první ostrý start s keramikou a špérou
Všechno vypadalo na pěknej sobotní den, tak jsem jen po jízdě zkontroloval olej, tlak v pneu a vyrazil na první závodní jízdu. Při zahřívání pneu sem nic zvláštního nepozoroval a proto jsem se postavil na čáru, zařadil 1 ....otáčky....spojka a NIC.
Chruplo to a já věděl hned, že to vzdala poloosa. Kus z ní mi podal startmaršál do auta a já jen sklouzal mimo start a šel se dívat jak to ostatním hezky startuje
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů
Re: VW Polo 2F Coupe G40
jee to nasere
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
- fokr_jr
- donate
- Příspěvky: 748
- Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
- Bydliště: Přísečná
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo 2F Coupe G40
to rikam furt ze sme tam nahnali moc koni :-D
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues
G ot
T raction
I ssues