zapojeni budiku a/f

Elektronika, Etka, Elsa, servisní aplikace a programy, dílenské příručky, el.schémata, úpravy ECU, svíčky, Vag-Com, Supervag,...

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

lukino
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 17
Registrován: 27 lis 2008, 20:06

zapojeni budiku a/f

Příspěvek od lukino » 16 úno 2010, 14:01

Muzete mi poradit kde se da najit schame ci nejaky popis na zapojeni budiku .Jednalo by si o budik , ktery meri pomer benzinu a vzduchu.Moc diky

Uživatelský avatar
draaczech
donate
donate
Příspěvky: 421
Registrován: 28 kvě 2008, 09:55
Bydliště: Prachatice

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od draaczech » 16 úno 2010, 20:34

Jestli se nepletu, tak samotnej budík nic neřeší, ale musí k tomu bejt i wb lambda, na kterou je to připojený. Někdo kdo ví víc?
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko :D STO psů

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od tsin » 16 úno 2010, 23:23

a jakej mas budik? od jakyho vyrobce? vim o 4 moznostech rozlozeni vodicu podle vyrobce a druhu lambdy
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

lukino
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 17
Registrován: 27 lis 2008, 20:06

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od lukino » 17 úno 2010, 08:28

Je to budik od Racetechu http://www.highperformanceparts.cz/race ... ratio.1150

Jinak moje lamda ma 4 vodice

Uživatelský avatar
YaraV
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 118
Registrován: 22 kvě 2008, 20:43

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od YaraV » 17 úno 2010, 20:05

Budeš muset určitě najít a napojit na signální drát lambdy.4 dráty?to může být černej drát (Bosch) u !!( u skokové lambdy)!! u proudové z hlavy nestřelím... stejně nechápu na co ti to v autě bude...

lukino
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 17
Registrován: 27 lis 2008, 20:06

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od lukino » 17 úno 2010, 20:16

davam do auta kompresor

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od tsin » 17 úno 2010, 20:25

na tech strankach pisou ze k tomu mas eng navod tak tam urcite bude co je co na tom konektoru od budiku.. kdyz mas 4vodicovou lamdu tak mas jeden signal (modra, cerna, zelena) jeden zem (cerna, seda) a dva zhavici cerna, bila) ale barevnejch kombinaci bude asi vic tkz to bude chtit zmerit..

PS: nechci te odrazovat ale pokud budes preplnovat atmosfericky auto tak potrebujes znat presny hodnoty AFR a potrebujes je logovat v zavislosti na otackach, z barevnych ctverecku a aktualni bohatosti toho moc nevykouzlis..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

lukino
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 17
Registrován: 27 lis 2008, 20:06

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od lukino » 18 úno 2010, 11:45

Dekuji za odpoved .Budu to preplnovat kompresorem Eaton jen asi 0.5bar.Nic brutalniho.A muzu se tedy zeptat jak a kde by mi to mohli udelat?A mam na tebe jeste jednu otazku , jak mam udalat , aby kompresor plnil max 0.5baru.

Dekui

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od tsin » 18 úno 2010, 13:18

jde o to jakej mas kompresor a v jakzch otackach chces abz ti plnil, podle toho musis yvolit jeho prevod.. pote nastavit tlak prepoustecim ventilem..

co kde bz ti udelali?? nastaveni palivove mapz podle afr?

vzmente si y za z
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

lukino
Lehce pokročilý
Lehce pokročilý
Příspěvky: 17
Registrován: 27 lis 2008, 20:06

Re: zapojeni budiku a/f

Příspěvek od lukino » 18 úno 2010, 15:11

tim prepoustakem myslis blow-off ventil?

Odpovědět