350Z - widebody
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
350Z - widebody
Zdravím pánové,
Kamarád by chtěl rozšířit své 350Z a poslat ho 5cm na každé straně do šířky. Je mi jasné, že tohle asi není úplně ten typ úprav, který tady letí, ale přesto doufám, že se tady najde pár lidí, kteří k tomu budou mít co říct. Bláhově jsem otevřel debatu na JDM fóru, kde jsem byl zavalen pouze jednou stranou věci Tak snad se tady najde někdo, kdo k tomu řekne něco konstruktivního...
Tady je link, vše potřebné je v rpvním postu (ale 4fun doporučuju pročíst i zbytek):
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 448#p70448
Díky
EDIT: Zapomnel jsem napsat, ze puvodni plan byl 7cm do sirky, ale pak vzal dotycny rozum do hrsti a shodli jsme se, ze 5cm je az az
Kamarád by chtěl rozšířit své 350Z a poslat ho 5cm na každé straně do šířky. Je mi jasné, že tohle asi není úplně ten typ úprav, který tady letí, ale přesto doufám, že se tady najde pár lidí, kteří k tomu budou mít co říct. Bláhově jsem otevřel debatu na JDM fóru, kde jsem byl zavalen pouze jednou stranou věci Tak snad se tady najde někdo, kdo k tomu řekne něco konstruktivního...
Tady je link, vše potřebné je v rpvním postu (ale 4fun doporučuju pročíst i zbytek):
http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 448#p70448
Díky
EDIT: Zapomnel jsem napsat, ze puvodni plan byl 7cm do sirky, ale pak vzal dotycny rozum do hrsti a shodli jsme se, ze 5cm je az az
1. '89 Nissan 240SX RHS13 KA24E SOLD
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
- Skury
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 73
- Registrován: 22 kvě 2009, 09:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 350Z - widebody
A co chceš vědět konstruktivního?
Re: 350Z - widebody
Co bude fungovat, co nebude fungovat... Vliv na jizdni vlastnosti atd.
Aktualne to vypada na 5cm do sirky oproti serii a kola 9" a 10" palcu s odpovidajicim ET (zaporne).
Aktualne to vypada na 5cm do sirky oproti serii a kola 9" a 10" palcu s odpovidajicim ET (zaporne).
1. '89 Nissan 240SX RHS13 KA24E SOLD
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
- Skury
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 73
- Registrován: 22 kvě 2009, 09:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 350Z - widebody
Možná by bylo lepší projet zahraniční weby, asi tu nebude moc zkušeností s takovým rozšiřováním auta...
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 350Z - widebody
možná jeden hloupej dotaz, co si představuješ pod pojmem fungovat...?
viva´la QUATTRO
Re: 350Z - widebody
Ze jizdni vlastnosti nepujdou do kytek a nebude to proste horsi nez serie
1. '89 Nissan 240SX RHS13 KA24E SOLD
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
Re: 350Z - widebody
měnil jsem na podvozku pár detailů, něco místo plechu dural, místo gumy průmyslový ložiska, stavitelný táhla... Nic jsem nerozšiřoval a i tak jsem ležel dost dlouho ve výpočtech a rýsování.
Nedokážu říct co to udělá s 350z , ale obecně vidím smysl velkých kol jen aby šly přes brzdy. Vytahovat auto do strany jen kvůli vzhledu mi přijde na ho. Z 90% to zabijete, bude to horší... Vynechávám že čepy , uložení atd bude víc trpět, to u auta pro radost neřeším. Vytvoř si nějakej virtuální bod na nápravě, zkus na něm vzhledem k páce vymyslet nějakou sílu. Pak to udělej na "předělaným" . Pochopíš že i cm jinak dokáže rozhodit tovární nastavení který někdo vymyslel, testoval. I když bude vše stavitelný, umíte to nastavit?
Pokud s tím jezdíte hranu, co komponenty pro auto určený? Nevím, třeba Nismo, nemají tužší stably atd?
Větší přínos udělá pokud dodržíte kolo jako na origu a seženete lehčí kousek a nebudete vymejšlet koniny.
PS: širší guma neznamená že to bude líp brzdit/ brzdí větší masu, tvrdej podvozek neznamená že líp sedí/ odskakuje, širší neznamená stabilnější... atd
Nedokážu říct co to udělá s 350z , ale obecně vidím smysl velkých kol jen aby šly přes brzdy. Vytahovat auto do strany jen kvůli vzhledu mi přijde na ho. Z 90% to zabijete, bude to horší... Vynechávám že čepy , uložení atd bude víc trpět, to u auta pro radost neřeším. Vytvoř si nějakej virtuální bod na nápravě, zkus na něm vzhledem k páce vymyslet nějakou sílu. Pak to udělej na "předělaným" . Pochopíš že i cm jinak dokáže rozhodit tovární nastavení který někdo vymyslel, testoval. I když bude vše stavitelný, umíte to nastavit?
Pokud s tím jezdíte hranu, co komponenty pro auto určený? Nevím, třeba Nismo, nemají tužší stably atd?
Větší přínos udělá pokud dodržíte kolo jako na origu a seženete lehčí kousek a nebudete vymejšlet koniny.
PS: širší guma neznamená že to bude líp brzdit/ brzdí větší masu, tvrdej podvozek neznamená že líp sedí/ odskakuje, širší neznamená stabilnější... atd
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Re: 350Z - widebody
V tomhle s Hanzem souhlasim, kinematika náprav neni zrovna věc, kterou vymyslíš u piva.
Je fakt, že se tim zabejvám na svym, ale zas tak moc se neodchýlim od původního a auto je čistě na závody.
Ve vašem případě bych koupil lepší kola v původních rozměrech a místo nějaký šířky koupil pořádnou pryž. Prostě semislick, aspoň
Je fakt, že se tim zabejvám na svym, ale zas tak moc se neodchýlim od původního a auto je čistě na závody.
Ve vašem případě bych koupil lepší kola v původních rozměrech a místo nějaký šířky koupil pořádnou pryž. Prostě semislick, aspoň
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů
Re: 350Z - widebody
Semislicky majitel uz jezdil
Taky jsem asi nezminil, ze do auta se planuje twinturbo, takze bude treba pak ten vykon i nejak prenest...
Taky je treba vzit v potaz, ze tyhle seriove kola jsou proste na takove to domaci zvykani, treba Nismo ma 9" a 10"... Ted jezdi majitel pod seriovymi koly 2cm podlozku a rikal, ze auto jede mnohem lip - je stabilnejsi atd. ... Takze to ma asi, jako vsechno, 2 strany mince
Myslim, ze rozsireni kol z 8" na 9" vepredu a z 8,5" na 10" vzadu a rozsireni o 5 cm diky ET uz je pouzitelne, ne? Tuzsi stabiky atd. to se vsechno da poresit a myslim, ze to ma majitel taky v planu...
Taky jsem asi nezminil, ze do auta se planuje twinturbo, takze bude treba pak ten vykon i nejak prenest...
Taky je treba vzit v potaz, ze tyhle seriove kola jsou proste na takove to domaci zvykani, treba Nismo ma 9" a 10"... Ted jezdi majitel pod seriovymi koly 2cm podlozku a rikal, ze auto jede mnohem lip - je stabilnejsi atd. ... Takze to ma asi, jako vsechno, 2 strany mince
Myslim, ze rozsireni kol z 8" na 9" vepredu a z 8,5" na 10" vzadu a rozsireni o 5 cm diky ET uz je pouzitelne, ne? Tuzsi stabiky atd. to se vsechno da poresit a myslim, ze to ma majitel taky v planu...
1. '89 Nissan 240SX RHS13 KA24E SOLD
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.
2. '91 Nissan 240SX RMKS13 KA24DE: TEIN typ HA coilovers, Fidanza lightweight flywheel, K&N OEM replacement air filter, 2.5" test pipe, 3" eBay Catback, XXR 002 16x8 ET0 wheels etc.