Speedy - Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Speedy - Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Zdravím všechny rejsingáče.
Po pár letech blbnutí s STIčkama jsem konečně vyzkoušel konkureční sestru EVU VIII US, s pár úpravičkama na 360PS, zatím jsou vše pocity prvních dvou dnů, řízení ostřejší a přesnější, motor budu doufat že spolehlivější, najeto 68000km. Nějaké vstupní investice budou, ale to zatím nemá cenu rozepisovat, evo ve stavu leštěnky asi člověk nesežene, takže se budu snažit ji k tomuto stavu alespoň přiblížit.
Přidávám nějaké foto z roku 2011, kdy bylo EVO přivezeno z USA do ČR
Po pár letech blbnutí s STIčkama jsem konečně vyzkoušel konkureční sestru EVU VIII US, s pár úpravičkama na 360PS, zatím jsou vše pocity prvních dvou dnů, řízení ostřejší a přesnější, motor budu doufat že spolehlivější, najeto 68000km. Nějaké vstupní investice budou, ale to zatím nemá cenu rozepisovat, evo ve stavu leštěnky asi člověk nesežene, takže se budu snažit ji k tomuto stavu alespoň přiblížit.
Přidávám nějaké foto z roku 2011, kdy bylo EVO přivezeno z USA do ČR
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedy Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
aktuální foto 2-2015
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Logo Millers musí být jako první
První servis - výměna oleje Millers Oils 10w-60 NT a čištění klapky, jinak snad nic závažného řešit zatim muset nebudu.
Pokud by někdo věděl o nějakých dílech - podběhy, airbox, kola 5x114,3, lampy zadní tmavé, přední nárazník, tak to bude fajn - není to zrovna voňavka, tak se bude postupně vše dolaďovat
První servis - výměna oleje Millers Oils 10w-60 NT a čištění klapky, jinak snad nic závažného řešit zatim muset nebudu.
Pokud by někdo věděl o nějakých dílech - podběhy, airbox, kola 5x114,3, lampy zadní tmavé, přední nárazník, tak to bude fajn - není to zrovna voňavka, tak se bude postupně vše dolaďovat
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- Jerry-X
- donate
- Příspěvky: 345
- Registrován: 23 kvě 2008, 07:20
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Tak to vypadá Míro hooodně luxusně, doufam že se přijedeš taky někdy ukázat.
pokud jde o díly zkusim se ti zeptat až uvidim Jirku Stránskýho nebo Honzu Mikšátka, pokud proti nim
nebudeš mít averzi
pokud jde o díly zkusim se ti zeptat až uvidim Jirku Stránskýho nebo Honzu Mikšátka, pokud proti nim
nebudeš mít averzi
Ford Motorsport
http://www.carhifi.jaho.cz
http://www.carhifi.jaho.cz
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
od koho ty dily budou je mi jedno, kdyz mi je vyzvednes.....a sejdeme se kdekoliv jinde, treba u tebe doma
Kdyz bude vse fungovat tak si zajedu sem tam nejake ty vrchy kdyz budu mit volnej vikend.
Kdyz bude vse fungovat tak si zajedu sem tam nejake ty vrchy kdyz budu mit volnej vikend.
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Tak to jsem zvědav na porovnání Subo vs. Myš
Subaru Impreza, Renault Megane Cabrio, Hyundai Tiburon, Audi A3 Turbo a Iveco Daily
http://www.autokrosar.cz
http://www.autokrosar.cz
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Zatím všehcny plusové body získává Myš...ale je to hlavně asi i tim, že má více koníků. Na porovnání mám zatím cca týden, ale evo je přesnější, rychlejší, pocitově lehčí a tužším tvrdší, řazení i řízení kratší a ostřejší, sedačky maj skoro dvojnásobné boční vedení..... celkově je to auto blíže k závoďáku v sériovém stavu, z STI si to musíš dodělat.
Hlavní důvod změny byl motor, a budu doufat že bude "lépe chladit" a nebudu muset řešit popraskané hlavy a fouklé těsnění, klepot pístů za studena, atd...
Hlavní důvod změny byl motor, a budu doufat že bude "lépe chladit" a nebudu muset řešit popraskané hlavy a fouklé těsnění, klepot pístů za studena, atd...
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
jinak moc hezký ať ti slouží ke spokojenosti!
viva´la QUATTRO
-
- RF level 5
- Příspěvky: 1239
- Registrován: 15 kvě 2008, 20:30
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Speedyho Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
díky každopádně fotky dost klamou, a v reálů těch šrámů je celkem dost, ale technicky vše funguje a to je asi důležitější než naleštěný obal...
Jinak sériové parametry:
2.0T 209kw, pětikvalt, manuální diffy, zadní s omezenou svorností, žádná elektronika
úpravy:
karbonkevlarové podběhy, lyžina pod motorem, nerez výfuk bez katalyzátoru, upravená ECU - tlak turba do 2barů by odpovídal zvýšení výkonu cca na 360+, změřeno ale nemám, pocitově to oproti STI 330PS jede mnohem líp. Jinak jak Subo tak Mitsu mají něco do sebe a obojí jsou špičkové vozy.
Plánované úpravy nebo spíš opravy:
výměna čidel a kravin co hlásí diagnostika, rozvody, oleje od MillersOils 10w60NT, a další drobné kraviny, popraskané nárazníky možná časem....
Jinak sériové parametry:
2.0T 209kw, pětikvalt, manuální diffy, zadní s omezenou svorností, žádná elektronika
úpravy:
karbonkevlarové podběhy, lyžina pod motorem, nerez výfuk bez katalyzátoru, upravená ECU - tlak turba do 2barů by odpovídal zvýšení výkonu cca na 360+, změřeno ale nemám, pocitově to oproti STI 330PS jede mnohem líp. Jinak jak Subo tak Mitsu mají něco do sebe a obojí jsou špičkové vozy.
Plánované úpravy nebo spíš opravy:
výměna čidel a kravin co hlásí diagnostika, rozvody, oleje od MillersOils 10w60NT, a další drobné kraviny, popraskané nárazníky možná časem....
Mitsubishu Lancer EVO VIII - 360PS
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
historie: Kadett 2.0 GSI, Audi S4 B5, WRX STI 02, WRX STI 05, WRX STI 06
Re: Speedy - Mitsubishi LANCER EVO VIII US - 360PS
Pěkná hračka