Bezpečnostní Rámy
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Re: Bezpečnostní Rámy
zdravim,
ja by som potreboval tiez trocha pomoc k tejto teme .. problem spociva v uchyteni, k ramu som obdrzal 4 "medzikusy" ktore treba privarit ku karoserii, na kazdej nohe(ram) su predvrtane 3diery(12celkom) ale dostal som len 8ks srobov, ktore neviem ako pouzit, resp. ako pripevnit pomocou tych srobou ram k tym medzikusom .. ake su moznosti? nerad by som to privaril na pevno, ked sa to da prisrobovat.. prosim prepacte za linky, ale nevedel som ako sem dat tie obrazky
ja by som potreboval tiez trocha pomoc k tejto teme .. problem spociva v uchyteni, k ramu som obdrzal 4 "medzikusy" ktore treba privarit ku karoserii, na kazdej nohe(ram) su predvrtane 3diery(12celkom) ale dostal som len 8ks srobov, ktore neviem ako pouzit, resp. ako pripevnit pomocou tych srobou ram k tym medzikusom .. ake su moznosti? nerad by som to privaril na pevno, ked sa to da prisrobovat.. prosim prepacte za linky, ale nevedel som ako sem dat tie obrazky
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní Rámy
Můj názor....vyfocené šrouby nejsou rozhodně šrouby uchycení rámu do patek které by měli být přivařeny ke karoserii....mají krátký závit...dle mě jsou to šrouby možná náhradní ke spojení oblouků rámů....
má rada....heftnout patky ke kastli s rámem svrtat...poté vyndat...heftnout na patku matky z druhé strany a navařit na kastli poté rám přišroubovat pevnostními šrouby ..použít zajištovač šroubů
Dle obrázku ti kotevní šrouby chybí
má rada....heftnout patky ke kastli s rámem svrtat...poté vyndat...heftnout na patku matky z druhé strany a navařit na kastli poté rám přišroubovat pevnostními šrouby ..použít zajištovač šroubů
Dle obrázku ti kotevní šrouby chybí
viva´la QUATTRO
Re: Bezpečnostní Rámy
Tohle je popsaný v řádech který jsou tady ke stažení. Osobně bych se jima řídil i v případě šroubovanýho rámu a "civilního" auta. Když vidim ten plech(nebo spíš plíšek) k uchycení, tak je mi jasný, že je to nedomyšlený. Mrkni na fotku a porovnej s pevností tvého řešení
Náhradní vozidlo, Corsa Sport 16V, proklatě nízko STO psů
- Vrtas
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 45
- Registrován: 24 čer 2008, 16:40
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní Rámy
Ahoj.
Mám dotaz ohledně stavby rámu.
Svářet mi ho bude muj známej šikovnej svářeč. Ve svárech problém nevidí.
Jak by měl podle vás ten rám + sváry vypadat?
Je to auto na drifty. Chci hlavně kříže do dveří a pod střechu. Jelikož tam mám šíbr.
Akorát já budu muset odbodovat tyto původní spěry
Aby z toho vzniklo toto kvůli kozičkám na rám. Jak byste je tam udělali?Navařit tam jen 3mm plech a vytvarovat nebo na to nastavit kozičku?
Toto mi přijde jako dobrá varianta rámu. Něco takového si představuju. Ale bude jednodušší.
Chci to prostě jednodušší a účiné.
Tak jak myslíte že by měl rám do mého auta vypadat?
Předem díky
Adam
Mám dotaz ohledně stavby rámu.
Svářet mi ho bude muj známej šikovnej svářeč. Ve svárech problém nevidí.
Jak by měl podle vás ten rám + sváry vypadat?
Je to auto na drifty. Chci hlavně kříže do dveří a pod střechu. Jelikož tam mám šíbr.
Akorát já budu muset odbodovat tyto původní spěry
Aby z toho vzniklo toto kvůli kozičkám na rám. Jak byste je tam udělali?Navařit tam jen 3mm plech a vytvarovat nebo na to nastavit kozičku?
Toto mi přijde jako dobrá varianta rámu. Něco takového si představuju. Ale bude jednodušší.
Chci to prostě jednodušší a účiné.
Tak jak myslíte že by měl rám do mého auta vypadat?
Předem díky
Adam
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 167
- Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní Rámy
Lidi potrebuju vyramovat Brbitko... mate nejakej kontakt? Nejlepe zapadni cechy.... za rozumno.
Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
-
- Středně pokročilý
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 črc 2009, 21:45
Re: Bezpečnostní Rámy
Jsem tu nový, stavím si auto na rally - Mazdu 323 BG. Auto chci po vyvaření ( nějaké dírky se asi najdou) zpevnit, tedy místy navařit plechové výztuhy + pozpevňovat díly jako jsou ramena atd., ale můj hlavní dotaz:
Do auta chci i bezpečnostní rám - nebude to prodávaný, bude dělaný ( nechám to jako jednu z mála věcí na karosářovi) , čili bez atestů a homologací, zapsaný bude v TP, ale nevím jestli dát šroubovatelný ( moc ho tam nechci kvůli pevnosti), chci tam normálně přivařený ke karoserii, ale mám strach z toho ( kromě zastavení od Policie) , že i když to bude v TP zapsané, tak že mě třeba nebudou chtít pustit na STK nebo budou při případném prodeji na evidenčce problémy atd. Mám strach z toho, že i když to zapsané bude, tak že mi řeknou, že chtějí vidět nějaký atest... Jak to máte vy a jaké s tím máte zkušenosti, co mám udělat abych měl co nejméně problémů? Jaké problémy mě mohou čekat? Díky za rady a názory
Do auta chci i bezpečnostní rám - nebude to prodávaný, bude dělaný ( nechám to jako jednu z mála věcí na karosářovi) , čili bez atestů a homologací, zapsaný bude v TP, ale nevím jestli dát šroubovatelný ( moc ho tam nechci kvůli pevnosti), chci tam normálně přivařený ke karoserii, ale mám strach z toho ( kromě zastavení od Policie) , že i když to bude v TP zapsané, tak že mě třeba nebudou chtít pustit na STK nebo budou při případném prodeji na evidenčce problémy atd. Mám strach z toho, že i když to zapsané bude, tak že mi řeknou, že chtějí vidět nějaký atest... Jak to máte vy a jaké s tím máte zkušenosti, co mám udělat abych měl co nejméně problémů? Jaké problémy mě mohou čekat? Díky za rady a názory
Re: Bezpečnostní Rámy
ahoj, ses si jistej ze to dokazes nechat zapasat do TP, prave nez ti to zapisou do tp tak si overujou tyhle atesty a homologace..
vetsina lidi, kdyz si dava ram do auta tak to neni auto na denni jezdeni a proto tyhle veci s stk atd neresej..
jestli chces auto na rally tak nema smysl delat nejake vyztuhy v karoserii, vetsinou se spis odrezava a tam kde muzes tak plech nahradis nakym syntetickym kompozitem aby si co nejvice usetril na vaze..
jinak k tomu ramu: o sroubovatelnym ani nepremyslej, ten te pred stromem nezachrani.. nech si svarit (nejlepe z CrMo bezesvejch trubek) ram podle prilohy J.. tady se muzes docist vice
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyf ... aj/253.pdf
vetsina lidi, kdyz si dava ram do auta tak to neni auto na denni jezdeni a proto tyhle veci s stk atd neresej..
jestli chces auto na rally tak nema smysl delat nejake vyztuhy v karoserii, vetsinou se spis odrezava a tam kde muzes tak plech nahradis nakym syntetickym kompozitem aby si co nejvice usetril na vaze..
jinak k tomu ramu: o sroubovatelnym ani nepremyslej, ten te pred stromem nezachrani.. nech si svarit (nejlepe z CrMo bezesvejch trubek) ram podle prilohy J.. tady se muzes docist vice
http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyf ... aj/253.pdf
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezpečnostní Rámy
jak říká Tsin...pokud je rám udělanej z předepsaného materiálu a konstrukčně dle přílohy J je to napsrosto "dostačující". Bez Atestů a homologací nemáš nárok u nás rám zapsat do TP. i když bude sebe líp udělanej. Šroubovanej rám je tak možná dobrej tak na tuning srazy na nic jiného. Takže pořádnej vařenej rám a mužeš být relativně klidnej i přivětší ráně
viva´la QUATTRO
Re: Bezpečnostní Rámy
Vse se da kdyz ma clovek spravne znamosti a kontakty - i ten ram do TP.A STK ? On dneska nekdo s trosku vice upravenym autem jeste jezdi fyzicky na STK ?
SS GTI