Macrolon vs Sklo?
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 167
- Registrován: 19 kvě 2008, 22:55
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Macrolon vs Sklo?
Jak se to chova pri nehode? Preci jen mam dost malo koni a tak honim vahu. Kde se da sehnat? A jak je na tom cenove? Mate nekdo zkusenosti?
Ford RSka1800
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
Ford Sierra RS2000
Ford Escort mkIV 3 door kombi
Ford Orion 1,6 CVH s vackou, karbem a tak
Ford ... kdo si to ma pamatovat?
- ciky
- donate
- Příspěvky: 692
- Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
- Bydliště: Proboštov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Macrolon vs Sklo?
Polykarbonátové Plné desky Macrolon, Lexan. (pouze obchodní označení)
Polykarbonát lexan je technický termoplast s velmi dobrými mechanickými, optickými,tepelnými a elektrickými vlastnostmi.Jeho všestranost z něj dělá ideální materiál pro nejrůznější technické použití.
Materiál lexan,macrolon je pro svoje optické a mechanické vlastnosti vyhledávaným zasklívacím materiálem.
Díky vysoké průsvitnosti, hladkému povrchu a praktické nerozbitnosti nacházejí tyto desky široké uplatnění v různých odvětvích, a to jak v interiérových, tak i v exteriérových aplikacích.
Vlastnosti plných polykarbonátových desek :
-extrémní odolnost proti prasknutí
-velmi dobrý prostup světla
-teplotní rozsah použití od – 100 °C do + 120 °C
-chování v ohni..Lexan macrolon vykazuje velmi dobré protipožární vlastnosti při vystavení přímému ohni dle přísných evropských norem.Jako termoplastický materiál začne po vystavení intenzivnímu ohni tát ale nenapomáhá v jeho rozšiřování.
-při použití v našem případě bych možná ještě doporučoval přelepení bezpečnostní folii z vnitřní strany.
- hmotnost se pohybuje někde na 40% oproti klasickému sklu...(neověřeno)
Dělení a obrábění...ruční nářadí,Přimočará pila,ruční pila atd. poté hrany zbavit otřepů a zaleštit.
je tady ještě možnost dělení vodním paparskem nebo laserem...jinak na severu čech se zabývá dělením těchto materiálů například http://www.aqua-dekor.cz
Desky se dají objednat například www. zenit.cz
O sklu tady nic popisovat nebudu rozdíly jsou zřejmé
Polykarbonát lexan je technický termoplast s velmi dobrými mechanickými, optickými,tepelnými a elektrickými vlastnostmi.Jeho všestranost z něj dělá ideální materiál pro nejrůznější technické použití.
Materiál lexan,macrolon je pro svoje optické a mechanické vlastnosti vyhledávaným zasklívacím materiálem.
Díky vysoké průsvitnosti, hladkému povrchu a praktické nerozbitnosti nacházejí tyto desky široké uplatnění v různých odvětvích, a to jak v interiérových, tak i v exteriérových aplikacích.
Vlastnosti plných polykarbonátových desek :
-extrémní odolnost proti prasknutí
-velmi dobrý prostup světla
-teplotní rozsah použití od – 100 °C do + 120 °C
-chování v ohni..Lexan macrolon vykazuje velmi dobré protipožární vlastnosti při vystavení přímému ohni dle přísných evropských norem.Jako termoplastický materiál začne po vystavení intenzivnímu ohni tát ale nenapomáhá v jeho rozšiřování.
-při použití v našem případě bych možná ještě doporučoval přelepení bezpečnostní folii z vnitřní strany.
- hmotnost se pohybuje někde na 40% oproti klasickému sklu...(neověřeno)
Dělení a obrábění...ruční nářadí,Přimočará pila,ruční pila atd. poté hrany zbavit otřepů a zaleštit.
je tady ještě možnost dělení vodním paparskem nebo laserem...jinak na severu čech se zabývá dělením těchto materiálů například http://www.aqua-dekor.cz
Desky se dají objednat například www. zenit.cz
O sklu tady nic popisovat nebudu rozdíly jsou zřejmé
viva´la QUATTRO
Re: Macrolon vs Sklo?
měl jsem to na svým rallycrossovým speciálu, a je to super, dobře se to přispůsobuje požadovanýmu tvaru, akorát že se to časem poškrábe
Re: Macrolon vs Sklo?
Ciky: díky za vyčerpávající odpověď, čeká mi to na síru na zadní okno + boční zadní
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Re: Macrolon vs Sklo?
Přemýšlel sem o tom hodit to na tigru ale bojím se toho poškrábání má to někdo na obyč ježdění?
Re: Macrolon vs Sklo?
Tiger.s píše:Přemýšlel sem o tom hodit to na tigru ale bojím se toho poškrábání má to někdo na obyč ježdění?
na auto do provozu bych to nedával,
Re: Macrolon vs Sklo?
Jako na upně obyč ježdění mám ještě golfa a tohle jezdí max o výkendu
Re: Macrolon vs Sklo?
Lidi prosím kde seženu ten macrolon? rád bych z toho udělal zadní okno u tigi váží 36kg
Re: Macrolon vs Sklo?
no myslím že u Tigry to bude nadlidskej úkol ho ohnout, to je snad nejsložitější okno co znám...
Alfa Romeo 75 2,0 TS pacient na operačním stole
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 2,0 TS dárce
Alfa Romeo 75 1,8ie dárce
Renault Espace III 2,0 8v něco jezdit musí...
- mihal.1
- Pokročilý
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 srp 2008, 23:27
- Bydliště: UL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Macrolon vs Sklo?
to Tiger.s: tebe by se vyplatilo vymenit zadni okno za plastovej dil kterej nahradi cele to okno, takhle se to blbe vysvetluje ale proste je to takove plastove aleko s bocnicema a na te svisle strane je jen malo okenko, omlouvam se ale lepe to asi nevysvetlim, hledam obr pak ho sem hodim (kdyz ho najdu)
Pět pístů, čtyři kola, tři diferenciály, dvě paka, jedno turbo => OOOO Quattro