nedotáčivost - snížení
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
nedotáčivost - snížení
Poradí mi někdo jak snížit nedotáčivost vozu s trvalým pohonem 4x4. Změna nastavení geometrie nebo jinými způsoby. větší nebo menší sbíhavost na předku. Na možnosti zvětšit odklony se pracuje - budou stavitelné.
Re: nedotáčivost - snížení
diferaky s jinymi prevody
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?
Re: nedotáčivost - snížení
Bohužel se nedají sehnat a výroba je nesmyslná. Nehledě na to že na mezinápravě je visco spojka. Spíš jsem myslel tím nastavením podvozku
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 110
- Registrován: 12 čer 2009, 17:28
- Bydliště: Jihlava, Brno
Re: nedotáčivost - snížení
co jsem slyšel, tak prý pomůže snížit a rozpěry na předek, ale jsem k tomu skeptickej... ale jak říkám, jedna bába povídala..... bylo to konkrétně na Audi TT, ale nedovedu si představit, že by to pomohlo na svém autě (S3) .... v zimě je přetáčivé až dost, ale v létě drží a když to přeženu, tak se čumák tlačí ze zatáčky.... jen si nedokážu představit, že by se to o dost změnilo diky geo a nastavení odklonů.....
Re: nedotáčivost - snížení
Zaklad bych videl v nastaveni vysky podvozku, snazil bych se smerovat vahu dozadu.
Pak dopredu "slabsi" stabik a dozadu naopak "tvrdsi" Pak se to samozrejme da ladit na tlumicich pokud mas stelovatelny...
Pak dopredu "slabsi" stabik a dozadu naopak "tvrdsi" Pak se to samozrejme da ladit na tlumicich pokud mas stelovatelny...
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com
www.michalpavlik.com
Re: nedotáčivost - snížení
jedná se o peugeot 405 mi16 4x4. Na předku mám nově stavitelné tlumiče AVO. na rozpěře se pracuje, ale o přínosu na nedotáčivost pochybuji. Baterka přestěhována do kufru. Co šlo z předku zmizelo. Na zkoušku mohu zkusit odpojit přední stabik a zjistit změnu v chování. Je mi jasné že zadek tlačí auto po předku ven ale opravdu je to příliž. Asi nezbyde nic jiného než testovat a testovat.
Re: nedotáčivost - snížení
Jj, ta nadotacivost je u 4koly znacna. Jezdil jsem jeden cas s Audi A3 1.8T Quattro a pod plynem to nechtelo vubec zatacet.