Peugeot 205 16V MAXI

aneb téma o našich vozech...účelem je členům přiblížit a představit svůj vůz, závodní projekt, nebo klidně pracovní přibližovadlo

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 15 zář 2008, 21:33

Zde bych vám chtěl představit našeho druhého Peugeota 205 16V MAXI.Auto je postaveno do skupiny E1-volná formule, z autem zatím jezdíme pouze závody do vrchu a slalom ale do budoucna se auto určitě objeví i na jiných závodech.Podoba auta ještě není konečná,je potřeba zapracovat na vzhledu auta a celkovém doladění detailů.Jelikož se ale jedná o závodní auta tak je na prvním místě technika a funkčnost.

Takto se auto postupně proměňovalo.

Takhle vypadalo na začátku:
DSC04888.JPG
DSC04898.JPG
DSC04900.JPG
EVO 1-v této podobě se odjezdila první sezóna slalomů a vrchů
DSC05826.JPG
DSC05705.JPG
P1050090.jpg
EVO 2-na další sezonu se auto hodně proměnilo,jelikož již trošičku ztrácelo na ostatní závodní auta v naší kategorii,neboť jsme pořád zachovávali ideu amatérských závodů a jezdily na závody po vlastní ose a nemohli si dovolit velké úpravy auta např.po vzhledové stránce.Takže se v autě objevil nový motor,ochranný rám a auto se odlehčilo a doplnilo se nezbytnými doplňky podle tech.předpisů.S touto verzí auta se odjezdila další sezona vrchů a nějáký slalom.
DSC07169.JPG
DSC07187.JPG
DSC07462.JPG
DSC07463.JPG
f_47c6530.jpg
P1010895.jpg
EVO 3-Na tuto sezónu se auto opět změnilo k nepoznání,proběhlo kompletní rozšíření,plech nahradil laminát.Toto je zatím aktuální podoba auta dnes.A takhle to šlo.
Naposledy upravil(a) TomGTI dne 15 zář 2008, 21:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 15 zář 2008, 21:44

PICT0047.JPG
DSC00101.JPG
DSC09961.JPG
Resize of PICT0043.JPG
Auto na trati:
DSC_7353.JPG
Bez názvu000.JPG
Bez názvu4.JPG
open.jpg
open1.jpg

Uživatelský avatar
ciky
donate
donate
Příspěvky: 692
Registrován: 19 kvě 2008, 16:11
Bydliště: Proboštov
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od ciky » 16 zář 2008, 08:37

NÁDHERA......co víc dodat...Ať se daří při závodech :dobry ;)
viva´la QUATTRO

Atex
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 61
Registrován: 20 črc 2008, 11:53

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od Atex » 16 zář 2008, 11:13

tomu rikam frajer :shock: smekaaam!

Pospa
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 8
Registrován: 15 čer 2008, 04:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od Pospa » 16 zář 2008, 13:56

krasaveček no:)
www.teplice-tuning.cz
děfky,chlast a...nebo naopak?

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 16 zář 2008, 19:07

Ještě nějáké tech.údaje
Peugeot 205 16V MAXI

Motor-1905ccm 16V,motor upraven na karburátory WEBER,lehký setrvačník,výfuk sk.A,upravená hlava,lehká řemenice,uložení motoru a převodovky sk.A

Podvozek-kompletně nastavitelný výškově i tuhostně,upravené uložení,nastavitelné odklony na přední nápravě

Převodovka-5 stupňová,samosvorný diferenciál Quaife,kratší stálý převod,zkrácené dráhy řazení

Brzdy-regulátor brzdného tlaku TILTON,opancéřované brzdové hadice Goodridge

Kola-15" hliníkové Speedline,EXIP

Pneumatiky-SILVERSTONE,Pirelli P ZERO,AVON

Karoserie-Laminátový body kit MAXI by MK-RACING,laminátové kapoty a krytí světel,okna nahrazena Makrolonem

Interiér-Rám dle homologace FIA,sedačka BIMARCO Expert ,šestibodové pásy SECURON(vše homologace FIA),hasicí přístroj OMP 2Kg,závodní bezpečnostní nádrž,volant TAZIO

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 11 říj 2008, 20:12

Takže je za námi další velice vydařený závodní víkend.6.-7.9.2008 se na Malé Bystřici uskutečnil další závod prestižního seriálu závodů do vrchu BERG-TROPHY 2008.Po prvním Sobotním tréninku zavládlo velké zklamání kdy motor nefungoval a úplně ztratil výkon.Před tréningovou jízdou následovala rychlá kontrola co se z motorem děje.Po drobných úpravách začal motor opět fungovat a já se mohl soustředit jen na svou jízdu.Druhý trénink jsem již odjel v plném tempu a vylepšil čas ještě o 2 vteřiny oproti minulému závodu na této trati.Takže v Sobotu jsem šel spát z velice dobrým pocitem že auto funguje a já taky.Již v Nedělním tréninku jsem ještě o 1 vteřinu zrychlil,byl jsem nadšený z auta i z časů které si mi dařilo neustále vylepšovat a držet plné tempo již od začátku.Průběžně jsem byl po první závodní jízdě třetí a měl velikou radost ovšem nemohl jsem přestat myslet na motor a jen doufat že vydží až do konce.Druhou závodní jízdu jsem chtěl ještě zrychlit ovšem v půlce kopce vypověděl službu motor a tak tak jsem se doplazil do cíle,zklamaný čekal v cíli a čekal na čas který rozhodne jestli se udržím na třetím místě nebo si odnesu bramboru.Naštětstí jsem měl tak velký náskok na jezdce za mnou že mi i tento nepříjemný výpadek zajistil třetí místo.Tento seriál je nejprestižnější v ČR v "Hobby" závodech do vrchu a tento výsledek považuji za můj dosavadní největší úspěch,neboť konkurence je obrovská a závod se vyhrává až za cílovou čárou,nikdo nemá dopředu nic jisté,to jsem poznal o tomto víkendu i já.
Bez%20n%C3%A1zvu3.JPG

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 11 říj 2008, 20:38

Konečně taky dorazilo křídlo z Francie které je homologované do třídy F2000.Tato třída je hojně zastoupena právě Peugeoty 205 Maxi různých tvarů a specifikací ale všechno jsou to auta na špičkové úrovni ala Kit-Car,původní jsou na tom jen světla.
Resize of PICT0012 (4).JPG
Resize of PICT0014 (3).JPG
Zkouška na autě.
Resize of PICT0006 (3).JPG

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 25 pro 2008, 13:45

Takže popojedem.Přecházíme z karburátorů na vstřikování a to s plně programovatelnou jednotkou KMS Management ECU MP25.Od této chvíle bude motor již výhradně pod naší kontrolou a je možný již jakýkoliv upgrade např. na ostré vačky,kované písty z vysokou kompresí,čtyřklapkové sání a další úpravy kde se již zcela přesně doladí přispůsobím map motoru nové díly pro maximální využití výkonu.Takže notebook do auta bude již nutností :-D .Dále na auto půjde nový podvozek Coilover od AVO který je již také objednán.Jednotka by měla dorazit po svátcích,po tom se bude rozhodovat co dál jestli jít do čtyřklapky nebo jednu velkou klapku a postavit závodní motor z kovanými písty.

Uživatelský avatar
TomGTI
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Příspěvky: 89
Registrován: 20 kvě 2008, 23:40

Re: Peugeot 205 16V MAXI

Příspěvek od TomGTI » 05 led 2009, 23:39

Takže dorazil první ježíšek na auto.Špičkový podvozek z Anglie AVO,na kterém lze lehce měnit tuhost a výšku vozu a tím i charakteristiku celého vozu a je možno rychle reagovat na změnu počasí.Přední jsou plynule nastavitelné,zadní mají 15 možností nastavení.Dále se čeká na jednotku KMS která je objednaná a stále vybíráme klapkové tělesa a příslušné komponenty s tímto spojené,jako palivovou pumpu,vstřikovače,trumpety a další náležitosti.
DSC03480.JPG
DSC03488.JPG

Odpovědět