Zapojeni hlavniho odpojovace

Mechanika, turbo, chlazení, palivo, oleje, spojka, převodovka, diferenciál, a veškeré další úpravy mechanických dílů.

Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4

Odpovědět
Uživatelský avatar
Michelin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 15 led 2009, 20:25
Bydliště: Prague, North moravia

Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od Michelin » 08 čer 2009, 19:23

Mam problem, potrebuju neco co mi dokaze spnit tyto podminky.
Hlavní odpojovač
Musí přerušit všechny elektrické obvody a zastavit motor. Musí být ovladatelný zevnitř i z venku vozu. Zvenku je předepsané
umístění pod sloupkem čelního skla na straně jezdce.

Staci mi 2polovy odpojovac nebo ne? Resp je slozity to zapojit?
Diky
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com

tsin
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 432
Registrován: 16 lis 2008, 21:56
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od tsin » 08 čer 2009, 22:52

samodomo se nevyplati, si skoro na stejny cene jako kdyz nekde koupis hotovej..
jestli k nemu nedostanes navod tak ti ho sem hodim..
jedno turbo na motor, ctvrt motoru na kolo... kdo pozna co se skryva za jinotajem?

Uživatelský avatar
Michelin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 15 led 2009, 20:25
Bydliště: Prague, North moravia

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od Michelin » 08 čer 2009, 23:33

Spatne sem se vyjadril. Doma se mi vali 2polovej odpojovac, hotovej. Nic sem vyrabet nechtel ;) a co sem tak premyslel tak tohle zapojeni je spravne?
Obrázek
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com

Borbet
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 332
Registrován: 23 čer 2008, 13:14
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od Borbet » 11 čer 2009, 19:07

ano

Uživatelský avatar
Michelin
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 140
Registrován: 15 led 2009, 20:25
Bydliště: Prague, North moravia

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od Michelin » 12 čer 2009, 14:05

Ok, diky
Hrozne zbesila fela. A velikej Off.
www.michalpavlik.com

Pajny
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 11 kvě 2010, 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od Pajny » 11 kvě 2010, 19:50

Kluci, mohli by jste mě sem dát zapojení šestipólového odpojovače? ;) Díky

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od fokr_jr » 11 kvě 2010, 22:56

Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Pajny
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 5
Registrován: 11 kvě 2010, 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od Pajny » 13 kvě 2010, 13:25

To jo,to mám, ale chtělo by to lepší popis, asi to dobře nechápu. :(

Uživatelský avatar
fokr_jr
donate
donate
Příspěvky: 748
Registrován: 21 kvě 2008, 09:45
Bydliště: Přísečná
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojeni hlavniho odpojovace

Příspěvek od fokr_jr » 14 kvě 2010, 10:03

no tak 6-ti pol ma 2 silnejsi vyvody a 4 maly, zejo...
ty silnejsi sou jasny - ty by ti mely odpojit + co jde z baterky este nez vede kamkoliv jinam.
a ty slabsi - pokud je nemas popsany jako na tom obrazku, tak si promeris, kterej se ti pri vyplym bateriaku vypne - ten das mezi klicek a civku (2) a druhej okruh se ti pri vyplym bateriaku zapne (1)- ten ukostris prez 30ohm odpor na kastli (ten je tam kvuli zbytkovymu proudu z civky, nekdo tvrdi ze neni nutnej, ja ho tam mam...)
na tom mym to bylo oznaceny jako NA a NC myslim, nekde mam doma napsany, kterej okruh je jak...
Swift GTI
G ot
T raction
I ssues

Odpovědět