
D.
Aladin píše:koukám že se v tom docela vyznáte... co mám tankovat do Swifta 1,3 GTi??? Je to auto takřka bez úprav. Jen svody a čip v tom je. Sport filtr a zvětšená váha vzduchu...
Dík
Moderátoři: ciky, lukas757, viashino, SpeedyS4
Aladin píše:koukám že se v tom docela vyznáte... co mám tankovat do Swifta 1,3 GTi??? Je to auto takřka bez úprav. Jen svody a čip v tom je. Sport filtr a zvětšená váha vzduchu...
Dík
Tak to neni moc "user-friendly" c16 kdyz to si to michas sam a nenatankujes... nehlede na tu cenu.tsin píše:
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..
ale co je na rally nebo jinych zavodech user friendly?? to je asi tak jakoby si srovnaval svoje depo na rally s vybavenym servisem co mas treba doma.. opravarensky depo v tom smyslu taky neni "user friendly".. pokud clovek chce dosahnout nakych vysledku rozhodne nekouka na spotrebu ani na to jestli ho litr paliva vyjde o 60korun draz nez "user friendly" benzin z km-proma bo odkud, pokud si rozumime.. radsi bych si zaplatil za par ostrych kilometru na rz s c16 nez jezdit daily na e85, tot muj nazor.. kazdopadne nechci nic vymlouvat samozrejme je to urcita cesta vpred a vyzkouset se ma vsechno..jagy píše:Tak to neni moc "user-friendly" c16 kdyz to si to michas sam a nenatankujes... nehlede na tu cenu.tsin píše:
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..
Jinak na e85 je potreba minimalne ECU a doladit si smes. E85 pojede na chudou smes a je treba tam dostat vic paliva (cca 30%).
jagy píše:Tak myslim, ze tady slo o auto, ktere jezdi po ceste.. zadny drag/rally/vrch special. Pak ano, zadne kompromisy, ale i tak bych o tom e85 rad vedel neco vice.
jagy píše:Tak to neni moc "user-friendly" c16 kdyz to si to michas sam a nenatankujes... nehlede na tu cenu.tsin píše:
jiste, ale rozhodne ne pro zavodni uceli.
c16 se netankuje, micha si ho doma kazdej sam..
Jinak na e85 je potreba minimalne ECU a doladit si smes. E85 pojede na chudou smes a je treba tam dostat vic paliva (cca 30%).